Njena koža je vedno popolna, njena oblačila vedno sveža, njena pričeska vedno mojstrsko pripravljena, pa še živi v čudovitem trisobnem stanovanju, čeprav se preživlja le kot občasna pisateljica kolumn o seksu. Nikoli ni lačna, nikoli ne pozabi nasmejati mojih prijateljev in nikoli nima težav z vetrovi. Je namreč dekle, kot si jo zamišlja romantična komedija.
Spoznavni dan
Ker sem za tale hipotetični scenarij ujet v romantično komedijo, igram po posebnih pravilih. In ta se začnejo že pri iskanju prave ženske. Čeprav so na zunaj vse popolne, točno takšne, kot opisane v uvodu, vem, da moram v svetu romantičnih komedij izbrati tisto najbolj noro.
Bolj je čudaška in nenavadna, večja je verjetnost, da se bo pozneje magično prelevila v optimalno spojino prijateljice, zaupnice in ljubimke. Vsa njena prejšnja norost se bo izkazala za neškodljive simptome stresnega življenja v modernem svetu, kjer se mora ves čas otepati nespodobnih in butastih tipov.
Ko jo odrešim, odkrijem, da ljubezen lahko resnično premaga vse ovire. Zato ni pomembno, kdo to dekle je. Lahko je moja sodelavka. Lahko je hišna pomočnica. Študentka. Zmedena prijateljica neke druge prijateljice, ki streže vino v galerijah. Lahko je celo moja polsestrična. Izbori, ki bi v resničnem svetu vodili do tožb, kriminalnih dejanj ali kromosomskih napak, so v romantičnih komedijah le še ena stopnička do toliko trše romantične zveze.
Prvi zmenek
Pomemben je le zadnji del romantičnega snidenja, zato lokacija sploh ni pomembna. Tisti ključni segment se namreč pripeti, ko je hrana že magično izginila (saj veste, ona ne je, če že, pa to ni relevantno za zgodbo) in sta pred nama le dva kozarca vina.
Ta dva kozarca vina se bosta čez večer razvila v še več kozarcev vina, dokler ne bo ona izgubila zmožnosti razsodnega razmišljanja, opustila pravilo treh zmenkov in se odločila noč preživeti v moji postelji. K sreči sva v romantični komediji, zato je skorajda zagotovljeno, da bo intimni del zmenka vsaj prijeten, če ne celo odličen. Najboljši del – to bo eden najbolj čistih intimnih stikov, saj se nihče od naju ne poti in nihče od naju nima potrebe po kakršnemkoli izločanju drugih telesnih tekočin, čeprav sva prej popila skoraj tri steklenice vina.
Razvijanje odnosa
Ker v romantičnih komedijah vsaka situacija kar kliče, da jo nekdo interpretira narobe (največkrat ona), moram v prvih fazah odnosa postopati previdno. Če se na vratih pojavi njena sestra, objokana, ker ji je moža pomendral iz živalskega vrta pobegli slon, vem, da pod nobenim pogojem ne smem pristopiti z empatijo, ker bo to izbranka zagotovo videla in razumela narobe, potem pa histerično prekinila odnos. Če se mi vseeno zazdi, da bi ponudil nekaj prijateljskih nasvetov, bom njeno solzavo sestro posadil na kavč, sam pa se zaprl v spalnico in od tam glasno kričal svoje misli v njeni smeri.
Prav tako pod nobenim pogojem ne smem poslušati svojih moških prijateljev, ne glede na to, kako duhoviti se zdijo njihovi nasveti. Oni so samski in zato nimajo svojih misli sinhroniziranih z mojo zrelo spremljevalko. To posledično pomeni, da mi nikoli ne bo verjela, kako nisem vedel, da bodo na rojstnodnevni zabavi mojega dolgoletnega prijatelja tudi striptizete in dve moji bivši punci, ki me še vedno nista preboleli. V romantičnih komedijah se izzivi za odnos pojavljajo na vsakem koraku.
Prav tako moramo biti pozorni na morebitne vsiljivce. Če se v katerikoli točki na vratih pojavi Ryan Reynolds, lahko kar spakiram in sprejmem poraz, ker Ryan Reynolds je absolutni zmagovalec vseh novodobnih romantičnih komedij. Če pa se na vratih pojavi Owen Wilson, moram le potrpeti skozi njegovo navidezno superiornost, dokler ona ne uvidi, da sem v bistvu boljši človek kot on (pa čeprav zna on izdelovati pohištvo iz lesa in plesati na vse komade Taylor Swift).
Na dolgi rok
Tako kot ona iz čiste ljubezni do mene nikoli ne bo na glas priznala, da so vsi moji prijatelji le trop slabo oblečenih trogloditov s slabim okusom za glasbo, tako tudi jaz ne bom nikoli namignil, da so njene prijateljice le krdelo najbolj napornih stereotipov, s katerimi bi se družil več kot pet minut izključno, če bi skupaj obtičali v dvigalu. A nič hudega. Saj je obema jasno, da ko se najdeta dva filmsko popolna človeka, so vsi ostali v okolici seveda pričakovano slabši in neuporabni.
Kljub temu se zavedava, da oba potrebujeva prijatelje. Ker se je na koncu dneva vendarle treba z nekom pogovarjati o najinem odnosu. In v romantični komediji so pogovori o odnosih očitno vse, kar se dogaja na druženjih s prijatelji. To je v bistvu tudi najtežja prilagoditev življenja v romantični komediji. Če s prijatelji v resničnem svetu odnose omenjam s frekvenco dveh stavkov na leto, se v romantični komediji vsi, ki nimajo nobene vloge v odnosu, kar naprej vpletajo v zvezo obeh protagonistov.
Z nekaj pazljivosti in malce sreče bova potem živela srečno do konca svojih dni. Razen seveda, če se studio ne odloči, da bi posneli še nadaljevanje. Potem bodo od nikjer hipno vzklili novi problemi, in če sodelovanje podpišeta Jake Gyllenhaal ali Zac Efron, sem ga oplel.
Fotografije: Profimedia