Ko je v torek, 21. avgusta, [reys] prvič zarohnel v ljubljanski Supernovi, so ga na vseslovensko pot iskanja najboljšega dirkača pospremili tako predstavniki medijev in sponzorjev A1 ter Huawei kot tudi avtoritete s področja motošporta. Tisti, ki jim simulatorja ni uspelo doživeti v živo, pa so lahko svojo radovednost potešili tudi prek prenosa v živo:
Watch live video from Mozaik_A1 on www.twitch.tv Prenos v živo bo ponovno vklopljen, ko bo [reys] postavljen v Mariboru.
Ko je najprej kazalo, da bo najboljši ljubljanski čas prevoženega kroga okoli 50 sekund, so v ospredje kmalu stopili zagreti fantje, ki se niso predali po prvi šestminutni vožnji, ampak so se z novimi idejami in svežimi mislimi vračali v simulator, da pokažejo, kako je videti do popolnosti izpeljan krog. In dobili smo ljubljanski rekord: 47,766 sekunde, ki ga je postavil Jure Tekavc in za zgolj dobro stotinko sekunde premagal drugo uvrščenega Michela Gabrijela z rezultatom 47,891 sekunde za krog.Vsi rezultati so na voljo na reys.si.
Z Juretom Tekavcem smo podelili nekaj besed o dosegi rekorda:
Katere izkušnje iz resničnega življenja so vam po vašem mnenju najbolj koristile pri dirkanju na simulatorju [reys]?
Poleg igranja iger F1 in Assetto Corsa mi je najbolj koristil karting. Tam se navadiš na nekoliko trši volan, kot ga imamo v osebnih vozilih. Poleg tega si na kartingu na večini stez omejen z gumami, kar mogoče vsaj nekoliko pripomore k lovljenju zadnjih centimetrov na progi Highlands.
Koliko voženj je bilo potrebnih, da ste dosegli ta izjemni rezultat?
Točnega števila voženj ne vem. Ko boste pogledali v sistem, mi lahko vi poveste. Tako na približno bi rekel nekaj več kot 15. Imel sem zelo vztrajnega izzivalca, ki me je večkrat pripravil do tega, da sem vsakič znova sedel za volan in skrajšal čas svojega prejšnjega kroga za kakšno desetinko.
Katere so bile največje razlike med vašo čisto prvo vožnjo na simulatorju [reys] in vožnjo za rekordni čas? Kje ste najbolj napredovali, kaj vam je bilo najtežje usvojiti?
Med mojo čisto prvo in rekordno vožnjo je razlike točno 2,431 sekunde. Občutki med vožnjama se niso drastično spremenili, so se pa občutno spremenile točke zaviranja. Najtežje mi je bilo usvojiti občutek za prostor, torej to, koliko prostora imam, preden se dotaknem ograje. Pa navaditi sem se moral na duhca [silhueta tekmovalnega avtomobila, op. a.]. Ko si za njim, delaš napake, ker ga želiš dohiteti, ko pa si pred njim, si preveč previden, zato spet delaš napake. (smeh) Treba ga je popolnoma odmisliti.
Pridete v Maribor, če tam podrejo vaš rekord?
(smeh) Ne, v Maribor ne bom šel. Tako ali tako bo zadnji teden simulator ponovno v Ljubljani. Do takrat bom videl, kako hiter sem dejansko bil in koliko realnih možnosti imam. Nekaj malega še imam v rezervi za finalni obračun, vse pa bo seveda odvisno od hitrosti preostalih tekmovalcev.
Zdaj pridejo na vrsto druga slovenska mesta. [reys] bo že čez nekaj dni, 28. avgusta, v Europarku v Mariboru privabljal štajerske ljubitelje hitrosti in jih spodbujal, naj premagajo ljubljanski rekord. Časa imajo do 1. septembra, ko se bo [reys] podal proti Murski Soboti.