Prijetno nameščen med blazinami in s skledo sladoleda v naročju začnem razmišljati, kako zelo si želim gledati nekaj drugega. »Na drugih kanalih je tako ali tako najbrž ponovitev tretjih Maščevalcev ali pa repriza že petkrat videne sezone neke rutinske nanizanke,« opravičim svojo lenobo. Neodzivni daljinski upravljalec odvržem v stran in se prepustim programu, ki ponuja izključno vsebine za ženske.
Z vsako oddajo sem se potapljal globlje in globlje v svet, ki mi je bil doslej pretežno nepoznan in to potem raztegnil kar na cel vikend. Tudi, ko sem zamenjal baterije v daljincu. Kot raziskovalec, ki odkriva nova obzorja, vam razkrivam, kaj so me ženske televizijske vsebine, kakršnim se lahko pri nas predajamo s programom Woman, naučile o nežnejšem spolu:
Ženske obožujejo rdeče vino
Čeprav me je pred leti Seks v mestu želel prepričati, da ženske pijejo izključno rožnate koktajle, me sodobnejše ameriške serije učijo, da je pri ženskah v bistvu rdeče vino primarni način zniževanja inhibicij. Resnične gospodinje (v The Real Houswives) redno krepijo svoj pogum z žlahtno kapljico rdečega, Kardshianova dekleta si radostno natočijo kozarček rujnega medtem, ko rešujejo kozmične družinske zaplete sredi bahato razkošne kuhinje, Courteney Cox v komični seriji Cougar Town (Dobra mačka) pa si je omislila kar litrski vinski kozarec, ker doma res ni potrebno, da smo fini. Rdeče vino je torej podpisna pijača televizijskih žensk. To je, najbrž, ameriška specifika. Pri nas, se mi zdi, ženske bolj stavijo na belo vino in gintonike.
Ženske si povedo čisto vse
Zaskrbljujoč trend, ki povezuje vse ženske oddaje je, da ženske nimajo kaj dosti zadržkov pred deljenjem vseh, še tako intimnih informacij. Od velikosti udov in skritih spolnih praks, do prebavnih problematik in družinskih viharjev. Vse informacije se pri ženskah očitno predelajo v pogovorih, nič ne ostane skrito. Tudi, če so medtem prižgane kamere. Ali sploh kaj ostane skrito?
Ženske obožujejo idejo večnega iskanja prave romantike
Ne vem, koliko televizijskih zmenkov sem videl v tem vikendu, vem le, da sem se nekje na prehodu iz sobote na nedeljo znašel v romantičnem deliriju, ko sem vsak televizijski par analiziral le še preko morebitnih ljubezenskih parametrov. Iskanje ljubezni je vodilna tematika premnogih oddaj za ženske in odkril sem, da ne obstaja konfiguracija človeka, ki ne bi imel problema na tem področju. Pomoč pri zmenkih potrebujejo celo milijonarji (kar me je, recimo, naučila oddaja The Millionaire Matchmaker), ker očitno ni tako enostavno vedeti, kaj dekletu pri tebi res diši, če se do oštarije pripelješ v novem Bugattiju.
Problem z romantiko imajo celo bogate gospodinje v The Real Houswives, pa nemarno bogate žene športnih zvezdnikov v oddaji WAGS Miami, pa naključne lepotice iz vseh kotičkov Amerike, ki so v Sanjskem moškem (The Bachelor) pripravljene odkrivati nove prestope lastnega sramu zavoljo pozornosti enega približno privlačnega dedca.
Iskanje tistega pravega se v nedrju televizijskih vsebin očitno lahko dogaja tudi retroaktivno – na otoku bivših, na primer. Ex Isle (ki ga, mimogrede, vodi bajna Carmen Electra) na eksotičnem otoku združi kup neverjetno privlačnih ljudi, vsak videti, kot da je ravnokar pobegnil iz oglasa za Calvin Klein spodnjice, kjer skušajo ponovno zaiskriti bivše romantične naveze. A se večinoma le prepirajo, dokler jim formiranje koherentnih stavkov ne postane preveč utrujajoče in začnejo stvari reševati s spolnimi organi.
Ženske rade gledajo ljudi, ki jim je (skoraj) uspelo
Morda ima to na različne ljudi različen vpliv, mene pa je kar malce užalostilo, ko sem bil cel vikend bombardiran z življenjskimi slogi, ki mi bodo za vselej ostali nedosegljivi. Sicer imam občutek, da so mi vse te oddaje, kot na primer Skrivna življenja super bogatih (Secret Lives of the Super Rich), pa Oblikovalci za milijon dolarjev (Million Dollar Decorators) in nenazadnje vpogled v zvezdniška življenja velikih imen, bodisi Mariah's World (kjer so me povabili na druženje z Mariah Carey) ali Kendra's On Top (kjer mi sploh ni bilo slabo v družbi znane Playboyeve lepotice Kendre Wilkinson), želijo pokazati, da tudi najbogatejšim in najbolj slavnim ni vsak dan postlano z rožicami.
A kaj, ko me vse te jahte, privatna letala, luksuzni avtomobili in divje zabave samo še bolj ozemljijo v povprečnosti vsakdana, sploh, ker se prej ali slej zavem, da jih spremljam iz kavča v Ljubljani in s Passatom na dvorišču.
Ženske so neverjetno zaposlene
Vsem ženskam v oddajah za ženske se neprestano nekam mudi. V vsakem kadru vsaj ena ženska že zamuja za neko naslednjo stvar, za naslednji dogodek, za naslednji sestanek. Ampak vedno je čas za kozarec vina. Potem se pa spet mudi. Kardashianova dekleta imajo toliko dogodkov nanizanih v en dan, da sem imel občutek, da bo v nekem trenutku Khloe na izhodu iz vile srečala samo sebe.
Ženske ljubijo bele zobe in belo perilo
V tem vikendu sem oglas za neko zobno pasto videl tolikokrat, da sem razvil averzijo do zobozdravstvenega osebja, ker če mi tisti gospod iz oglasa še enkrat pove, kako se polnijo luknjice na sklenini, si bom lastnoročno populil kočnike in jih zmetal v ekran. In ko nisem gledal oglasa za zobno pasto, sem gledal neko evforično gospodinjo, ki začne doživljati presežke dopamina, ko iz pralnega stroja potegne snežno belo krpo, na kateri ni več ogabnih madežev, ki jih je bržda dojemala kot poraz na poti do absolutne čistoče. Če mi doslej ni bilo jasno, mi zdaj vsekakor je – ženske ljubijo čistočo, sploh, če pride v odtenku snežno bele.
In ker so te vsebine vsekakor bolj zabavne kot sem sprva predvideval, se lahko nadejam dodatnih študijskih obravnav od 5. avgusta naprej, ko bomo Slovenci lahko v sklopu programske ponude programa Woman spremljali novo ekskluzivno oddajo Woman Magazine, kjer bom lahko podkrepil še znanja o slavnih in manj slavnih, o življenjskem slogu za to tisočletje, gala dogodkih in petičnih domovanjih, ki so neštetokrat lepša kot moja domača kamrica.
Naslovna fotografija: Keeping up with the Kardashians (Profimedia)