Novinarska vprašanja

Za vsa vprašanja medijev in ostale zainteresirane javnosti smo na voljo na elektronskem naslovu: PR@A1.si.

A1 Slovenija predstavlja: Nakupolovec – prvi pripomoček na svetu, ki odganja nakupe na črni petek

V času pred novim letom, začenši s črnim petkom, se vsako leto srečujemo s pretirano in neodgovorno potrošnjo. Impulzivni in nepotrebni nakupi, ki so rezultat nakupovalne mrzlice, imajo velikokrat zelo kratek rok uporabe. Zato A1 Slovenija v času, ko je splet preplavljen s privlačnimi ponudbami, s šaljivo kampanjo Nakupolovec skupaj z znanim slovenskim igralcem Jurijem Zrnecem opozarja na nespametne nakupe. Kampanja je del iniciative, v kateri A1 Slovenija spodbuja k bolj odgovornemu potrošništvu in sporoča: »Kupi manj in naj bo tisto, kar kupiš, premišljeno in kakovostno.«

Študije kažejo, da je 60 % nakupov na črni petek impulzivnih in da kar 80 % vseh zavržemo. Tovrstno nakupovanje namreč velikokrat ne izhaja iz resnične potrebe, temveč iz želje in bojazni, da ne bi zamudili nemalokrat le na videz ugodnih ponudb. Marsikdo se po takšnem nakupu sooča z občutkom kesanja in primanjkljajem na bančnem računu, kar negativno vpliva na posameznikovo počutje. Zato ne preseneča, da naj bi kar 42 % uporabnikov v preteklosti že kdaj obžalovalo svoj nakup na črni petek.

Kampanja, ki poleg videov z Jurijem Zrnecem vključuje tudi nasvete za preudarno nakupovanje, skozi humor spodbuja potrošnike k bolj odgovorni in premišljeni potrošnji ter razmisleku o lastnih nakupnih potrebah in navadah.

S pripomočkom nad zapravljive prste

A1 Slovenija je za lažje sprejemanje dobrih nakupnih odločitev pripravil Nakupolovec, prvi pripomoček na svetu, ki na črni petek odganja nepremišljene nakupe. Čeprav gre v prvi vrsti za ozaveščevalno kampanjo, lahko z Nakupolovcem preprečimo nepotreben nakup in zaustavimo prehitre prste. S tem preprečimo občutek obžalovanja in praznino v denarnici.

A1 Slovenija s kampanjo nadaljuje lanskoletne aktivnosti, ki opozarjajo na negativen vpliv črnega petka. Pred letom dni so s kampanjo »Črni humor pred črnim petkom« s slovenskimi komiki Perico Jerkovićem, Admirjem Baltićem in Markom Žerjalom ter kantavtorjem Robertom Petanom na humoren način opozarjali na problematiko pretirane potrošnje in spodbujali k bolj odgovornemu nakupovanju.

Več informacij o kampanji in navodila za uporabo Nakupolovca najdete tukaj: A1.si/crni-petek-nakupolovec.

O A1 Slovenija

A1 Slovenija je vodilni zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih storitev v Sloveniji. Več kot 500 zaposlenih je zavezanih k ustvarjanju rešitev, ki več kot 700 tisoč uporabnikom bogatijo življenje v digitalni dobi. A1 Slovenija razvija smiselne komunikacijske rešitve, ki ustrezajo trenutnim in nastajajočim potrebam uporabnikov, tako da lahko ti izkusijo delo, zabavo, ustvarjanje in deljenje na bolj povezan način.

A1 Slovenija je v 100-odstotni lasti mednarodne telekomunikacijske skupine A1 Telekom Austria Group (ATX:TKA) in je tako pomemben del vodilnega ponudnika digitalnih storitev in komunikacije v državah srednje in vzhodne Evrope z več kot 25 milijoni uporabnikov v sedmih državah, več kot 4.55 milijardami EUR prihodkov in skoraj 18.000 zaposlenimi. Skupina je evropska enota družbe América Móvil, enega največjih ponudnikov brezžičnih storitev na svetu.

Služba za korporativno komuniciranje Elektronska pošta: PR@A1.si

Nazaj