Obvestilo glede direktnih bremenitev pri Sberbank

V luči aktualnih dogodkov vas obveščamo, da je onemogočeno plačevanje preko direktne bremenitve (trajnik) pri Sberbank. Če bremenitev ni bila uspešna, vam predlagamo, da račun poravnate preko plačilnega aparata, portala Moj A1 ali na A1 prodajnih mestih. Naslednji izdani račun boste prejeli v tiskani obliki.

Kako lahko poravnam račun?

Račun lahko poravnate na naslednje načine:

  • prek hitrega plačila s karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro ali prenosom računa v NLB Klik. Hitro plačilo je na voljo naročnikom eRačuna;
  • na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro. Omogočena je tudi neposredna preusmeritev v NLB Klik;
  • prek mobilne aplikacije Moj A1,
  • na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1;
  • z gotovino na blagajni Centrov A1;
  • v spletni banki, na bankah, poštah in drugih mestih, kjer omogočajo plačilo položnic.

Kako lahko preverim ali imam odprti (neporavnan) račun?

Zasebni uporabniki lahko informacije o odprtih računih pridobite:

  • s sporočilom SMS, s ključno besedo RACUN, na številko 9443. Sporočilo SMS se obračuna po veljavnem ceniku vašega naročniškega paketa. Storitev deluje, če je vaša številka aktivna;
  • na portalu Moj A1;
  • prek mobilne aplikacije Moj A1,
  • prek spletnega obrazca,
  • na prodajnih mestih A1.

Poslovni uporabniki lahko informacijo o odprtih računih pridobite:

Na koga se lahko obrnem glede odloga oziroma obročnega plačila računa?

Glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa lahko uporabniki mobilnih storitev vzpostavite stik z oddelkom za izterjave na telefonski številki 040 40 40 85 ali na elektronskem naslovu placila@a1.si.

Kako uredim prenos direktne obremenitve na drugo številko transakcijskega računa (drugo banko)?

Predlagamo vam, da zamenjate številko transakcijskega računa. Potrebno je odpreti novo direktno obremenitev za novo izbrano banko. Prenos direktne obremenitve na drug transakcijski račun lahko uredite na vseh prodajnih mestih A1.
Ne pozabite s seboj prinesti osebnega dokumenta in nove bančne kartice.