Microsoft 365 za podjetja
Zbirka programov Microsoft 365 vključuje vse, kar potrebujete za učinkovito in produktivno skupinsko delo:
- programe Office (Word, Excel, Outlook in PowerPoint) ter
- dodatna orodja (Skype za podjetja, SharePoint, hramba v oblaku OneDrive za podjetja, Microsoft Teams, profesionalna poslovna e-pošta in skupni koledar Exchange ... – sestava ponudbe je odvisna od paketa).
Pri A1 je na voljo brez vezave, z mesečnimi plačili ter brez stroškov posodabljanja in vzdrževanja. Storitev se plačuje mesečno, dostopate pa do legalnih različic programov.
Microsoft 365 Business Basic |
Microsoft 365 Business Standard | Microsoft 365 Business Premium | Microsoft 365 Apps for business | |
---|---|---|---|---|
Opis
|
Paket za podjetja, ki potrebujejo vedno posodobljena spletna orodja, svoje delovanje pa želijo nadgraditi s pomočjo oblačnih storitev | Paket za podjetja, ki poleg osnovnih programskih orodij potrebujejo tudi druga poslovna orodja | Paket za oddaljeno delo z vključenimi vsemi zmogljivostmi v ponudbi Business Standard ter z napredno zaščito pred kibernetskimi grožnjami in upravljanjem naprav | Paket z aplikacijami Office na različnih napravah in s hrambo datotek v oblaku (brez e-pošte in aplikacije Microsoft Teams) |
Največje število uporabnikov (na paket) |
300
|
300
|
300
|
300
|
Programi Microsoft Office za osebne računalnike Naročnina za programe Office (največ 5 naprav na uporabnika) |
Office Online (spletne različice Worda, Excela in PowerPointa ter različice za prenosne naprave)
|
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint
|
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access, OneDrive, Teams, Exchange, SharePoint, Intune, Azure Information Protection
|
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote, Publisher, Access, OneDrive
|
Skupinsko delo in komunikacija
|
Da
|
Da
|
Da
|
Ne
|
Spletne in mobilne različice aplikacij Office
|
Da
|
Da
|
Da
|
Da
|
E-pošta in koledarji ter shramba za vsakega uporabnika Možnost uporabe lastne domene, koledarji, načrtovanje srečanja … |
Da, 50 GB | Da, 50 GB | Da, 50 GB | Ne |
Hramba datotek in skupna raba v oblaku 1 TB na uporabnika, SharePoint in OneDrive
|
Da | Da | Da | Da (le za OneDrive) |
Varnost in skladnost s predpisi
|
Da | Da | Da | Da (brez zaščite Exchange Online Protection) |
Orodja za ustvarjanje in upravljanje podjetja MS Forms, MS Teams, MS Bookings
|
Da (brez MS Bookings) |
Da | Da | Da (brez MS Teams in MS Bookings) |
Namizne različice aplikacij Office za računalnike s sistemom Windows ali macOS Delovni prostor za posamezne skupine v podjetju na osnovi SharePointa
|
Ne | Da (največ 5 računalnikov s sistemom Windows ali macOS) |
Da (največ 5 računalnikov s sistemom Windows ali macOS) |
Da (največ 5 računalnikov s sistemom Windows ali macOS) |
Kompatibilnost
|
Sistemi Office 2019, 2016 in 2013; starejše različice (npr. Office 2010) bodo v okolju Microsoft 365 morda delovale z zmanjšano funkcionalnostjo | |||
Napredna zaščita pred grožnjami Microsoft Defender za Office 365 |
Ne | Ne | Da | Ne |
Upravljanje računalnikov in prenosnih naprav s sistemom Windows
|
Ne | Ne | Da | Ne |
Spletne konference MS Teams Takojšnje sporočanje, avdio-video konference, spletni sestanki |
Da | Da | Da | Ne |
Ko potrebujete samo e-pošto
Če za svoje poslovanje potrebujete samo varno e-pošto in učinkovito načrtovanje dela v koledarju, je rešitev za vas poslovna e-pošta Exchange Online. Z njo dostopate do poslovne e-pošte, koledarja ter stikov v računalniku, telefonu in brskalniku.
Exchange Online P1 | Exchange Online P2 | |
---|---|---|
Opis
|
Varna in zanesljiva poslovna e-pošta z nabiralnikom velikosti 50 GB na uporabnika | Vključuje vse funkcije storitve Exchange Online P1 ter neomejen prostor za shranjevanje, gostovano glasovno pošto in preprečitev izgube podatkov. |
Aplikacije Office
|
Neomejeno | Neomejeno |
Največje število uporabnikov Na paket |
50 GB na uporabnika, sporočila ne smejo presegati 150 MB | 100 GB na uporabnika, sporočila ne smejo presegati 150 MB |
Poslovna pošta Z možnostjo uporabe lastne domene |
Da | Da |
Neomejen prostor za hrambo podatkov Na uporabnika |
Da | Da |
Zaščita pred neželeno e-pošto in zlonamernimi programi Vrhunski filtri |
Da | Da |
Povezava Exchange Online s podprtimi različicami Outlooka
|
Da | Da |
Spletna različica Outlooka
|
Da | Da |
Osredotočeno delo Mapa »Prejeto« v fokusu omogoča lažje sledenje pomembnim e-poštnim sporočilom; vključuje dva zavihka: »V fokusu« za e-pošto, na katero morate takoj odgovoriti, in »Drugo« za preostala sporočila. |
Da | Da |
Primerjava koledarjev, načrtovanje srečanj, dostop do globalnih seznamov naslovov, zunanjih stikov, konferenčnih sob …
|
Da | Da |
Vsako podjetje je unikatno in ima svoje posebnosti. Zato za vsako stranko posebej prilagodimo tudi našo ponudbo!
Vzpostavitev storitev Microsoft 365
Programi, aplikacije in druge informacijske rešitve pomagajo premagovati številne izzive podjetij. Hkrati pa je upravljanje teh rešitev vse težje. Nimate svojega IT-oddelka za urejanje informacijske tehnologije ali pa se mora ta posvečati drugim nalogam? V A1 ponujamo možnost, da prepustite namestitev in vzpostavitev storitev Microsoft 365 našim strokovnjakom.
Izbirate lahko med tremi paketi vzpostavitve storitev, prilagojenimi vašim potrebam.
Get.migrated | Get.started | Get.ready | |
---|---|---|---|
STORITVE
|
|||
Analiza trenutnega stanja
|
✓ | ✓ | ✓ |
Vzpostavitev računa (v storitvi Microsoft 365) |
X | ✓ | ✓ |
Namestitev namiznih aplikacij Office (na računalnik z oddaljenim dostopom)
|
X | ✓ (pomoč) |
✓ |
Dodajanje domene
|
X | ✓ | ✓ |
Kreiranje uporabnika in dodelitev licence
|
X | ✓ | ✓ |
Prenos osebnega koledarja (iz obstoječega poštnega odjemalca v Microsoft 365) |
✓ | X | ✓ |
Migracija in vzpostavitev datotek .pst
|
✓ | X | ✓ |
Migracija osebnih stikov
|
✓ | X | ✓ |
Migracija e-pošte in e-poštnih direktorijev
|
✓ | X | ✓ |
Sinhronizacija Outlook – Exchange Online |
X | ✓ | ✓ |
Varnostno kopiranje dokumentov (v storitev OneDrive for Business na enem računalniku) |
X | ✓ | ✓ |
Pomoč pri nastavitvah na mobilnih napravah
|
X | ✓ | ✓ |
CENA na uporabnika (brez DDV)
|
|||
Izvedba storitve (za od 1 do vključno 5 uporabnikov) |
49 € | 49 € | 69 € |
Vzpostavitev za dodatnega uporabnika (od vključno 6. uporabnika naprej) |
19 € | 19 € | 29 € |