Vendarle je ta sočni dodatek v Blizzardovo igro s kartami prinesel več zabave kot vseh zadnjih deset razširitev skupaj. In v nasprotju z Diablom 4, ki bo verjetno izšel istega leta kot leteči avtomobili, lahko dobrote novega dodatka za Hearthstone preizkusite že danes.
Podjetje Blizzard Activision nas je na nedavni konvenciji Blizzcon 2019 nabasalo s toliko vsebine, da se je celoten dogodek zdel kot veličastna požrtija pri babici za veliko noč. Le da smo namesto potice in race vsi presrečni goltali novice o kopici novih Blizzardovih naslovov, ki se obetajo v bližnji in daljni prihodnosti.
Z naslado smo zrli groteskni ritual v napovedniku za Diablo 4 in se priložnostno veselili za konceptualni razvoj Reinhardtove brade v Overwatch 2. Ob takšnih spektakularnih napovedih pa smo kaj hitro pozabili na 13. razširitev Hearthstone – Descent of Dragons, kot so jo poimenovali, ki v Blizzardovo igro s kartami prinaša revolucionarne novosti. Tako rednim kot tudi bolj turističnim igralcem ponuja namreč dolgo pričakovano svežino.
Po pričakovanjih: nova aktivacijska beseda in nov zmaj
10. decembra 2019 so Descent of Dragons zarjoveli v živo. Z zmaji obarvana razširitev je prinesla kar 140 novih kart, s katerimi so se heroji, kot sta vsem nam tako ljuba Sir Finley Mrrgglton in Elise Starseeker, nemudoma spopadli z zlobno združbo Leagueof E.V.I.L. Slednji namreč poskušajo obuditi starodavnega zmaja Galakronda, s katerim je povezana tudi nova ključna aktivacija Invoke. To je unikatna aktivnost na novih kartah, s katero se poveča moč Galakronda, kadar nam ga uspe priklicati. Poleg tega se bomo lahko tokrat ubadali tudi s stranskimi nalogami (t. i. sidequests). V nasprotju z običajnimi nalogami (quests) se ti ne začnejo s kartami, ki jih imamo v roki, ampak jih moramo najprej najti v kupčku kart in potem izpolniti njihove zahteve. Rezultat? Impresivni učinki, ki lahko dramatično spremenijo potek igre.
Veliko presenečenje: bojišča (battlegrounds)
Že na Blizzconu so razkrili, da z razširitvijo uvajajo tudi nov način igre –bojišča oziroma battlegrounds. Te nadvse unikatne dopolnitve nihče ni zares pričakoval, a se je čutilo, da mora Blizzard po toliko letih kljub vsemu narediti nekaj več, kot le ponovno vreči kopico novih kart v obraz svojim oboževalcem in upati, da bodo kolektivno še enkrat bankrotirali ob nakupovanju paketkov s kartami v iskanju tistih najmočnejših. Priznam, da sem bil najprej skeptičen, ko pa sem ves vikend preživel pred zaslonom ob mlatenju sedmih drugih igralcev v Hearthstone Battlegrounds, sem potešeno ugotovil, da je tole v bistvu prečudovita osvežitev, ki ponuja ure in ure dodatne zabave.
Kaj točno so bojišča (battlegrounds)?
Bojišča se pridružujejo že utečenim načinom igranja – Arena, Tavern Brawl ali Play mode – in ponujajo zelo zanimiv način pristopa k igri, saj smo doslej poznali le tipično obliko igre s kartami, kjer se borimo proti enemu nasprotniku. Na bojiščih so pravila drugačna: pomerimo se s kar sedmimi drugimi igralci, zato se pripravite na precej bolj dinamično žurko s kartami. Preden se poženemo na bojišče, si izberemo, v vlogi katerega heroja se bomo borili na bojišču. Lahko smo mogočni Lich King ali luskasta dvoživka Giantfin, so pa na voljo tudi nešteti drugi liki iz sveta Hearthstona ali Warcrafta. Priprave na veliki boj se potem začnejo v taverni s krčmarjem Bobom, kjer si s kovanci nakupimo želene beštije.
Nato se ti nakupljeni stvori spopadejo s stvori enega od igralcev, ki se je ravno tako znašel na tem bojišču. Zmaga seveda tisti, ki ne izgubi celotne vojske, s tem pa dobi priložnost, da napad preusmeri neposredno na igralca – heroja in ga zmagoslavno useka po glavi. Po bitki se vrnemo v taverno, kjer lahko ponovno kupujemo nove podanike. Kombinacije so skorajda neskončne, dodatno norčavost pa ponujajo prijetne nepredvidljivosti, ko se na bojišču mlati pestra zasedba diametralno nasprotnih pojav, od murlokov in zveri do demonov, zmajev ter vsega drugega vmes. Zmaga seveda tisti, ki najbolj premeteno sestavi svoje pošastne vrste in na koncu preživi vso kombinatoriko napadov.
Priznam, bojišča so me popolnoma obnorela. Doživel sem veliko smeha, zabavnih norij in tudi zmagoslavja. Nekaj čarobno duhovitega je v trenutku, ko antropomorfni strupeni ribak z gorjačo udari po glavi nadležnega demona in ti pribori nepričakovano zmago. Verjetno mi več ni treba razlagati, saj je od tu naprej vaša naloga, da si čim prej naložite Descent of Dragons in tudi sami doživite sproščeno fešto s fantazijskimi kartami. Se vidimo na bojišču!