Moj A1 je izbralo že več kot 150.000 uporabnikov, pridružite se jim!

Priporočamo ga vsem, ki želite prihraniti čas in si izboljšati uporabniško izkušnjo.

Z Moj A1 imate vedno pregled nad vašim naročniškim razmerjem, hkrati pa ga lahko urejate na daljavo, brez obiska prodajnega mesta ali klicev v Kontaktni center.

Z Moj A1 enostavno:

  • Vklapljate in izklapljate dodatne storitve,

  • pregledujete ter plačujete račune,

  • si pomagate s tehničnim asistentom v primeru težav,

… in še mnogo več.

Kako začnem z uporabo Moj A1?


Pred prvo uporabo je potrebna registracija.
 
  • Vaše podatke za registracijo najdete v Pismu dobrodošlice, ki smo vam ga poslali po priklopu paketa.
  • Registracija je povsem enostavna in vzame le nekaj minut.
  • V nadaljevanju si poglejte prikaz registracije v 3 korakih.

Registracija v aplikacijo Moj A1:


  1. 1. Izberite gumb REGISTRACIJA.

  2. Izberite »Registrirati se želim kot uporabnik fiksnih storitev

  3. Izberite, na kakšen način želite opraviti registracijo, in sledite navodilom.
  • Kaj naredim, če sem v Moj A1 že registriran?

    Uporaba Moj A1 je ločena na uporabnike mobilnih ter fiksnih storitev. Če Moj A1 že uporabljate kot mobilni uporabnik, se boste morali za upravljanje vašega paketa interneta in televizije registrirati še kot fiksni uporabnik (po zgoraj prikazanih korakih).
  • Kaj naredim, če nimam več podatkov za prijavo?

    V primeru, da še niste registrirani v Moj A1 kot fiksni uporabnik, v postopku registracije pri koraku »Prijaviti se želim« izberite možnost »Z enkratnim geslom prek e-pošte.«
    Na vaš e-poštni naslov bomo poslali enkratno geslo, s katerim boste zaključili registracijo. E-poštni naslov mora biti isti kot ste ga podali ob sklenitvi razmerja.
    V primeru, da ste že registrirani v Moj A1 in ste pozabili geslo, ob prijavi izberite možnost »Pozabljeno geslo« in sledite navodilom.

Katere nastavitve lahko urejate znotraj Moj A1?

Boljši pregled in plačevanje računov

Enostaven pregled in plačevanje računov.
 
  • 12-mesečni arhiv računov,
  • plačilo z Visa, Mastercard ali NLB klik,
  • plačilo brez provizije.

Uredite nastavitve računov

Nastavite si račune kot vam najbolj ustreza.
 
  • Izberite eRačun, tiskani račun ali prejemanje računov le v Moj A1,
  • nastavite SMS opomnik o poslanem računu in o roku plačila računa,
  • aktivirajte trajni nalog za samodejno plačevanje z vašega TRR,
  • nastavite obračunsko obdobje 6., 13., 20. ali 27. v mesecu.

Preverite ali zamenjajte paket

Ko se želite spomniti, kaj je vključeno v vaš paket ter kakšne možnosti imate na voljo.
 
  • Oglejte si, kaj vključuje vaš trenutni paket ali
  • ga enostavno zamenjajte z drugim.

Izberite programe po vaših željah

Programsko shemo lahko kadarkoli uredite čisto po vašem okusu.
 
  • Preverite, kateri programi so že vključeni v vaši programski shemi,
  • izbirajte med številnimi dodatnimi programi, ki so vam na voljo.

Odpravite motnje interneta in televizije

Tehnični asistent je orodje, ki vam je na voljo 24 ur na dan, tudi med vikendi in prazniki.
 
  • Uredite osnovne nastavitve vaših storitev, npr. spremenite ime in geslo vašega WiFi omrežja,
  • odkrijte in odpravite motnje pri internetu in televiziji,
  • več kot 400 različnih scenarijev s slikami in navodili po korakih.

Najhitrejši odgovori na vsa vaša vprašanja

Ko imate vprašanja ali potrebujete dodatne informacije, boste odgovore najhitreje našli na tem mestu.
 
  • Bogata zbirka informacij o vseh storitvah in ponudbi A1,
  • enostaven pregled, saj so vprašanja in odgovori ločeni po glavnih segmentih, na tem mestu boste gotovo našli odgovore na 90 % vaših vprašanj.

Enostavno stopite v stik z nami

Ko potrebujete dodatne informacije ali želite kaj urediti, v Moj A1 z lahkoto stopite v stik z našimi svetovalci, ki vam bodo z veseljem pomagali.
 
  • Brez klicev v Kontaktni center,
  • brez čakanja na prostega operaterja,
  • takoj bodite obveščeni o odgovoru.

Potrebujete dodatno pomoč?

Korak 1

Pogovorite se z A1 prodajnim svetovalcem po telefonu:

Pokličite 040 40 40 45
Korak 1

Govorite z A1 prodajnim svetovalcem, ki je na prodajnem mestu. V živo, preko video klica, od ponedeljka do petka med 9h in 19h - A1 LiveShop.

Vstopite v A1 LiveShop