-
Kaj je SkyShowtime?
SkyShowtime je pretočna video storitev, kjer domuje zabava največjih studiev na svetu, ki ponuja filme in serije studiev Universal Pictures, Dreamworks, Sky Studios in Peacock ter Nickelodeon, SHOWTIME®, Paramount+ in Paramount Pictures. Gledate lahko kolikor želite, kadar koli želite, brez enega samega oglasa.
-
Kaj vsebuje opcija SkyShowtime?
SkyShowtime je pretočna video storitev, kjer domuje zabava največjih studiev na svetu, ki ponuja filme in serije studiev Universal Pictures, Dreamworks, Sky Studios in Peacock ter Nickelodeon, SHOWTIME®, Paramount+ in Paramount Pictures. Gledate lahko kolikor želite, kadar koli želite, brez enega samega oglasa.
Na voljo je samo opcija Standard brez oglasov z redno ceno 7,99eur/mesec.
SkyShowtime si prek A1 lahko aktivirajo A1 uporabniki zasebnih in poslovnih mobilnih in fiksnih paketov.
Za mobilne naročnike opcije vsebuje dostop do platforme SkyShowtime, za fiksne naročnike pa poleg dostopa do platforme uporabniki dobijo še dostop do 2 linearnih kanalov SkyShowtime 1 in SkyShowtime 2.
-
S katerimi napravami je kompatibilen SkyShowtime?
SkyShowtime je na voljo na mnogih kompatibilnih napravah z internetno povezavo, kot so digitalni sprejemniki, pametni televizorji, računalniki, igralne konzole, pametni telefoni in tablice. Celoten seznam naprav najdete na
https://www.skyshowtime.com/si/help/article/skyshowtime-supported-devices .
-
Na koliko napravah lahko hkrati lahko uporabljam SkyShowtime račun?
SkyShowtime lahko gledate na toliko različnih združljivih napravah kot želite, hkraten ogled pa je možen na dveh napravah.
-
Kako aktiviram opcijo SkyShowtime pri A1?
Vklop ali izklop opcije SkyShowtime je možen v svojem mobilnem ali fiksnem paketu. A1 uporabnik lahko vklop izvede sam prek Moj A1 aplikacije, ali pa to zanj uredimo mi v A1.
-
Kako povežem svoj obstoječi SkyShowtime račun z A1 paketom?
Po aktivaciji storitve SkyShowtime opcije prek A1 boste v SMS sporočilu in mailu prejeli aktivacijsko povezavo, ki vas bo preusmerila na SkyShowtime-ovo stran, kjer je potrebno dokončati registracijo. V tem koraku lahko povežete vaš obstoječi SkyShowtime račun z vašim A1 paketom ali pa ustvarite novega.
Za povezovanje s trenutnim SkyShowtime računom vnesite svoje obstoječe podatke (e-poštni naslov in geslo), s katerimi ste se doslej prijavljali v SkyShowtime. S tem ohranite vse svoje nastavitve, profile in zgodovino gledanih vsebin.
Po uspešni povezavi vam SkyShowtime več ne bo zaračunaval preko predhodno izbranega plačilnega sredstva.
-
Dodal sem SkyShowtime k svojemu A1 paketu. Bo moj obstoječi SkyShowtime račun avtomatično prenesen v moj A1 paket?
Ne, potrebno je zaključiti postopek registracije, da boste lahko uspešno povezali vaš SkyShowtime račun z A1 paketom. Če tega ne storite, SkyShowtime ne bo mogel povezati vašega obstoječega računa z A1, SkyShowtime naročnina pa se bo še vedno zaračunavala prek predhodno izbranega načina plačila pri SkyShowtime-u, dokler ne dokončate postopka registracije prek A1.
Navodila za prehod iz App Store/Google Play Store na partnerskega ponudnika
Če ste se sprva prijavili za SkyShowtime prek App Store ali Google Play in želite preiti na lokalnega telekomunikacijskega partnerja, morate najprej ročno preklicati obstoječe članstvo. Koraki za prehod:
• Prepoznajte vir članstva: Preverite svoje račune ali bančne izpiske, da potrdite, ali je vaše članstvo prek App Store ali Google Play.
• Prekličite trenutno članstvo:
- Za App Store: Pojdite v nastavitve Apple ID, poiščite ‘Naročnine’ in prekličite SkyShowtime.
- Za Google Play Store: Pojdite v ‘Naročnine na Google Play’ v razdelku ‘Plačilo in naročnina’ in prekličite SkyShowtime.
• Ohranili boste dostop do knjižnice SkyShowtime in lahko nadaljujete z ogledom vsebin do konca trenutnega obračunskega cikla. Potrditev preklica vas bo obvestila o preostalih dneh.
• Prijavite se prek partnerskega ponudnika: Ko se vaš obračunski cikel konča, obiščite spletno stran lokalnega telekomunikacijskega partnerja, ki je na voljo v vaši državi, in se prijavite za SkyShowtime tam.
-
Kaj se bo zgodilo z mojim SkyShowtime računom, če ga prekinem prek A1?
Če prekinete SkyShowtime naročnino preko A1 paketa ali vaš A1 paket z SkyShowtime-om se bo zgodilo sledeče:
a) če ste pred aktivacijo A1 ponudbe že imeli naročnino na SkyShowtime-u, ki ste jo plačevali preko predhodno izbranega plačilnega sredstva (kreditna kartica, debetna kartica itd.), boste SkyShowtime lahko nemoteno uporabljali še naprej. Plačilo naročnine se bo v tem primeru nadaljevala preko predhodno izbranega načina plačila pri SkyShowtime-u.
b) če nimate drugega veljavnega načina plačila pri SkyShowtime-u, bo vaš SkyShowtime račun zamrznjen. Da boste lahko nadaljevali z uporabo SkyShowtime-a, je potrebno dodati izbrani način plačila (kreditna kartica, debetna kartica itd.) na vašem profilu.
-
Pomotoma sem povezal napačen SkyShowtime račun s svojim A1 paketom, kaj lahko storim?
- Uporabnike za ponastavitev gesla lahko usmerite tudi na: https://www.skyshowtime.com/si/help/article/troubleshooting-password-reset-issues-skyshowtime, kjer z vpisom e-naslova ali mobilne telefonske številke proži zahtevo za pošiljanje povezave za obnovitev računa.
Če ne poznate e-naslova, ki ste ga uporabili za prijavo v SkyShowtime, ali menite, da ste ga morda napačno vpisali, preverite, ali ste prijavljeni v SkyShowtime na napravah, kjer običajno uporabljate SkyShowtime. Če je temu tako, lahko tam najdete in posodobite informacije o svojem računu. Če potrebujete dodatno pomoč, se obrnite na podporo strankam na SkyShowtime.
-
Kako kontaktiram SkyShowtime podporo uporabnikom?
Obiščite https://www.skyshowtime.com/si/help/article/how-to-contact-skyshowtime za pomoč in možnost kontakta.
-
Kako lahko dostopam do SkyShowtima prek svojega Xplore TV vmesnika?
Do SkyShotime aplikacije dostopate na isti način kot do vseh ostalih vsebin na zahtevo – na mobilni napravi si iz trgovine (Apple store ali Google play) prenesete aplikacijo SkyShowtime, na TV si prek trgovine prav tako prenesete aplikacijo SkyShowtime in se vpišete s svojimi podatki, ki ste jih uporabili pri registraciji. Žal posebne bližnjice do SkyShowtime aplikacije zaenkrat še ni na našem Xplore TV vmesniku.
-
Sem že član SkyShowtime. Ali lahko aktiviram storitev prek partnerskega ponudnika?
- Če ste že član SkyShowtime, lahko storitev aktivirate prek partnerskega ponudnika. Ne glede na to, ali ste na mesečnem ali letnem naročniškem načrtu, imate možnost aktivirati storitev prek lokalnega partnerja.
Mesečna naročnina
Če ste se prvotno prijavili na spletni strani SkyShowtime in izbrali mesečni naročniški načrt, da aktivirate SkyShowtime prek partnerskega ponudnika, se preprosto registrirajte neposredno pri partnerju na njihovi spletni strani. Vaše članstvo SkyShowtime bo samodejno preklicano, ko se prijavite pri partnerskem ponudniku, in obdržali boste nastavitve računa ter zgodovino ogledov po prehodu.
Če v svojem računu vidite dva načrta, je to morda zato, ker se vaš prejšnji obračunski cikel še ni končal. Na primer, če ste se naročili na mesečni načrt 12. septembra, se bo vaš obračunski cikel končal 12. oktobra in prejšnji načrt bo izginil iz vašega računa po tem datumu.
Letna naročnina
Če ste se prvotno prijavili na spletni strani SkyShowtime in izbrali letni plačilni načrt, bo vaš obračunski cikel trajal 12 mesecev. Ne ponujamo vračila za preostalo obdobje, če ste na letnem načrtu.
Prijavil sem se prek App Store/Google Play Store
V tem primeru boste morali ročno preklicati svoje trenutno članstvo, sklenjeno prek trgovine, preden aktivirate SkyShowtime prek partnerskega ponudnika.
Če niste prepričani, kje ste se prijavili, lahko to enostavno preverite z pregledom računov ali s preverjanjem bančnih izpiskov, da ugotovite, prek katere trgovine ste se prijavili.
Pomembno je, da prekličete svoje članstvo SkyShowtime na isti napravi, na kateri ste se prvotno prijavili. Če imate aplikacijo na več napravah, poskrbite, da prekličete članstvo na izvirni napravi. Na primer, če ste se prijavili na svoji iOS napravi in nato namestili aplikacijo na svojo Android tablico, morate preklicati članstvo v App Store.
Več o tem postopku:
• Preklic naročnine v App Store (Cancel a subscription on the App Store).
• Preklic naročnine prek Google Play (Cancel a subscription made via Google Play)
Ko prekličete svojo naročnino v trgovini z aplikacijami, bo preklic začel veljati ob koncu vašega obračunskega cikla. Po preklicu prek trgovine z aplikacijami boste morali počakati do konca vašega trenutnega obračunskega cikla, preden boste lahko uporabili svoje prijavne podatke za aktivacijo SkyShowtime prek partnerskega ponudnika.
Vaše nastavitve računa in zgodovina ogledov bodo ohranjene po prehodu. Upoštevajte, da trgovine z aplikacijami upravljajo vse zadeve v zvezi z obračunavanjem.
-
Posebni pogoji za naročilo storitve SkyShowtime in njeno plačilo
Tukaj si preberite posebne pogoje za naročilo storitve SkyShowtime.
-
Več o promociji SkyShowtime 3 mesece brezplačno
Promocija »SkyShowtime 3 mesece brezplačno« velja od 28.1.2025 do vključno 30.4.2025 in vsebuje 100 % popust na prve tri mesečne naročnine opcije SkyShowtime. Pogoj za pridobitev popusta je sklenitev opcije in velja samo za nove in obstoječe naročnike. Po preteku brezplačnega obdobja se storitev začne zaračunavati po vsakokrat veljavni redni ceni, če naročnik opcije ne izklopi sam. Ugodnost ni združljiva z drugimi promocijskimi ponudbami in akcijami A1. Ugodnost ni zamenljiva za gotovino ali druge oblike ugodnosti. Vse navedene cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Vsi posebni pogoji za pakete so skupaj s
Cenikom, Splošnimi in Posebnimi pogoji na voljo na
040 40 40 40, A1.si in na
prodajnih mestih A1.
-
Kaj se zgodi po preteku promocijskega obdobja 3 mesecev brezplačne uporabe opcije SkyShowtime?
Če opcije pred iztekom promocijskega obdobja ne izklopite, se storitev samodejno začne zaračunavati po veljavnem ceniku. Brez skrbi – pred iztekom promocije vam bomo poslali SMS in vas na to prijazno opomnili.