A1 Turistično zavarovanje je hitro, enostavno in brez odvečnih obrazcev.

Ekskluzivno za A1 uporabnike – zanesljiva storitev, ki jo omogočamo v sodelovanju s partnerjem L'AMIE. 

Zakaj ti bo všeč?

 
  • Krije te kjerkoli po svetu

  • Samodejna aktivacija ob prehodu meje s Slovenijo.

  • Plačuješ, le za dneve, ko si dejansko na poti.

  • Popolni nadzor – obvestilo prejmeš prek SMS-a in ga lahko kadarkoli z enim klikom izklopiš.

Za vsak korak čez mejo.

Enostavno, pametno in brez skrbi. 

Pametno turistično zavarovanje – prvih 30 dni brezplačno!

Skleni pametno turistično zavarovanje med 1. aprilom in 31. majem in izkoristi prvih 30 dni brezplačno – brez premije. 

Izbiraš lahko med dvema paketoma:

Individualno

Krije eno osebo.

(1,79 €/ dan v tujini)

30 DNI BREZPLAČNO

Družinsko

Krije 2 odrasli osebi in do 4 otrok (do 21. leta).

(3,59 € / dan v tujini)

30 DNI BREZPLAČNO

Kje lahko aktiviram Pametno turistično zavarovanje?

Korak 1

V aplikaciji Moj A1 pod zavihkom 'Opcije'.

Aktiviraj v Moj A1
Korak 1

Po telefonu s svetovalcem.

Pokliči 040 404 202
Korak 1

Na prodajnem mestu. 

Seznam prodajnih mest
Korak 1

V videoklicu s svetovalcem iz A1 Live Shopa.  

Vstopi v A1 Live Shop
Korak 1

Preko SMS sporočila ob odhodu v tujino.

Več o aktivaciji zavarovanja

Kaj vključuje Pametno turistično zavarovanje?

Zdravstvene storitve v tujini

Če med potovanjem zboliš ali se poškoduješ, Pametno turistično zavarovanje krije stroške ambulantnega in bolnišničnega zdravljenja ter prevoz in repatriacijo do 50.000 €.

Izguba, kraja ali poškodba prtljage

Pametno turistično zavarovanje ti povrne stroške za izgubljeno ali ukradeno
prtljago in dokumente.  

Prtljaga: 

  • Individualno: do 500 €
  • Družinsko:  do 800 €

Dokumenti:
  • Individualno: do 150 €
  • Družinsko: do 250 €
  • Soudeležba 10%

Osebna odgovornost

Pametno turistično zavarovanje krije vašo odgovornost za škodo, ki jo oškodovanec uveljavlja. Če potrebuješ potrdilo, izpolni obrazec.

Soudeležba: 250 €

Stroški reševanja v gorah ali na morju

Zavarovanje krije stroške reševalnih akcij, vključno s transportom in pomočjo v nujnih primerih, kadar se poškoduješ ali izgubiš.
 

  • Individualno: do 5.000 €
  • Družinsko: do 10.000 €

Kako vklopim Pametno turistično zavarovanje na daljavo?

  1. Aplikacija Moj A1:
    V aplikaciji Moj A1 pod  Opcije in dodatke poišči Pametno turistično zavarovanje.
  2. Aktivacija zavarovanja:
    Vklopi Pametno turistično zavarovanje in bodi brez skrbi v tujini.
  3. SMS s ponudbo:
    Ob aktivaciji v aplikaciji Moj A1 prejmeš povezavo za registracijo.
  4. Registracija:
    Ob registraciji lahko izbirate med Individualnim ali Družinskim zavarovanjem. 

Osnovno turistično zavarovanje smo vključili v vse mobilne pakete (MIO in Vajb) brezplačno!

Osnovno
turistično zavarovanje
Pametno
turistično zavarovanje
Izgubljeni/ukradeni dokumenti
Zavarovanje prtljage
Stroški iskanja in reševanja
Osebna odgovornost
Odpoved leta
Zdravstvene storitve v tujini
Prevoz in vrnitev domov
Prevoz in nastanitev spremljevalca
Nezgodno zavarovanje
24/7 pomoč v sili
Že vključeno v mobilni paket
Od 1,79 €/dan v tujini

30 DNI BREZPLAČNO
Prenesi si Moj A1 aplikacijo:

Osnovno turistično zavarovanje

BREZPLAČNO vključeno v MIO in VAJB mobilne pakete

Icon Image

Izgubljeni ali ukradeni dokumenti

  • Vsota: do 150 €
  • Soudeležba: 10% škode

Icon Image

Iskanje in reševanje, prtljaga

  • Vsota prtljage: do 350€
  • Vsota iskanja in reševanja: do 1.000€
  • Soudeležba: 10 %, min. 50 €
 

Icon Image

Osebna odgovornost

  • Vsota: do 50.000 €
  • Soudeležba: 250 €

Želis potrdilo za objektivno odgovornost v tujini ali dodatne informacije?

Izpolni obrazec in v najkrajšem času ti bomo odgovorili oziroma poslali Potrdilo o zavarovanju osebne odgovornosti do 50.000 €.

Kako prijavim škodni primer?

Že uporabljate turistično zavarovanje in želite prijaviti škodni primer?
Ali potrebujete le dodatne informacije o zavarovanju?

NUJNI ZDRAVSTVENI PRIMERI

Za NUJNE zdravstvene primere pokličite na  kontaktno številko:
00 386 59 69 77 77

Dosegljiva je 24 ur, 7 dni v tednu.

Delovni čas: 

od 9:00 do 17:00

Telefon: 

V Sloveniji: 080 39 41
Iz tujine: + 386 59 697 777

Turistično zavarovanje omogoča LAMIE

Zavarovanje zagotavlja LAMIE Insurtech Group, eden vodilnih ponudnikov vdelanih zavarovanj v Evropi, ki mu zaupa več kot 1.000.000 strank. V LAMIE Group se zavzemajo za transparentnost in empatijo ter skrbijo, da je vsak zahtevek obdelan hitro in digitalno, zato so uporabniki njihovo podporo strankam ocenili kot eno najboljših. Več o LAMIE Group preberite tukaj.

Pogosta vprašanja o Osnovnem in Pametnem turističnem zavarovanju

  • Osnovno turistično zavarovanje

    1. Zakaj ste mi podarili brezplačno Osnovno turistično zavarovanje?
    Želimo ti ponuditi vedno več, zato neprestano širimo ponudbo in večamo dodano vrednost storitev, ki jih uporabljaš. Ena od teh ugodnosti je tudi brezplačno Osnovno turistično zavarovanje v naročniških mobilnih paketih za vse fizične naročnike na mobilne glasovne pakete pri A1.

    2. Kako deluje Osnovno turistično zavarovanje?
    Osnovno turistično zavarovanje je del tvojega mobilnega paketa, zato velja le, ko potuješ s svojim mobilnim telefonom izven Slovenije. Zavarovanje je samodejno na voljo za vse fizične naročnike mobilnih glasovnih storitev A1, brez dodatnih stroškov. Pomembno je, da na potovanje vzameš svoj mobilni telefon, saj brez njega zavarovanje ne omogoča kritja.

    3. Kaj moram storiti v primeru škodnega dogodka?
    V primeru škodnega dogodka sledi navodilom na spletni strani našega partnerja LAMIE in oddaj zahtevek za povračilo stroškov. LAMIE bo obdelal tvojo zahtevo in ti povrnil stroške v skladu z določili skupinske zavarovalne police. Povrnejo ti lahko stroške do 1.000 € za iskanje in reševanje oziroma do 50.000 € v primeru osebne odgovornosti. Če potrebuješ dodatne informacije, lahko kontaktiraš LAMIE podporo uporabnikom na številki 080 39 41 (Slovenija) ali +386 59 69 77 77 (tujina).

    4. Ali zavarovanje velja v vseh državah?
    Osnovno turistično zavarovanje velja za potovanja po celem svetu, razen v Sloveniji. Ker gre za zavarovanje za tujino, zavarovanje v Sloveniji ne velja.

    5. Kako lahko dobim več informacij in certifikat o zavarovanju?
    Vsa zavarovalna dokumentacija, vključno s certifikatom o zavarovanju, je na voljo na naši spletni strani. Certifikat o zavarovanju, ki dokazuje, da imaš sklenjeno zavarovalno kritje, lahko prevzameš v PDF obliki na povezavi. Za dodatna pojasnila lahko kontaktiraš LAMIE podporo uporabnikom na številki 080 39 41 (Slovenija) ali +386 59 69 77 77 (tujina).
  • Pametno turistično zavarovanje

    1. Kaj je Pametno turistično zavarovanje in kako deluje?
    Pametno turistično zavarovanje je napredno zavarovanje za zaščito med potovanji v tujino, zasnovano na principu plačila po uporabi. Aktivira se samodejno ob vstopu v tujino, ko se s svojo registrirano SIM kartico povežeš na tuje omrežje (roaming), in deaktivira ob vrnitvi v Slovenijo. Uporabnik plača premijo le za dejanske dni potovanja, do največ 45 dni na leto. Če uporabnik želi, se lahko odjavi iz zavarovanja tako, da s ključno besedo »STOP« odgovori na aktivacijsko SMS sporočilo v roku desetih ur.

    2. Kakšne ugodnosti prinaša Pametno turistično zavarovanje?
    Novi uporabniki prejmejo prve tri dni brezplačno. Promocija velja za nove registracije med 18.6.2024 in 15.04.2025, brezplačni dnevi pa se lahko izkoristijo tudi po izteku promocije. Poleg tega je uporaba nad 45 dni na leto brezplačna, kar pomeni, da pri daljših potovanjih stroški ne bodo naraščali.

    3. Kako lahko kupim in aktiviram Pametno turistično zavarovanje?
    Kupec lahko zavarovanje kupi na več načinov:
    • Obisk v poslovalnici A1: Kupec lahko obišče katerokoli poslovalnico A1, kjer lahko izrazi zanimanje za Pametno turistično zavarovanje. Prodajni svetovalec bo sprožil postopek registracije preko sistema MAX CRM, kupec pa bo prejel SMS z unikatno povezavo za nadaljevanje postopka na spletni strani Lamie.
    • Preko SMS sporočila ob odhodu v tujino: Ko se uporabnik A1 poveže na tuje omrežje, prejme SMS z informacijo o brezplačnem Osnovnem turističnem zavarovanju in možnostjo nadgradnje na Pametno turistično zavarovanje s ključno besedo. Po odgovoru na SMS s ključno besedo prejme povezavo za aktivacijo zavarovanja.
    • Preko aplikacije Moj A1: Kupec lahko v aplikaciji Moj A1 pod zavihkom »Opcije« najde možnost za začetek registracijskega postopka. Po izbiri te možnosti prejme SMS s povezavo do spletnega obrazca ponudnika zavarovanja Lamie.

    Pametno turistično zavarovanje se lahko aktivira kadarkoli, tudi med potovanjem. V tem primeru bo zavarovanje veljalo od polnoči naslednjega dne.

    4. Kaj vključuje Pametno turistično zavarovanje?
    Pametno turistično zavarovanje vključuje širok spekter kritij, med drugim:
    •  Zdravstvene storitve v tujini, vključno z reševanjem in prevozom (ambulantno in bolnišnično zdravljenje, prevoz in repatriacija, dodatni stroški za pot domov, prevoz spremljevalca).
    • Nesreče v tujini (smrtni primer, trajna invalidnost, stroški iskanja in reševanja na morju in v gorah).
    • Zavarovanje prtljage (posameznik: 500 €, družina: 800 €).
    • Izgubljeni/ukradeni dokumenti (posameznik: 150 €, družina: 250 €).
    • Osebna odgovornost v prometu (osebna poškodba, škoda na lastnini: 50.000 €).
    • Dodatni stroški nastanitve ob odpovedi leta (posameznik: 100 €, družina: 300 €).
    • 24/7 pomoč v sili pri zdravstvenih težavah.

    5. Kako uveljavljam zavarovanje v primeru škodnega dogodka?
    Kupec lahko uveljavlja zavarovanje tako, da obvesti službo za pomoč strankam Lamie preko njihovega spletnega portala za škodne zahtevke na https://a1si.lamie.insure/turisticno ali pokliče na telefonsko številko 080 3941 (brezplačno znotraj Slovenije) ali +386 59 69 77 77 (mednarodni klici). Zahtevek je treba prijaviti brez odlašanja in najkasneje v 30 dneh od nastanka zavarovalnega primera. V primeru škodnega dogodka, ki je posledica kaznivega dejanja, mora biti dogodek prijavljen pristojnim varnostnim organom (npr. policiji) najkasneje v 48 urah.

    6. Kdaj Pametno turistično zavarovanje preneha veljati?
    Zavarovanje preneha veljati:
    • Ko stranka prekine pogodbo z A1.
    • Ko stranka spremeni paket na neustreznega.
    • Na dan, ko zavarovanec dopolni 70 let.
    • Za dodatno zavarovane osebe na dan, ko dopolnijo 21 let (otroci) ali 70 let (odrasli).
    Stranka lahko zavarovanje prekine tudi kadarkoli z obvestilom službi za pomoč strankam pri Lamie.

    7. Zakaj izbrati Pametno turistično zavarovanje?
    Pametno turistično zavarovanje ponuja več prednosti v primerjavi s klasičnimi ponudniki:
    • Samodejna aktivacija in deaktivacija: Aktivira se ob vstopu v tujino in deaktivira ob vrnitvi v Slovenijo.
    • Plačilo po uporabi: Plačaš le za dejanske dni potovanja, kar omogoča prihranek pri stroških.
    • Maksimalna zaščita s fiksno ceno: Uporaba nad 45 dni na leto je brezplačna, kar pomeni, da se pri daljših potovanjih stroški ne povečajo.
    • Ugodnosti za nove uporabnike: Novi uporabniki prejmejo prve tri dni brezplačno.
    • Fleksibilna možnost aktivacije: Zavarovanje lahko aktiviraš kadarkoli, tudi med potovanjem, z veljavnostjo od polnoči naslednjega dne.
    • Varnost in zanesljivost: Zavarovanje zagotavlja Lamie, zavarovalni zastopnik in partner A1 Slovenija, s policami pri ugledni zavarovalnici Atlas Insurance PCC Limited.
    • Celovita kritja in 24/7 pomoč v sili: Vključuje širok spekter kritij in zagotavlja 24/7 pomoč v sili, kar omogoča hitro in učinkovito pomoč v primeru težav na potovanju.
  • »30 dni brezplačno« Pametno zavarovanje 

    Promocija » prvih 30 dni brezplačno« je veljavna od 1. aprila 2025 do 31. maja 2025. Ponudba velja za vse A1 mobilne naročnike in uporabnike, ki v tem obdobju prvič sklenejo Pametno turistično zavarovanje in vključuje prvih 30 dni Pametnega turističnega zavarovanja brezplačno. Upravičenci lahko koristijo brezplačne dneve zavarovanja do njihovega izteka, vsi nadaljnji dnevi pa se zaračunavajo po veljavnem ceniku. Ugodnost ni združljiva z drugimi promocijskimi ponudbami in ni zamenljiva za gotovino ali druge oblike ugodnosti. Informacije o zavarovanju najdete na spletni strani https://a1si.lamie.insure/turisticno/pamento.html in v Splošnih pogojih turističnega zavarovanja za uporabnike A1, dostopnih na https://cdn.lamie.insure/a1svn/turisticnozavarovanje/pametno/splosni_pogoji.pdf. Pametno turistično zavarovanje lahko sklene fizična oseba, starejša od 18 let in mlajša od 70 let, ki je bodisi naročnik, bodisi uporabnik A1 mobilnih storitev ter ima stalno prebivališče v Sloveniji. Zavarovanje sklenete na spletnem mestu ponudnika zavarovanja. Zavarovalno premijo zaračunamo po porabi za nazaj, in sicer na mesečnem računu za A1 storitve Slovenija. Veljavnost kritja mora uporabnik preveriti pri ponudniku zavarovanja.  Ponudnik, ki trži in sklepa zavarovanje: L’AMIE AG lifestyle insurance services, zavarovalni zastopnik (PO Box 56, 4020 Linz, Avstrija; vpisan v poslovni register Okrožnega sodišča v Linzu pod številko: 393809g, GISA številka: 15302540). Zavarovalnica: Atlas Insurance PCC Limited (posluje preko svoje L’AMIE Celice) s sedežem na Malti, 48-50 Ta’ Xbiex Seafront, Ta’ Xbiex; registracijska številka družbe C 5601; pristojni nadzorni organ zavarovalnice: Malteška uprava za finančne storitve (MFSA), Notabile Road, Attard, BKR 3000, Malta. A1 Slovenija, d. d. zavarovanja ne distribuira ter v zvezi z zavarovanjem ne prevzema nobenih obveznosti. Vse navedene cene vključujejo DDV.