Moj A1 uporablja že več kot 150.000 ljudi.

Brezplačno aplikacijo Moj A1 smo naredili za vse, ki želite spremljati svoje naročniško razmerje in z njim upravljati na daljavo. Brez obiskov prodajnega mesta ali klicev v kontaktni center.

Z uporabo Moj A1 prihraniš čas: 
  • spremljaš in urejaš svoje naročniško razmerje,
  • vklapljaš dodatne storitve,
  • pregleduješ ter plačuješ račune,
  • … in še mnogo več.

Tehnični asistent je orodje v Moj A1, s katerim lahko:

  • urediš osnovne nastavitve svojih storitev, npr. spremeniš ime in geslo svojega WiFi omrežja,
  • odpraviš morebitne motnje pri internetu in televiziji, brez klicev in čakanja na prostega operaterja.

Kako začnem z uporabo Moj A1?

Pred prvo uporabo je potrebna registracija.

  • Uporabniško ime in geslo za registracijo najdeš v Pismu dobrodošlice, ki smo ti ga poslali ob priklopu storitev.
  • Registracija je enostavna in vzame le nekaj minut.
  • V nadaljevanju si oglej prikaz registracije v 3 korakih.

Za prijavo v Moj A1 uporabite druge podatke kot za mobilne storitve.

Aplikacija Moj A1 je ločena na uporabnike fiksnih in mobilnih storitev. Za pregled in urejanje fiksnih storitev uporabite prijavne podatke, ki smo vam jih poslali v Pismu dobrodošlice. Za več obiščite A1.si/moj-a1-fix.


  1. Izberi gumb REGISTRACIJA

  2. Izberi "Registrirati se želim kot uporabnik fiksnih storitev."

  3. Izberi, na kakšen način želiš opraviti registracijo in sledi navodilom.

Pogosta vprašanja o registraciji Moj A1

  • Kaj naredim, če sem v Moj A1 že registriran?

    Uporaba Moj A1 je ločena na uporabnike mobilnih ter fiksnih storitev. Če Moj A1 že uporabljate kot mobilni uporabnik, se boste morali za upravljanje vašega paketa interneta in televizije registrirati še kot fiksni uporabnik (po zgoraj prikazanih korakih).
  • Kaj naredim, če nimam več podatkov za prijavo?

    V primeru, da še niste registrirani v Moj A1 kot fiksni uporabnik, v postopku registracije pri koraku »Prijaviti se želim« izberite možnost »Z enkratnim geslom prek e-pošte.«
    Na vaš e-poštni naslov bomo poslali enkratno geslo, s katerim boste zaključili registracijo. E-poštni naslov mora biti isti kot ste ga podali ob sklenitvi razmerja.
    V primeru, da ste že registrirani v Moj A1 in ste pozabili geslo, ob prijavi izberite možnost »Pozabljeno geslo« in sledite navodilom.

Kaj je tehnični asistent in kako mi bo pomagal?

Tehnični asistent je orodje znotraj Moj A1, ki ti pomaga ugotoviti in odpraviti določene motnje interneta ali televizije.
Tehnični asistent ti omogoča naslednje:
 - Spremembo imena in gesla tvojega WiFi omrežja
 - Diagnostiko ali prijavo napake na:

  • Internetu,
  • brezžičnem omrežju,
  • televiziji.

Napake, prijavljene preko Tehničnega asistenta, so obravnavane prioritetno!

Preizkusi zdaj

Kaj je tehnični asistent in kako mi bo pomagal?

Sprememba gesla in naziva brezžičnega omrežja:

  • Vpiši se v aplikacijo Moj A1 in izberi možnost »Tehnični asistent«
  • Na seznamu izberi »Brezžično omrežje«, nato še »Urejanje Wi-Fi nastavitev.«
  • Nadaljuj s »Spremeni nastavitve.« V primeru, da ti Tehnični asistent ponudi več možnosti, priporočamo izbiro »Spremeni na obeh sočasno« in nato »Nastavi iste nastavitve na obeh omrežjih.«
  • Vnesi poljubno ime omrežja ter želeno geslo in potrdi izbiro z gumbom »Naprej.«
  • Tehnični asistent bo takoj prikazal, če je bila sprememba uspešna.

Kaj vse lahko uredim s Tehničnim asistentom v aplikaciji Moj A1?

  • Odkrijem in prijavim napako

    Tehnični asistent vas bo vodil po korakih in vam prikazal navodila s slikami, kako odkrito motnjo odpravite. Če motnje kljub temu ne bi uspeli odpraviti, vam Tehnični asistent ponudi možnost, da zadevo posredujete našim tehnikom, ki jo prioritetno obravnavajo.
  • Preverim delovanje interneta

    Enostavno preverite delovanje vaše internetne povezave in odpravite morebitne napake.
  • Uredim nastavitve brezžičnega omrežja

    Preverite delovanje vašega brezžičnega omrežja, odpravite morebitne napake in uredite nastavitve:
    • Vklop/izklop WiFi omrežja
    • Sprememba imena omrežja (SSID)
    • Sprememba gesla omrežja
    • Skrij omrežje
    • Izklop gesla/odprto omrežje
     
  • Preverim delovanje TV storitev in uredim nastavitve

    Preverite delovanje vaših TV storitev, odpravite morebitne napake in urejajte nastavitve vašega digitalnega TV sprejemnika Kaon ali Albis:
    • Jezik vmesnika (Kaon)
    • Primarni jezik podnapisov (Kaon)
    • Primarni jezik zvoka (Kaon)
    • Prilagoditve slike (Kaon)
    • Nastavitev ločljivosti slike (Kaon)
    • Časovna omejitev do načina mirovanja (Kaon)
    • Prilagajanje glasnosti (Kaon)
    • Prikaz ure na zaslonu (Kaon)
    • Ponovni zagon TV sprejemnika (Kaon in Albis)
    • Ponastavitev TV sprejemnika (Kaon in Albis)
    • Preverba dosegljivosti vmesnika (Kaon in Albis)
    • Prikaz kode PIN (Albis)

Nadgradi svoj paket

Pri vsakem paketu ti omogočamo dodatne storitve in vsebine. Izberi eno ali več naštetih možnosti in še izboljšaj svojo izkušnjo.

Dodatne vsebine

O dodatnih vsebinah, med katerimi so tudi Netflix, Voyo, Max in NBA League Pass, si lahko preberete tukaj

Aplikacija Smart TV

Aplikacija za pametne televizorje, ki nadomesti enega ali več TV vmesnikov, ki jih sicer potrebuješ za gledanje digitalne televizije. Brez dodatnih naprav, daljincev, kablov ali montaže.

Višja hitrost interneta

Svoj paket lahko nadgradiš z višjo hitrostjo:

  • do 60/30 Mbps na xDSL za 5€/m
  • do 2000/100 Mbps na A1 optiki za 5€/m
  • do 2000/100 Mbps na optiki za 8 €/m. 
Oglasi se na najbližjem prodajnem mestu ali nas pokliči na 040 404 202.

Fiksna telefonija

Možnost vklopa za samo 2€/m, za največ 2 telefonski številki. 

  • Pogosta vprašanja o paketih Net in Xplore TV

    1. Kakšni paketi so na voljo?
    Izbirate lahko med paketi, ki vključujejo:
    • Internet – Net maxi
    • Internet in vsebino po izbiri – Net maxi+
    • Internet in televizijo – Xplore TV mini in Xplore TV maxi
    • Internet, televizijo in vsebino po izbiri - Xplore TV maxi+
    Izbranemu paketu lahko za 2 € na mesec dodate tudi fiksno telefonijo.

    2.    Na katerem omrežju (tehnologiji) so na voljo paketi Net in Xplore TV?
    • optika
    • xDSL 
    • A1 optika
    • OŠO
    • Rune
    Fiksno omrežje (xDSL in optiko) zagotavlja Telekom Slovenije.

    3.    Kakšne hitrosti interneta so v paketu na voljo?
    Navedene hitrosti so najvišje možne hitrosti, dejanske hitrosti pa so odvisne od različnih dejavnikov (na xDSL tehnologijii so dinamične in odvisne od oddaljenosti od centrale ter tehničnega stanja bakrene parice, na optični povezavi pa so odvisne od omrežne opreme na sami lokaciji, lahko pa tudi od števila priključenih uporabnikov na določeno optično vlakno).

    4.    Kaj je vsebina po izbiri?
    Vsebina po izbiri je storitev videa na zahtevo ali dodatni programski TV sklop, ki je že vključen v ceno paketa Net maxi+ in Xplore TV maxi+. Uporabniki omenjenih paketov si lahko ob sklenitvi izberejo želeno storitev iz nabora, ki je opisan v nadaljevanju.
    V primeru izbire dveh ali več storitev hkrati, kot vključena v paket velja storitev z najnižjo redno ceno. Ostale storitve se zaračunajo v skladu s takrat veljavnim cenikom.

    5.    Med katerimi vsebinami lahko izbiram?
    V okviru paketa Net maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo:
    • Netflix Basic
    • HBO Premium S
    • Voyo
    • NBA League Pass

    V okviru paketa Xplore TV maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo in dodatnimi programskimi sklopi:
    • Netflix Basic
    • NBA League Pass
    • HBO Premium
    • Balkan
    • Pink
    • Arena Sport Premium
    • Pickbox Now
    • Minimax
    • FilmBox
    • Happy Dog
    • Red Point Premium
    • RUS 5+
    Uporabnik lahko izbere tudi storitev Netflix Standard ali Netflix Premium, v tem primeru doplača razliko v redni mesečni ceni od storitve Netflix Basic.

    6.    Kako pogosto lahko zamenjam vsebino po izbiri?
    Vsebino po izbiri lahko zamenjate 30 dni po vklopu prve vsebine oz. vsakih naslednjih 30 dni po zamenjavi.

    7.    Kako dolgo lahko uporabljam izbrano vsebino v okviru svojega paketa?
    Vsebino po izbiri lahko brez doplačila uporabljate celoten čas uporabe paketa Net maxi+ ali Xplore TV maxi+.

    8.    Ali lahko dodatne vsebine vklopim tudi na ostalih paketih, ki ne vključujejo vsebine po izbiri?
    Da, tudi v okviru ostalih paketov (Net maxi, Xplore TV mini in Xplore TV maxi) lahko vklopite dodatne vsebine, zaračunajo se v skladu s takrat veljavnim cenikom.

    9.    Koliko digitalnih TV vmesnikov lahko naročim?
    V okviru paketov Xplore TV lahko naročite:
    do skupno 4 TV vmesnike na omrežju xDSL
    do skupno 7 TV vmesnikov na optičnem omrežju

    Prvi je v paket vključen brezplačno, vsak nadaljnji pa se obračuna po veljavnem ceniku.
    Izbirate lahko med klasičnim TV vmesnikom in aplikacijo za pametni TV. Možne so različne kombinacije. Pogoj za naročilo dodatnih TV vmesnikov je zadostna pasovna širina.

    10.    Koliko časa je časovni zamik brezplačen?
    Storitev časovni zamik je vključena:
    • 1 mesec brezplačno v paketu Xplore TV mini
    • 3 mesece brezplačno v paketu Xplore TV maxi
    • Brezplačno za celoten čas uporabe v paketu Xplore TV maxi+

    11.    Kdaj lahko pričnem z uporabo storitev?
    Uporaba storitev v izbranem paketu bo v celoti na voljo po priklopu opreme na lokaciji priključka, ki jo izvede terenski tehnik. 

    Že pred samim priklopom pa lahko naročniki paketov Xplore TV aktivirate aplikacijo A1 Xplore TV Go – uporabniško ime in geslo prejmete v SMS po podpisu naročniške pogodbe. Več informacij o aplikaciji Xplore TV Go najdete tukaj.

    12.    Ali oprema, ki sem jo prejel, preide v mojo last?
    Ne, oprema ostaja v lasti A1, uporabniku je dodeljena v uporabo za obdobje uporabe naročenih storitev. V primeru prekinitve paketa Net ali Xplore TV je uporabnik opremo dolžan vrniti A1.

    13.    Ali lahko opremo prenašam na druge lokacije?
    Opremo lahko uporabljate samo na lokaciji, ki je v pogodbi zavedena kot lokacija uporabe storitev. Delovanje opreme je zagotovljeno samo na tej lokaciji. V primeru, da bi storitve želeli uporabljati na novi lokaciji, je potrebno podati zahtevo za selitev, na podlagi katere se izvede preveritev tehnologije. Delovanje storitev na novi lokaciji lahko v primeru selitve zagotovimo na tehnologiji, ki je na novi lokaciji na voljo.

    14.    Rad bi naročil paket Net ali Xplore TV, ampak se želim o delovanju storitev najprej prepričati sam? Ali je to mogoče?
    Za uporabo paketov Net in Xplore TV omogočamo 100-dnevno garancijo zadovoljstva. V primeru, da naročnik ni zadovoljen z naročeno storitvijo lahko naročniško razmerje v prvih 100-ih dneh od aktivacije prekine in zahteva povračilo stroškov naročnine za naročeni paket. V primeru, da naročnik zahteva vračilo naročnine zaradi nezadovoljstva, se mu povrnejo stroški naročnine paketa, ki so nastali od aktivacije paketa. V tem primeru je upravičen do povračila stroškov naročnine paketa od prvega do zadnjega dneva naročniškega razmerja, ki pa ne sme biti kasnejši kot 100-i dan od aktivacije. Strošek naročnine zajema samo strošek osnovne naročnine paketa brez morebitnih dodatnih storitev paketa, ki jih je naročnik aktiviral. Do povračila stroškov naročnine niso upravičeni naročniki, ki so v zadnjih 12-ih mesecih že zahtevali povračilo stroškov naročnine zaradi nezadovoljstva z isto davčno številko ali pa na istem naslovu. 

    Ugodnost 100 dni preizkusa z možnostjo vračila naročnine ne velja za uporabnike storitev na omrežju Rune, ki so sklenili aneks za brezplačno izgradnjo priključka.

    15.    Sem uporabnik mobilnih storitev A1. Ali ob sklenitvi paketa Net ali Xplore TV prejmem kakšno ugodnost?
    Da. Če združite paket Net ali Xplore TV na skupni računi z mobilnim paketom, prejmete popust (1€, 2 € ali 3 €) na vsak mobilni paket, ki je kompatibilen z MultiMIO popusti (do skupno maksimalno 12 €). Več o MultiMIO popustih si lahko preberete tukaj.

Potrebujem več informacij. Kako vas lahko kontaktiram?

Če se pojavijo težave pri delovanju ali pa zgolj potrebuješ informacije, brez skrbi!
Če odgovora ne najdeš med pogostimi vprašanji, ki smo jih pripravili zate, nas kontaktiraj preko kontaktnega obrazca ali prek spodnjih kontaktov.

Pomoč pri nakupovanju

Korak 1

Posvetuj se z našim asistentom Lumijem. Če ti ne bo znal pomagati, te bo preusmeril k svetovalcu.
 

Korak 1

Posvetovanja prek video streama -   A1 Live Shop.

Obišči A1 Liveshop
Korak 1

Pogovori se s svetovalcem po telefonu. 

Pokliči 040 404 202