Računi

Te zanima, kaj pomenijo posamezne postavke na računu?

Zate smo pripravili enostaven interaktivni pregled, kaj pomenijo podatki na tvojem računu A1.Na tej strani smo zbrali tudi vse ostale uporabne informacije o računih, več pa si oglej tudi v spodnjem videu ter na povezavi A1.si/spoznaj-racun.

Ali lahko nastavim, v kakšni obliki želim prejeti račun?

Da. Aplikacija Moj A1 ti omogoča, da enostavno izbereš, v kakšni obliki želiš prejeti račun.

Izbereš lahko:

  • eRačun
  • Tiskani račun ali
  • prejem računa v Moj A1.

Posebnosti prvega računa za fiksne storitve

 Prvi račun je malo drugačen od vseh, ki jih boste prejemali v naslednjih mesecih, saj vsebuje več postavk:
  • priključnino 11,99 €,
  • sorazmerni del mesečne naročnine. 
Korak 1 1 2

Spoznajte račun za fiksne storitve

Korak 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Kako izberem obliko računa?

Obliko računa izbereš enostavno, v nekaj korakih:

  1. Po prijavi v Moj A1 izberi zavihek »Nastavitve«.
  2. Nato izberi »Nastavitve plačevanja«.
  3. Izberi »Vrsta računa« ter označi, v kakšni obliki želiš prejeti račun. Če izbereš eRačun, določi še e-poštni naslov, kamor želiš račun prejeti.
  4. Trenutno izbrana oblika računa je označena z rdečo piko.

Kje vidim rok za plačilo računa ali če je že plačan?

Prijavi se v Moj A1 in klikni na zavihek »Računi«. Tu si lahko ogledaš račune za zadnjih 12 mesecev, datum zapadlosti in status plačila.

1. Zapadlost računa
Prikaz zneska, meseca in datuma za plačilo.

2. Plačaj račun
Neporavnan račun lahko plačaš s klikom na gumb »Plačaj«. Nato sledi korakom.

3. Izpis računa
Račun in specifikacijo računa za posamezni mesec lahko pogledaš s klikom na puščico. Specifikacijo računa lahko preneseš v pdf obliki.

Pogosta vprašanja in odgovori

  • Ali si lahko nastavim opomnike za račune?

    Če ste izbrali, da želite račun prejemati v obliki eRačuna ali da račun prejmete le v Moj A1, lahko nastavite dva SMS opomnika. Tako nikoli ne boste spregledali prejetega računa ali datum zapadlosti.

    V Moj A1 lahko nastavite:
    • SMS opomnik o poslanem računu prejmete na dan, ko je račun izdan, SMS opomnik o zapadlosti računa pa prejmete na dan zapadlosti računa.
    • SMS opomnik je brezplačen, vklop pa uredite v le nekaj korakih.

    Vklop SMS opomnikov z SMS: Pošljite ključno besedo »opomnik« na 4040.

    Vklop SMS opomnikov v Moj A1:
    • SMS opomnik o poslanem računu in
    • SMS opomnik o zapadlosti računa.

    Po prijavi v Moj A1 izberite zavihek »Nastavitve«.
    • Nato izberite »Nastavitve plačevanja«.
    • SMS opomnik je na voljo le, če izberete možnost »eRačun« ali »le v Moj A1«
    • Izberite, kateri SMS opomnik želite prejeti.
    • Vnesite mobilno številko, na katero želite prejeti SMS opomnik.
    • Izbiro potrdite z gumbom »Shrani spremembe«.
  • Ali lahko spremenim svoje obračunsko obdobje?

    Na zavihku »Nastavitve plačevanja« lahko preveriš, kdaj se začenja tvoje obračunsko obdobje in ga nastaviš tako, kot ti najbolj ustreza.
    Na voljo so ti naslednja obračunska obdobja: 6., 13., 20. in 27. v mesecu. V primeru, da imaš na istem računu združenih več storitev, lahko obračunsko obdobje spreminjaš na tisti številki, ki je nosilna.

     
  • Kako vidim, kdaj račun zapade v plačilo oziroma ali je že poravnan?

    Prijavi se v Moj A1 in klikni na zavihek »Računi«. Tu si lahko ogledaš račune za zadnjih 12 mesecev, datum zapadlosti in status plačila.
    Če se še nisi registriral v Moj A1, si navodila za registracijo oglej na povezavi www.A1.si/ultra-uvod.
  • Na kakšne načine lahko poravnam račun ter kje lahko vidim zapadlost računa oz. ali je že poravnan?

     Vse informacije glede plačila računa smo zbrali na: Plačilo računa. Lahko si ogledaš bodisi video ali pogledaš primere plačila s plačilnimi karticami, prek spletne banke ali s trajnikom.

     

Pomoč pri nakupovanju

Korak 1

Posvetuj se z našim asistentom Lumijem. Če ti ne bo znal pomagati, te bo preusmeril k svetovalcu.

Korak 1

Govori s prodajnim svetovalcem A1, ki je na prodajnem mestu. V živo, preko video klica, od ponedeljka do petka med 9. in 19. uro.

Vstopi v A1 LiveShop
Korak 1

Pogovori se s prodajnim svetovalcem A1 po telefonu.

 Pokliči 040 404 202