Izboljšana aplikacija Max za več zabave!

Max združuje HBO Max z vsebino Discovery in Eurosport v novi in izboljšani aplikaciji, ki ponuja več zabave znamk Warner Bros., DC Universe, HBO Originals, Max Originals, Discovery, TLC, Cartoon Network.

Vrhunska izkušnja, 5.1. surround zvok, Dolby Atmos in full HD slika.
 

1 naročnina, neomejeno število naprav, ogled na 2 napravah hkrati, 5 profilov in prenos 30 vsebin na mesec.    

Tako mobilni kot fiksni uporabniki imate dostop do aplikacije Max, fiksni pa še 5 TV HD kanalov in videoteke HBO OD

Vse vsebine imajo slovenske podnapise in so brez oglasov.
 

Kdo lahko aktivira opcijo HBO Premium (S)?

Mobilni uporabniki

SkyShowtime  HBO Premium S
Max aplikacija
/

/

/


do 12 mesecev brez doplačila*
nato 7,99 €/mesec

Aktiviraj na mobilnem paketu >

Fiksni uporabniki

SkyShowtime  HBO Premium
Max aplikacija
+ Cinemax 1 in Cinemax 2
HD TV kanala
+ HBO, HBO 2 in HBO 3
HD TV kanali
HBO OD
videoteka

brez doplačila**
redna cena 9,99 €/mesec

Aktiviraj na fiksnem paketu >

*Mobilno opcijo HBO Premium S lahko brez doplačila uporabljaš 1 mesec v miniMIO paketu, 6 mesecev v midiMIO paketu in 12 mesecev v maksiMIO paketu ali A1 Vajb paketu. Uporabnikom drugih mobilnih paketov je mobilna opcija HBO Premium S na voljo za 7,99 €/m.
**HBO Premium je lahko vaša zabavna vsebina po izbiri, ki je brez doplačila na voljo v (Ultra) Xplore TV maxi+  paketih v času naročniškega razmerja. Uporabnikom drugih fiksnih paketov je opcija HBO Premium na voljo za 9,99 €/m.

Kako do ogleda vsebin?

1. Aktivacijska koda

V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Opcije in dodatki / Zabava in ostale vsebine izberite HBO Premium (S). Aktivacijsko kodo najdete na tem mestu. Prejmete jo tudi v SMS-u. 
Podrobnejša navodila za uporabo aplikacije najdeš v nadaljevanju. 

2. Prijava

Na www.max.com izberete »Prijavi se v svoj račun« in nato »Poveži se prek ponudnika«. Izberi operaterja A1 Slovenija in vnesi aktivacijsko kodo, ki si jo prejel prek SMS sporočila.

3. Ogled vsebin

Vsebine si lahko ogledaš na TV  ali prek mobilne aplikacije Max ali spletne strani www.max.com.

Za HD TV kanale se fiksni uporabniki v Moj A1 nujno prijavite z uporabniškimi podatki fiksne storitve!

Ob sklenitvi naročniškega razmerja za TV paket v svojo TV programsko shemo dodaj programski sklop HBO Premium tako, da v mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Paketi in opcije/TV programska shema izbereš HBO Premium, s katero si zagotovite tudi HD TV kanale in videoteko. Fiksni uporabniki se morate zato prijaviti z uporabniškimi podatki za fiksno storitev.  Po aktivaciji si iz trgovine z aplikacijami na vašem televizorju naložite Max aplikacijo. 

Lahko ti pa pomagamo prek Klepeta ali na prodajnem mestu A1

Kako do ogleda vsebin v mobilni aplikaciji Max?


  1. V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Opcije / Druge opcije izberi HBO Premium S. Ali pa obišči prodajno mesto A1, A1 Live Shop, izberi Klepet.

  2. Klikni na povezavo Max, ki si jo prejel v SMS-u in v klikni na gumb »Prijavi se«. Vpiši svoje podatke in izberi ponudnika A1.

  3. Vpiši kodo, ki si jo prejel v SMS-u (najdeš jo tudi v Moj A1 pri opciji HBO Premium S).

  4. Izpolni podatke za svoj uporabniški račun.


  5. Iz trgovine z aplikacijami prenesi Max, klikni na »Sign in«, nato še na »Prijavi se« in uživaj v ogledu!

Prenesi mobilno aplikacijo Max:

Ikonični filmi in serije

Posebna ugodnost za naročnike (Ultra) Xplore TV paketov

Ob aktivaciji HBO Premium dobiš tudi pet HD TV kanalov - Cinemax 1 in 2 ter HBO, HBO 2 in HBO 3 kot tudi HBO OD videoteko. 

HBO

  • Več kot 180 naslovov na mesec, med katerimi je 20 premier,
  • največje hollywoodske produkcije,
  • nagrajene serije, koncerte in dokumentarce,
  • približno 40 novih filmov na mesec.

HBO 2

  • Družinski filmi, komedije, animirane vsebine in filmi za otroke čez dan,
  • najboljše drame, akcijski filmi, trilerji in komedije v večernih terminih.

HBO3

  • Kultni naslovi originalne produkcije HBO,
  • najnovejše serije HBO in drugih velikih studiev,
  • maratoni celotnih sezon izbranih serij HBO,
  • izbrani filmi čez dan in v večernih urah.

Cinemax 2

  • Velik izbor odličnih filmov evropske in mednarodne neodvisne produkcije, kultne filme in klasike,
  • nagrajene vsebine, festivalske favorite in mednarodno poznane filme, ki jih je pohvalila tudi kritika,
  • pronicljive in navdihujoče drame ter romantični filmi z dodelanimi podrobnostmi, ki se osredotočajo na življenjske zgodbe,
  • spored, ki se prilagaja dnevom v tednu: glavna tedenska premiera je v soboto, dela svetovne kinematografije se predvajajo v nedeljo, kultni filmi in klasike v ponedeljek, nagrajene serije pa v četrtek.

Cinemax 

  • Ameriški in svetovni filmi vseh žanrov: drama, komedija, akcija, avantura, grozljivka, kriminalka, fantazija in znanstvena fantastika,
  • nove serije s poudarkom na premiernem predvajanju Cinemaxove produkcije,
  • spored, ki se prilagaja dnevom v tednu: premiere velikih filmskih uspešnic so ob nedeljah, premiere novih serij ob sobotah, kultne grozljivke se predvajajo ob petkih ter drame in trilerji ob sredah.

HBO OD videoteka

  • Oglejte si vsebine klasične televizijske videoteke HBO OD. Izbirate lahko med več kot 600 naslovi mesečno.
 

Pogosta vprašanja

  • Pogosta vprašanja o Max

    Kaj je Max?
    Max je pretočna video storitev. Omogoča spremljanje najboljših filmov, najnovejših serij, vseh sezon kultnih serij, dokumentarcev in risank.

    Na katerih napravah lahko gledam Max?
    Iz trgovine Google Play ali App Store prenesite mobilno aplikacijo Max na svoj telefon, prenosni računalnik, tablico ali igralno konzolo.

    1. Uporabljam mobilni paket A1. 
    Navodila, kako naročite Max na: https://www.a1.si/hbo#mobile.

    2. Uporabljam paket A1 Kombo oz. A1 Net+TV oz. še starejši paket TV in fiksne telefonije. 
    Na Max se lahko naročite na dva načina. Lahko naročite programski sklop HBO Premium, ki poleg TV-programov HBO in videoteke na zahtevo HBO OD vključuje tudi naročnino za  Max. 
    Navodila na: https://www.a1.si/hbo#tv.

    Ali Max lahko uporabljam v tujini?
    Da, Max izpolnjuje vse zahteve za čezmejno uporabo oziroma dostopnost, zato ga lahko uporabljate kjer koli v EU/EEA. Storitev je dostopna tudi v državah regije Adria: na Hrvaškem, v Bosni in Hercegovini, Srbiji, Črni gori in Makedoniji.

    Na koliko različnih napravah lahko uporabljam storitev Max?

    Z eno naročnino lahko registrirate neomejeno število naprav, personalizacijo do pet profilov, gledanje vsebin na do 3 napravah istočasno.

    Na katerih platformah je dostopen Max?
    Max je dostopen na vodilnih napravah in platformah, kot so izbrani smart televizorji (Samsung, LG in Android TV™), naprave za streaming (Apple TV 4K in Google Chromecast™), igralne konzole (PlayStation®5, PlayStation®4, Xbox One in Xbox Series X|S), mobilni telefoni in tablice (iPhone, iPad, iPod Touch in Android™), kot tudi direktno preko strani http://www.hbomax.com

    Kako prekličem naročilo storitve?
    Naročilo storitve HBO Premium S lahko kadar koli prekličete v mobilni aplikaciji Moj A1. V meniju Opcije / Druge opcije kliknete na HBO Premium S, tako da ta ni več označen, in potrdite izbiro. V primeru programskega sklopa HBO Premium je prekinitev oziroma sprememba naročila mogoča po prvem mesecu od dneva vklopa v aplikaciji Moj A1.
  • Pogosta vprašanja o programskih sklopih HBO Premium

    Kje so na voljo TV-programi HBO, HBO 2 in HBO 3?
    TV-programi HBO, HBO 2 in HBO 3 so na voljo v okviru programskega sklopa HBO Premium. 
    Navodila, kako se naročiti nanje na https://www.a1.si/hbo#programi.
    Na voljo vsem uporabnikom A1 Net+TV ali starejših paketov s TV.

    Kaj ponujajo TV-programi HBO, HBO 2 in HBO 3?
    Vsi programi programskega sklopa HBO Premium so brez oglasov in s slovenskimi podnapisi.

    Kaj ponuja glavni program HBO?
    • Več kot 180 naslovov na mesec, med katerimi je 20 premier,
    • največje hollywoodske produkcije,
    • nagrajene serije, koncerte in dokumentarce,
    • približno 40 novih filmov na mesec.

    Kaj ponuja program HBO 2?
    Ta program je namenjen predvsem družinskim ogledom. Ponuja:
    • družinske filme, komedije, animirane vsebine in filme za otroke čez dan,
    • najboljše drame, akcijske filme, trilerje in komedije v večernih terminih.

    Kaj ponuja program HBO 3?
    Ta program je namenjen serijam v večernem terminu. Ponuja:
    • kultne naslove originalne produkcije HBO,
    • najnovejše serije HBO in drugih velikih studiev,
    • maratone celotnih sezon izbranih serij HBO,
    • izbrane filme čez dan in v večernih urah.
  • Pravno obvestilo HBO Max

    Uporaba Splošnih pogojev dobavitelja
    Za uporabo aplikacije HBO Max se vključno v zvezi z interoperabilnostjo, združljivostjo in funkcionalnostjo uporabljajo vsakokrat veljavni Pogoji uporabe družbe HBO Europe s.r.o., ki zagotavlja storitev HBO Max v Evropi* (v nadaljevanju „Splošni pogoji dobavitelja“), ki se lahko od časa do časa spremenijo, skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja.  S slednjimi se lahko seznanite na spletni strani https://www.hbomax.com/si/sl ali neposredno na https://www.hbomax.com/terms-of-use/sl-si.

    *katera družba vam zagotavlja storitev HBO Max je lahko odvisno od vašega kraja prebivanja

    Kdaj se digitalna vsebina šteje za dobavljeno?
    V trenutku vpisa in pošiljanja aktivacijske kode v aplikacijo HBO Max, bo v vašem A1 profilu aktiviran dostop do vsebin.

    Zagotavljanje posodobitev, razpoložljivost vsebine, izpadi in motnje
    Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo vas obveščamo o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve. A1 potrošnikom zagotavlja zgolj dostop do aplikacije HBO Max, medtem ko posodobitve zagotavlja neposredno proizvajalec oz. razvijalec. A1 ne prevzema nobene dodatne obveznosti iz naslova zagotavljanja posodobitev, kot jih prevzemajo proizvajalci ali razvijalci. A1 kot prodajalec ne razpolaga z informacijami in znanjem, niti s tehničnimi zmožnostmi da bi vam neposredno zagotavljal posodobitve potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve in se zato mora zanesti na to, da aplikacijo HBO Max ustrezno posodablja proizvajalec oz. razvijalec. Proizvajalec oz. razvijalec tudi v celoti skrbi za spremembe digitalne vsebine ali storitve, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah  proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1  ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje, se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in ter o posledicah opustitve posodobite podano, in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se šteje, da je obvestilo prejel. A1 vsekakor priporoča, da potrošniki aplikacijo HBO Max posodabljajo skladno s priporočili proizvajalca oz. razvijalca.

    Določbe v zvezi s spremembo digitalne vsebine ali digitalne storitve, kot jo ureja veljavna potrošniška zakonodaja, se ne uporabljajo za pakete storitev, ki jih nudi A1, saj ti vključujejo elemente storitve dostopa do interneta in/ali medosebne komunikacijske storitve na podlagi številke. “
    Glede same razpoložljivosti vsebine, morebitnih izpadov in motenj v celoti veljajo določila Splošnih pogojev dobavitelja, dostopni na https://www.hbomax.com/terms-of-use/sl-si. 

    Pritožbeni postopek
    V primeru nedelovanja aplikacije HBO Max, zahtevka ali spora, se potrošnik lahko obrne neposredno na proizvajalca HBO Europe s.r.o. in sicer skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja dostopnih na https://www.hbomax.com/terms-of-use/sl-si, oziroma neposredno preko HBO Max Centra za pomoč uporabnikom, dostopnem na https://help.hbomax.com/si/contactus.

    Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1  ali preko kontaktnega obrazca na https://www.a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@a1.si ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam, podano reklamacijo posredoval naprej na HBO.

    Odstop od pogodbe
    V primeru ko je potrošnik sklenil paketno pogodbo, ki poleg dostopa do aplikacije HBO Max vsebuje še drugo blago ali storitve, lahko potrošnik v primeru neskladnosti pri dobavi digitalne vsebine ali storitve, odstopi pod pogoji iz veljavne potrošniške zakonodaje, zgolj in samo izključno od pogodbe za dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve - to je od pogodbe za aktivacijo HBO Max aplikacije. 
    Potrošnik lahko prekliče naročilo na opcijo HBO Max skladno z navodili pod zavihkom “Preklic naročila na mobilno opcijo HBO Premium S, programski sklop HBO Premium”.

    Pravno obvestilo lahko prenesete tukaj.
  • Preklic naročila na mobilno opcijo HBO Premium S in programskega sklopa HBO Premium

    Preklic naročila na spletno videoteko in mobilno aplikacijo HBO Premium S
    V aplikaciji Moj A1 v meniju Opcije / Druge opcije kliknete na HBO Premium S, tako da ta ni več označen, in potrdite svojo izbiro.

    Preklic naročila na programski sklop HBO Premium
    V aplikaciji Moj A1 v meniju Paketi in opcije / TV programska shema kliknete na programski sklop HBO Premium, tako da ta ni več označen, in potrdite svojo izbiro.
  • Kako do HBO Premium S in HBO Premium ugodneje?

    Preveri, kateri mobilni ali NET+TV paket imaš, saj je možnosti za brezplačen ali pa cenovno ugodnejši ogled filmov in serij na HBO Premium S več.

    1. Uporabniki mobilnih MIO in A1 Vajb paketov: Mobilno opcijo HBO Premium S lahko brez doplačila za 1 mesec vklopite na paketu miniMIO, za 6 mesecev na midiMIO paketu in za 12 mesecev na maksiMIO in A1 Vajb paketu.
    2. Uporabniki ostalih mobilnih paketov: Mobilna opcija stane 7,99 € na mesec.
    3. Uporabniki programskega sklopa HBO Premium.
  • Pravno obvestilo HBO Max

    Uporaba Splošnih pogojev dobavitelja
    Za uporabo aplikacije HBO Max se vključno v zvezi z interoperabilnostjo, združljivostjo in funkcionalnostjo uporabljajo vsakokrat veljavni Pogoji uporabe družbe HBO Europe s.r.o., ki zagotavlja storitev HBO Max v Evropi* (v nadaljevanju „Splošni pogoji dobavitelja“), ki se lahko od časa do časa spremenijo, skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja.  S slednjimi se lahko seznanite na spletni strani https://www.hbomax.com/si/sl ali neposredno na https://www.hbomax.com/terms-of-use/sl-si.
    *katera družba vam zagotavlja storitev HBO Max je lahko odvisno od vašega kraja prebivanja

    Kdaj se digitalna vsebina šteje za dobavljeno?
    V trenutku vpisa in pošiljanja aktivacijske kode v aplikacijo HBO Max, bo v vašem A1 profilu aktiviran dostop do vsebin.

    Zagotavljanje posodobitev, razpoložljivost vsebine, izpadi in motnje
    Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo vas obveščamo o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve. A1 potrošnikom zagotavlja zgolj dostop do aplikacije HBO Max, medtem ko posodobitve zagotavlja neposredno proizvajalec oz. razvijalec. A1 ne prevzema nobene dodatne obveznosti iz naslova zagotavljanja posodobitev, kot jih prevzemajo proizvajalci ali razvijalci. A1 kot prodajalec ne razpolaga z informacijami in znanjem, niti s tehničnimi zmožnostmi da bi vam neposredno zagotavljal posodobitve potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve in se zato mora zanesti na to, da aplikacijo HBO Max ustrezno posodablja proizvajalec oz. razvijalec. Proizvajalec oz. razvijalec tudi v celoti skrbi za spremembe digitalne vsebine ali storitve, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah  proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1  ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje, se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in ter o posledicah opustitve posodobite podano, in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se šteje, da je obvestilo prejel. A1 vsekakor priporoča, da potrošniki aplikacijo HBO Max posodabljajo skladno s priporočili proizvajalca oz. razvijalca.

    Določbe v zvezi s spremembo digitalne vsebine ali digitalne storitve, kot jo ureja veljavna potrošniška zakonodaja, se ne uporabljajo za pakete storitev, ki jih nudi A1, saj ti vključujejo elemente storitve dostopa do interneta in/ali medosebne komunikacijske storitve na podlagi številke. “
    Glede same razpoložljivosti vsebine, morebitnih izpadov in motenj v celoti veljajo določila Splošnih pogojev dobavitelja, dostopni na https://www.hbomax.com/terms-of-use/sl-si. 

    Pritožbeni postopek
    V primeru nedelovanja aplikacije HBO Max, zahtevka ali spora, se potrošnik lahko obrne neposredno na proizvajalca HBO Europe s.r.o. in sicer skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja dostopnih na https://www.hbomax.com/terms-of-use/sl-si, oziroma neposredno preko HBO Max Centra za pomoč uporabnikom, dostopnem na https://help.hbomax.com/si/contactus.

    Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1  ali preko kontaktnega obrazca na https://www.a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@a1.si ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam, podano reklamacijo posredoval naprej na HBO.

    Odstop od pogodbe
    V primeru ko je potrošnik sklenil paketno pogodbo, ki poleg dostopa do aplikacije HBO Max vsebuje še drugo blago ali storitve, lahko potrošnik v primeru neskladnosti pri dobavi digitalne vsebine ali storitve, odstopi pod pogoji iz veljavne potrošniške zakonodaje, zgolj in samo izključno od pogodbe za dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve - to je od pogodbe za aktivacijo HBO Max aplikacije. 
    Potrošnik lahko prekliče naročilo na opcijo HBO Max skladno z navodili pod zavihkom “Preklic naročila na mobilno opcijo HBO Premium S, programski sklop HBO Premium”.

    Pravno obvestilo lahko prenesete tukaj.