Pravna obvestila v nadaljevanju se nanašajo samo na uporabnike, ki so potrošniki. Za potrebe teh pravnih obvestil se beseda »uporabnik« uporablja kot sopomenka za potrošnika.
Funkcionalnost kot zmožnost NBA League Pass, da opravlja svoje funkcije glede na svoj namen NBA League Pass omogoča ljubiteljem košarke celovito in prilagojeno doživetje gledanja košarke – lige NBA. Storitev uporabnikom omogoča dostop do vseh NBA tekem v živo in arhivskih posnetkov, vrhuncev ter ekskluzivnih vsebin na zanesljiv in uporabnikom prijazen način.
Namen NBA League Passa je, da ljubiteljem košarke omogoči ogled NBA tekem in povezanih vsebin kadarkoli in kjerkoli na različnih napravah. Za dosego tega cilja storitev ponuja vrsto funkcij in možnosti, ki so namenjene zagotavljanju celovite uporabniške izkušnje.
Funkcionalnost NBA League Passa vključuje pretakanje vsebin v živo in na zahtevo, zagotavljanje visokokakovostnega videa ter ponujanje različnih možnosti ogleda, kot so različni koti kamere, živi statistični podatki in funkcija DVR. Storitev vključuje tudi funkcije, kot so opomniki za prihajajoče tekme, možnost iskanja in filtriranja vsebin glede na specifično ekipo ali igralca ter možnosti prilagajanja uporabniške izkušnje.
Skupno gledano je funkcionalnost NBA League Passa osredotočena na zagotavljanje celovitega in prilagojenega doživetja gledanja košarke, ki ustreza potrebam in željam naročnikov. Storitev ponuja fleksibilnost in priročnost glede načina in kraja dostopa do vsebin ter stremi k zagotavljanju brezhibne in visokokakovostne uporabniške izkušnje.
Storitev zlasti omogoča:
- vsebina po meri (prikazana glede na izbrano, najljubšo ekipo, igralca in drugih preferenc)
- top zgodbe (ekskluziven dostop do novic o tekmah v živo, vrhuncev, strategij, … )
- rezultati (zadnjih tekem in možnost nastavitev opomnikov za prihodnje)
- interaktivni ogledi tekem v živo
- opomniki po meri (nastavljeni glede na igralca, ekipo, tekmo, … )
Prek NBA League Pass si tako uporabniki lahko ogledajo med drugim:
- neomejeno tekem
- vse tekme lige (tudi končnice in finale)
- tekme zvezdniškega konca tedna
- prenosljive vsebine za ogled brez internetne povezave
- NBA TV s 7-dnevnimi arhivi
Minimalne sistemske zahteve za ogled NBA League Pass za svoje delovanje zahteva širokopasovno internetno povezavo (DSL/kabel ali višjo) z zmogljivostjo 800 kbps ali več. Če imate hitrost internetne povezave 3 Mbps ali več in vaš računalnik izpolnjuje spodaj navedene zahteve, boste lahko uživali v vsebinah NBA.com v najvišji kakovosti videa. Čeprav bodo večina funkcij delovale na napravah, ki izpolnjujejo minimalne zahteve, bo združljivost s pretočnimi vsebinami NBA v živo in arhivskimi posnetki odvisna od naprave zaradi številnih kombinacij strojne opreme in operacijskih sistemov. Za najboljšo izkušnjo pretakanja vsebin poskrbite, da uporabljate najnovejšo različico brskalnika in operacijskega sistema na vašem računalniku.
Minimalne zahteve za Windows Procesor x86 združljiv s hitrostjo 2,33 GHz ali hitrejši, ali Intel® Atom™ s hitrostjo 1,6 GHz ali hitrejši za netbooke
32 in 64-bitni: Windows 7, Windows 8.1 in Windows 10
Najnovejši Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ali Opera
512 MB RAM-a (za netbooke priporočamo 1 GB RAM-a); 128 MB grafičnega pomnilnika
Čeprav bodo funkcije delovale z 512 MB RAM-a, bo doživetje predvajanja pri višjih bitnih hitrostih lahko vplivalo na kakovost predvajanja
Minimalne zahteve za Mac Procesor Intel Core™ Duo s hitrostjo 1,83 GHz ali hitrejši
Mac OS X v10.9 ali novejši
Najnovejši Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari ali Opera
512 MB RAM-a; 128 MB grafičnega pomnilnika
Minimalne zahteve za Android Android OS 7 ali novejši
Minimalne zahteve za iOS iPhone ali iPad z OS 14+ ali novejšim
Interoperabilnost in združljivost Aplikacija NBA je na voljo na mobilnih napravah z operacijskim sistemom Android (7 ali novejši) ali iOS (10 ali novejši). Vsebine lahko spremljate tudi prek internetnih brskalnikov na osebnih računalnikih PC ali Mac ter na napravah oziroma platformah Android TV, Apple TV, Xbox One, Roku in Chromecast. Aplikacija za uporabo zahteva dostop do interneta po mobilnem omrežju ali z brezžično povezavo Wi-Fi.
Več informacij je na voljo na Supported Devices & Requirements – NBA Help Center
NBA aplikacija je na voljo za uporabo na različnih računalnikih, mobilnih napravah, tabličnih računalnikih, povezanih napravah in igralnih konzolah. Za celoten seznam, vključno z minimalnimi zahtevami sistema, glejte spodaj. (Supported Devices & Requirements – NBA Help Center)
Za najboljšo izkušnjo pretakanja vsebin poskrbite, da imate najnovejši operacijski sistem na vaši napravi in najnovejšo različico brskalnika, če uporabljate računalnik, da lahko dostopate do najnovejših funkcij in funkcionalnosti. (Supported Devices & Requirements – NBA Help Center) Mobilne naprave in tablični računalniki: (Supported Devices & Requirements – NBA Help Center)
iPhone (OS 14+)
iPad (OS 14+)
Android (OS 7.0+)
Android tablični računalniki (OS 7.0+)
Chromecast (Gen 3+)
Povezane naprave:
Apple TV (OS 14+)
Android TV
Igralne konzole:
PlayStation 4, 5
Posodobitve Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo vas obveščamo o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami , ki so potrebni za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve.
A1 bo uporabniku - potrošniku zagotovil informacije o posodobitvah in da bodo posodobitve, ki jih je potrošnik upravičen prejeti v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, na voljo v celotnem obdobju, v katerem podjetje zagotavlja storitev NBA League Pass pod pogojem, da je operacijski sistem pametnega televizorja in/ali povezan pametni televizor oz. Pametni telefon/tablica (skupno “pametne naprave”) še vedno med podprtimi programi oziroma napravami kot jih določa razvijalec. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje, se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in ter o posledicah opustitve posodobite podano, in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se šteje, da je obvestilo prejel.
Če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe izrecno obveščen, da določena lastnost digitalne vsebine ali digitalne storitve odstopa od objektivnih zahtev za skladnost in je potrošnik to odstopanje izrecno in ločeno sprejel, neskladnost ni podana.
Digitalna vsebina ali digitalna storitev se dobavi v najnovejši različici, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe, razen če A1 ali NBA League Pass stranki izrecno ne sporoči, da se NBA League Pass dobavlja v starejši inačici, potrošnik pa to sprejme.
Določbe v zvezi s spremembo digitalne vsebine ali digitalne storitve, kot jo ureja veljavna potrošniška zakonodaja, se ne uporabljajo za pakete storitev, ki jih nudi A1, saj ti vključujejo elemente storitve dostopa do interneta in/ali medosebne komunikacijske storitve na podlagi številke.
Pritožbeni postopek V primeru nedelovanja NBA League Pass se potrošnik lahko obrne neposredno na NBA League Pass na NBA Help Center.
Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na
Pogosta vprašanja | A1 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@a1.si ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam, podano reklamacijo posredoval naprej na NBA League Pass.
Odstop od pogodbe V primeru ko je potrošnik sklenil paketno pogodbo, ki poleg dostopa do NBA League Pass vsebuje še drugo blago ali storitve, lahko potrošnik v primeru neskladnosti pri dobavi digitalne vsebine ali storitve, odstopi pod pogoji iz veljavne potrošniške zakonodaje, zgolj in samo izključno od pogodbe za dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve - to je od pogodbe za aktivacijo NBA League Pass.
Pravno obvestilo lahko prenesete
tukaj.