Izberi Netflix pri A1 in prihrani!

Prvič v Sloveniji lahko vklopiš Netflix kar ob svoji mesečni naročnini za fiksni paket.
Izberi fiksni paket maxi+ in poskrbi za še več zabave, akcije in vznemirjenja, saj samo pri A1 dobiš Netflix vključen v paket za celotno obdobje trajanja naročnine!
Da, prav si prebral – če želiš imeti Netflix je lahko tvoj cel čas, Opcijo Netflix Basic pa lahko tudi z minimalnim doplačilom nadgradiš.

Izberi opcijo, ki ti najbolj odgovarja!

Opcijo lahko vedno naknadno zamenjaš v aplikaciji Moj A1.
Vključen v vse maxi+ pakete
4,99 €/m

Neomejen ogled in prenos vsebin na 1 napravi

HD kakovost videa

TV, računalnik, telefon, tablica

Podprte naprave

7,99 €/m

Neomejen ogled in prenos vsebin na 2 napravah hkrati

Full HD kakovost videa

content

TV, računalnik, telefon, tablica

Podprte naprave

9,99 €/m

Neomejen ogled vsebin na 4 napravah in prenos na 6 hkrati

Ultra HD 4K kakovost videa

TV, računalnik, telefon, tablica

Podprte naprave

*Ob izbiri Netflix Standard ali Netflix Premium ti podarjamo popust v višini mesečne naročnine za Netflix Basic. 
Primer: Netflix Standard uporabljaš za samo 3 €/m, Netflix Premium pa uporabljaš za samo 5 €/m.

Zakaj imeti Netflix pri A1?

Z A1 ponudbo stane manj kot neposredno pri Netflixu.

Če že uporabljaš Netflix, se tvoj profil prenese. 

Pregleden obračun na mesečnem računu A1. 

Glej najboljše serije in filme, kjerkoli želiš. 

Kako vklopim Netflix pri A1?

Obstoječo naročnino enostavno prenesi na A1 in prihrani. Sledi korakom spodaj ali si poglej ta video.

  1. Za promocijo pokliči 040 404 202 ali obišči prodajno mesto A1 ter skleni paket s 24-mesečno vezavo.

  2. Po SMSu in e-pošti prejmeš aktivacijsko povezavo za dokončanje registracije na Netflixu.


  3. Z vpisom gesla lahko povežeš svoj Netflix račun s svojim A1 paketom ali pa ustvariš novega.


  4. Če želiš, se lahko z doplačilom odločiš za višji Netflixov paket.

  5. Preglej podatke in potrdi izbrani paket. Na koncu še vpiši svojo mobilno številko za verifikacijo računa in uživaj.

Glej vrhunske serije in filme samo na Netflixu!

  • Kaj je Netflix?

    Netflix je pretočna video storitev, ki ponuja širok izbor nagrajenih TV-oddaj, filmov, animejev, dokumentarcev in še več na vseh vaših najljubših napravah. Gledate lahko kolikor želite, kadar koli želite, brez enega samega oglasa. Vedno lahko odkrijete kaj novega, vsak teden vas na Netflix-u čakajo nove vsebine.
  • Kdo lahko aktivira Netflix preko A1?

    Netflix preko A1 lahko aktivirajo A1 uporabniki fiksnih paketov. Na voljo so Netflix Basic, Netflix Standard in Netflix Premium paketi.
  • Kako povežem svoj obstoječi Netlix račun z A1 paketom?

    Po aktivaciji storitve Netflix preko A1, boste v SMS sporočilu in mailu prejeli aktivacijsko povezavo, ki vas bo preusmerila na Netflix-ovo stran, kjer je potrebno dokončati registracijo. V tem koraku lahko povežete vaš obstoječi Netflix račun z vašim A1 paketom ali pa ustvarite novega.

    Za povezovanje s trenutnim Netflix računom vnesite svoje obstoječe podatke (e-poštni naslov in geslo), s katerimi ste se doslej prijavljali v Netflix. S tem ohranite vse svoje nastavitve, profile in zgodovino gledanih vsebin.

    Po uspešni povezavi vam Netflix več ne bo zaračunaval preko predhodno izbranega plačilnega sredstva.

    POMEMBNO za Apple uporabnike: Če ste Netflix prej plačevali prek Apple-a, morate preklicati tudi Netflix naročnino na svojem Apple računu. Če tega ne storite, vam lahko Apple še naprej zaračunava naročnino na Netflix.

  • Dodal sem Netflix k svojemu A1 paketu. Bo moj obstoječi Netflix račun avtomatično prenesen v moj A1 paket?

    Ne, potrebno je zaključiti postopek registracije, kot je opisano v korakih zgoraj, da boste lahko uspešno povezali vaš Netflix račun z A1 paketom. Če tega ne storite, Netflix ne bo mogel povezati vašega obstoječega računa z A1, Netflix naročnina pa se bo še vedno zaračunavala prek predhodno izbranega načina plačila pri Netflix-u, dokler ne dokončate postopka registracije prek A1.
  • Kako lahko spremenim svoj Netflix paket?

    Netflix paket lahko kadarkoli spremenite spremenite v aplikaciji Moj A1, Moj A1 spletnem portalu, na A1 prodajnih mestih ali prek kontaktnega obrazca za pomoč uporabnikom na https://www.a1.si/pomoc-in-informacije.

    Prav tako lahko svoj Netflix paket spremenite tako, da se prijavite na Netflix.com in obiščete https://www.netflix.com/account. Nato izberite Change Plan (Spremeni paket), kjer bodo vidni razpoložljivi Netflix paketi.

    Strošek prejšnjega Netflix paketa bo zaračunan sorazmerno glede na uporabo, enako velja za strošek novega izbranega Netflix paketa. Netflix paket lahko spremenite enkrat na obračunsko obdobje (30 dni).
  • Kaj se bo zgodilo z mojim Netflix računom, če ga prekinem preko A1?

    Če prekinete Netflix naročnino preko A1 paketa ali vaš A1 paket z Netflixom se bo zgodilo sledeče:

    a)        Če ste pred aktivacijo A1 ponudbe že imeli naročnino na Netflixu, ki ste jo plačevali preko predhodno izbranega plačilnega sredstva (kreditna kartica, debetna kartica itd.), boste Netflix lahko nemoteno uporabljali še naprej. Plačilo naročnine se bo v tem primeru nadaljevala preko predhodno izbranega načina plačila pri Netflix-u.

    b)       Če nimate drugega veljavnega načina plačila pri Netflix-u, bo vaš Netflix račun zamrznjen. Da boste lahko nadaljevali z uporabo Netflixa, je potrebno dodati izbrani način plačila (kreditna kartica, debetna kartica itd.) preko aplikacije ali spletne strani Netflix - Watch TV Shows Online, Watch Movies Online na https://www.netflix.com/account.

  • Pomotoma sem povezal napačen Netflix račun s svojim A1 paketom. Kaj lahko storim?

    Če ste napačno povezali vaš obstoječi Netflix račun z A1 paketom, se obrnite na podporo uporabnikom pri Netflixu  in navedite e-naslov, ki je napačno povezan. https://help.netflix.com/en/contactus.
  • Imam Netflix naročnino, vendar se ne morem prijaviti v svoj Netflix račun.

    Če poznate e-naslov ki ste ga prej uporabili za prijavo v Netflix, obiščite netflix.com/si/LoginHelp, da ponastavite geslo.

    Če ne poznate e-naslova, ki ste ga uporabili za prijavo v Netflix, ali menite, da ste ga morda napačno vpisali, preverite, ali ste prijavljeni v Netflix na napravah, kjer običajno uporabljate Netflix. Če je temu tako, lahko tam najdete in posodobite informacije o svojem računu. Če potrebujete dodatno pomoč, se obrnite na podporo strankam na Netflix.

  • Povezal sem Netflix račun s svojim A1 paketom, vendar se ne spomnim svojega e-naslova za prijavo na drugih napravah.

    a)        Preverite, ali ste še vedno prijavljeni na napravi, ki ste jo uporabili za povezavo računa, saj boste morda lahko dostopali do podrobnosti svojega računa.

    b)       Če ne morete, se prijavite v aplikacijo Moji A1, pojdite na Opcije > Zabava > Netflix in izberite Obnovitev računa. To bo sprožilo SMS sporočilo s povezavo, ki vas bo pripeljala na Netflix-ovo stran za samodejno obnovitev računa, kjer lahko vidite vaš e-naslov.

    c)        Od tu se lahko prijavite v svoj račun Netflix in po potrebi posodobite svoj e-naslov.

  • Kaj storiti če aktivacijska povezava, ki sem jo prejel v SMS-u ne deluje več?

    Aktivacijska povezava je aktivna 7 dni. Po preteku tega obdobja, je potrebno ponovno sprožiti pošiljanje povezave. To lahko storite v aplikaciji Moj A1 v razdelku Opcije > Druge opcije > Netflix, kjer je na voljo gumb "Ponovno pošlji aktivacijski link".

    Za ponovno pošiljanje povezave lahko zaprosite tudi preko A1 kontaktnega obrazca https://www.a1.si/kontaktni-obrazec ali z obiskom A1 prodajnega mesta.
  • Na katerih napravah lahko gledam Netflix?

    Netflix je na voljo na mnogih kompatibilnih napravah z internetno povezavo, kot so digitalni sprejemniki, pametni televizorji, računalniki, igralne konzole, pametni telefoni in tablice. Celoten seznam naprav najdete na Netflix Supported Devices | Watch Netflix on your phone, TV or favorite device .
  • Ali lahko gledam Netflix na več napravah?

    Netflix lahko gledate na toliko različnih združljivih napravah, kot želite. Hkraten ogled na več napravah je odvisen od izbranega Netflix paketa.

  • Kako upravljam s svojim Netflix računom?

    Podrobnosti svojega računa na Netflixu lahko upravljate na naslovu Netflix.com/Account, vključno z:

    • Nastavitve starševskega nadzora
    • Prilagajanje nastavitev podnapisov
    • Posodobitev informacij za prijavo v Netflix
    • Spreminjanje jezikovnih nastavitev v Netflix-u
    • Upravljanje profilov na Netflix-u
    • Upravljanje nastavitev predvajanja


    Za podporo ali več informacij o Netflix-u obiščite help.netflix.com.

  • Kako lahko dostopam do Netflixa prek svojega Xplore TV digitalnega sprejemnika?

    Do Netflixa lahko vsak uporabnik dostopa tudi prek Xplore TV digitalnega sprejemnika. V primeru, da ste na fiksni naročnik, si lahko bolj podrobna navodila pogledate tukaj. V primeru, pa da ste Netflix aktivirali prek svojega mobilnega paketa, pa si navodila za prvi vpis poglejte na tej povezavi

    V primeru, da Netflix aplikacije na vašem Xplore TV digitalnem sprejemniku ne vidite, s tipko na zadnji strani sprejemnik vgasnite in ponovno zaženite, s čimer boste sprožili posodobitev programske opreme. Če kljub ponovnem zagonu Netflix aplikacije še vedno ne najdete, se obrnite na kontaktni center za pomoč uporabnikom. 

  • Iščem TV-serijo ali film na Netflixu, vendar ga ne najdem. Moja najljubša TV-serija ali film je nekoč bila na Netflixu, zdaj pa je ne morem najti. Zakaj je določena vsebina na voljo v eni državi, v drugi pa ne? Kdaj bo moja najljubša TV-serija ali film na voljo na Netflixu?

    Netflix sodeluje s ponudniki vsebin, distributerji, producenti in ustvarjalci, z namenom, da pridobi licence za predvajanje filmov in TV-serij. Če Netflix določene vsebine nima na voljo, je to lahko zaradi različnih razlogov, na primer ker pravice za pretakanje morda niso na voljo za nakup ali pa si jih izključno lasti katera druga družba.

    Čeprav ni določene časovnice za pridobivanje novih vsebin, Netflix nenehno dodaja nove naslove, v katerih lahko uporabniki uživajo.

  • Kako kontaktiram Netflix-ovo podporo uporabnikom?

    Obiščite help.netflix.com za pomoč in možnost kontakta.

  • Pravno obvestilo "Netflix"

    1. Uporaba splošnih pogojev dobavitelja

    Za uporabo storitve Netflix se vključno v zvezi z interoperabilnostjo, združljivostjo in funkcionalnostjo uporabljajo vsakokrat veljavni Pogoji uporabe Netflix družbe Netflix International B. V. Karperstraat 8, 1070KZ Amsterdam (v nadaljevanju »Ponudnik«), ki zagotavlja storitev Netflix v Sloveniji (v nadaljevanju „Splošni pogoji ponudnika“), ki se lahko od časa do časa spremenijo, skladno z določili Splošnih pogojev ponudnika. S slednjimi se lahko seznanite na spletni strani https://help.netflix.com/legal/termsofuse (informativni prevod pogojev v slovenščino najdete na na a1.si/netflix-pogoji-prevod).
    Pogoji, pod katerimi vam omogočamo naročilo storitve Netflix in plačevanje storitve Netflix preko računa, so navedeni v vsakokrat veljavnih Posebnih pogojih za naročilo storitve Netflix in njeno plačilo, ki so dostopni na spletni strani a1.si/netflix-pogoji.

     

    2. Kdaj se digitalna vsebina šteje za dobavljeno

    V trenutku prejema aktivacijske kode preko SMS sporočila in/ali e-maila, boste imeli aktiviran dostop do vsebin (vsebina bo dobavljena). Za samo uporabo storitve Netflix nato dodatno potrebujete še uporabniški račun za storitev Netflix, ki ga ustvarite v postopku registracije. Postopek registracije pri ponudniku poteka v angleškem jeziku (prevod postopka vseh korakov v slovenski jezik najdete na a1.si/netflix-pogoji-prevod#navodila). Registracijo lahko opravite s kreiranjem novega Netflix uporabniškega računa z novim ali pa v postopku registracije povežete svoj obstoječi Netflix uporabniški račun. 

     

    3. Funkcionalnost kot zmožnost storitve Netflix, da opravlja svoje funkcije glede na svoj namen

    Namen storitve Netflix je omogočiti uporabnikom gledanje televizijskih oddaj in filmov na napravi, povezani z internetom. Dodatne informacije o storitvi Netflix in njeni funkcionalnosti lahko najdete na https://help.netflix.com/en/node/412?q=What%20is%20Netflix%3F
    Storitev Netflix ni na voljo v slovenskem jeziku.

     

    4. Interoperabilnost 

    Je zmožnost storitve Netflix, da deluje s strojno ali programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se digitalna vsebina ali storitev iste vrste običajno dobavlja. Storitev Netflix deluje na različnih napravah in sistemih, vse informacije o združljivih napravah pa lahko najdete na: https://help.netflix.com/en/node/14361.

     


     5. Združljivost

    Storitev Netflix je združljiva s strojno in programsko opremo, s katero se običajno uporabljajo digitalne vsebine ali istovrstne digitalne storitve, torej storitve pretakanja video vsebin na zahtevo. Med drugim podpira široko paleto naprav, vključno s pametnimi telefoni, tablicami, računalniki, pametnimi televizorji in igralnimi konzolami. Dodatne informacije najdete na Več o združljivih napravah: https://help.netflix.com/en/node/14361.   

    6. Posodobitve

    Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo potrošnike obveščamo o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve Netflix, ki vključuje neprekinjeno dobavo digitalne vsebine v določenem časovnem obdobju. A1 potrošnikom zagotavlja zgolj dostop do storitve Netflix, medtem ko posodobitve zagotavlja neposredno proizvajalec oz. razvijalec (ponudnik). A1 ne prevzema nobene dodatne obveznosti iz naslova zagotavljanja posodobitev, kot jih prevzemajo proizvajalci ali razvijalci. A1 kot prodajalec ne razpolaga z informacijami in znanjem, niti s tehničnimi zmožnostmi da bi vam neposredno zagotavljal posodobitve potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve in se zato mora zanesti na to, da storitev Netflix ustrezno posodablja proizvajalec oz. razvijalec. Proizvajalec oz. razvijalec tudi v celoti skrbi za spremembe digitalne vsebine ali storitve, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in ter o posledicah opustitve posodobite podano in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se šteje, da je obvestilo prejel. A1 vsekakor priporoča, da potrošniki aplikacijo Netflix posodabljajo skladno s priporočili proizvajalca oz. razvijalca. 
    Glede same razpoložljivosti vsebine, morebitnih izpadov in motenj v celoti veljajo določila Splošnih pogojev dobavitelja, ki so dostopna v angleškem jeziku na https://help.netflix.com/legal/termsofuse (informativni prevod pogojev v slovenščino najdete na na a1.si/netflix-pogoji).

     

    7. Pritožbeni postopek

    V primeru nedelovanja aplikacije Netflix se potrošnik lahko obrne neposredno na ponudnika na povezavi https://help.netflix.com/en/contactus, kjer lahko uporabi pritožbeni obrazec, spletni klepet ali internetni klic z agentom. Podpore v slovenskem jeziku ponudnik ne zagotavlja.

    Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1 ali preko kontaktnega obrazca na .a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam, podano reklamacijo posredoval naprej ponudniku. 

     

     8. Odpoved in prenehanje storitve Netflix

    Naročilo na storitev Netflix lahko kadar koli odpoveste in storitev bo prenehala delovati še isti dan. V primeru odpovedi vam za tisti mesec zaračunamo samo sorazmerni del naročnine Netflix. Odpoved naročila na storitev Netflix lahko podate na naslednji način:  
    •    z izklopom preko aplikacije Moj A1 ali
    •    z obiskom na našem prodajnem mestu ali  
    •    s klicem v službo za pomoč uporabnikom (040 40 40 40).

    Pravno obvestilo lahko prenesete tukaj.