1. Uporaba splošnih pogojev dobavitelja
Za uporabo storitve Netflix se vključno v zvezi z interoperabilnostjo, združljivostjo in funkcionalnostjo uporabljajo vsakokrat veljavni Pogoji uporabe Netflix družbe Netflix International B. V. Karperstraat 8, 1070KZ Amsterdam (v nadaljevanju »Ponudnik«), ki zagotavlja storitev Netflix v Sloveniji (v nadaljevanju „Splošni pogoji ponudnika“), ki se lahko od časa do časa spremenijo, skladno z določili Splošnih pogojev ponudnika. S slednjimi se lahko seznanite na spletni strani https://help.netflix.com/legal/termsofuse (informativni prevod pogojev v slovenščino najdete na na a1.si/netflix-pogoji-prevod).
Pogoji, pod katerimi vam omogočamo naročilo storitve Netflix in plačevanje storitve Netflix preko računa, so navedeni v vsakokrat veljavnih Posebnih pogojih za naročilo storitve Netflix in njeno plačilo, ki so dostopni na spletni strani a1.si/netflix-pogoji.
2. Kdaj se digitalna vsebina šteje za dobavljeno
V trenutku prejema aktivacijske kode preko SMS sporočila in/ali e-maila, boste imeli aktiviran dostop do vsebin (vsebina bo dobavljena). Za samo uporabo storitve Netflix nato dodatno potrebujete še uporabniški račun za storitev Netflix, ki ga ustvarite v postopku registracije. Postopek registracije pri ponudniku poteka v angleškem jeziku (prevod postopka vseh korakov v slovenski jezik najdete na a1.si/netflix-pogoji-prevod#navodila). Registracijo lahko opravite s kreiranjem novega Netflix uporabniškega računa z novim ali pa v postopku registracije povežete svoj obstoječi Netflix uporabniški račun.
3. Funkcionalnost kot zmožnost storitve Netflix, da opravlja svoje funkcije glede na svoj namen
Namen storitve Netflix je omogočiti uporabnikom gledanje televizijskih oddaj in filmov na napravi, povezani z internetom. Dodatne informacije o storitvi Netflix in njeni funkcionalnosti lahko najdete na https://help.netflix.com/en/node/412?q=What%20is%20Netflix%3F.
Storitev Netflix ni na voljo v slovenskem jeziku.
4. Interoperabilnost
Je zmožnost storitve Netflix, da deluje s strojno ali programsko opremo, ki se razlikuje od tiste, s katero se digitalna vsebina ali storitev iste vrste običajno dobavlja. Storitev Netflix deluje na različnih napravah in sistemih, vse informacije o združljivih napravah pa lahko najdete na: https://help.netflix.com/en/node/14361.
5. Združljivost
Storitev Netflix je združljiva s strojno in programsko opremo, s katero se običajno uporabljajo digitalne vsebine ali istovrstne digitalne storitve, torej storitve pretakanja video vsebin na zahtevo. Med drugim podpira široko paleto naprav, vključno s pametnimi telefoni, tablicami, računalniki, pametnimi televizorji in igralnimi konzolami. Dodatne informacije najdete na Več o združljivih napravah: https://help.netflix.com/en/node/14361.
6. Posodobitve
Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo potrošnike obveščamo o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve Netflix, ki vključuje neprekinjeno dobavo digitalne vsebine v določenem časovnem obdobju. A1 potrošnikom zagotavlja zgolj dostop do storitve Netflix, medtem ko posodobitve zagotavlja neposredno proizvajalec oz. razvijalec (ponudnik). A1 ne prevzema nobene dodatne obveznosti iz naslova zagotavljanja posodobitev, kot jih prevzemajo proizvajalci ali razvijalci. A1 kot prodajalec ne razpolaga z informacijami in znanjem, niti s tehničnimi zmožnostmi da bi vam neposredno zagotavljal posodobitve potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve in se zato mora zanesti na to, da storitev Netflix ustrezno posodablja proizvajalec oz. razvijalec. Proizvajalec oz. razvijalec tudi v celoti skrbi za spremembe digitalne vsebine ali storitve, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in ter o posledicah opustitve posodobite podano in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se šteje, da je obvestilo prejel. A1 vsekakor priporoča, da potrošniki aplikacijo Netflix posodabljajo skladno s priporočili proizvajalca oz. razvijalca.
Glede same razpoložljivosti vsebine, morebitnih izpadov in motenj v celoti veljajo določila Splošnih pogojev dobavitelja, ki so dostopna v angleškem jeziku na https://help.netflix.com/legal/termsofuse (informativni prevod pogojev v slovenščino najdete na na a1.si/netflix-pogoji).
7. Pritožbeni postopek
V primeru nedelovanja aplikacije Netflix se potrošnik lahko obrne neposredno na ponudnika na povezavi https://help.netflix.com/en/contactus, kjer lahko uporabi pritožbeni obrazec, spletni klepet ali internetni klic z agentom. Podpore v slovenskem jeziku ponudnik ne zagotavlja.
Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1 ali preko kontaktnega obrazca na .a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam, podano reklamacijo posredoval naprej ponudniku.
8. Odpoved in prenehanje storitve Netflix
Naročilo na storitev Netflix lahko kadar koli odpoveste in storitev bo prenehala delovati še isti dan. V primeru odpovedi vam za tisti mesec zaračunamo samo sorazmerni del naročnine Netflix. Odpoved naročila na storitev Netflix lahko podate na naslednji način:
• z izklopom preko aplikacije Moj A1 ali
• z obiskom na našem prodajnem mestu ali
• s klicem v službo za pomoč uporabnikom (040 40 40 40).
Pravno obvestilo lahko prenesete tukaj.