Omrežje in dela na omrežju

Trajanje del Lokacija Vpliv na uporabnika

od 20.12.2024 - 09:00

do 20.12.2024 - 16:00

Brežice (objavljeno 19.12.) Zaradi vzdrževalnih del na omrežju bo prišlo do motenj mobilnih storitev. Prekinitev pri uporabnikih je predvidena v dolžini do 60 minut. Prosimo za razumevanje.

od 16.12.2024 - 07:00

do 16.12.2024 - 15:00

Kriška reber, Goljek, Sejenice (objavljeno 14.12.) Zaradi vzdrževalnih del na omrežju lahko prihaja do motenj internetnih storitev, televizije in fiksne telefonije, predvidoma v trajanju do 480 minut. Prosimo za razumevanje.

od 19.12.2024 - 08:00

do 19.12.2024 - 16:00

Radlje Ob Dravi (objavljeno 11.12.) Zaradi vzdrževalnih del na omrežju bo prišlo do motenj mobilnih storitev. Prekinitev pri uporabnikih je predvidena v dolžini do 300 minut. Prosimo za razumevanje.

Večino del na omrežju izvajamo v času, ko najmanj uporabnikov uporablja naše storitve - to je v nočnem oz. zgodnjem jutranjem času od 1h do 4h. Nekatera dela pa zahtevajo tudi posege v dnevnem času.

Dela na omrežju in nadgradnje v vaši bližini lahko vplivajo na vašo izkušnjo in dosegljivost določenih storitev. Včasih pa se lahko zgodijo tudi nenačrtovani izpadi (vremenske razmere, motilci signala ali napake na opremi ...).

Preverite, kdaj in kje potekajo dela na omrežju, saj zaradi njih lahko prihaja do motenj pri storitvah.
​​​​​​
Če ste zaznali težavo z delovanjem omrežja na določeni lokaciji, nam to sporočite preko spodnjega obrazca in nam tako pomagajte izboljšati izkušnjo za vse uporabnike.

Pred tem preverite še:

  1. Ali je lahko razlog za težavo v telefonu ali kartici SIM?

    Če imate težavo z uporabo storitev povsod po Sloveniji, bo to verjetno posledica napake na telefonu ali kartici SIM.

    Pravilno delovanje kartice SIM lahko preverite tako, da jo uporabite v drugem telefonu, ali se oglasite na enem izmed naših prodajnih mest, kjer lahko preizkusimo delovanje in po potrebi kartico SIM tudi zamenjamo.

  2. Ali do težav prihaja zaradi del na omrežju?
1 Uporabniki dovoljujejo uporabo osebnih podatkov, posredovanih A1 Slovenija, za potrebe obveščanja o delovanju omrežja. Uporabniki A1 Slovenija kot upravljavcu dovoljujejo, da vodi, vzdržuje in nadzoruje zbirko zbranih osebnih podatkov posameznikov, v skladu z zakonom o varovanju osebnih podatkov. Za namene kontaktiranja posameznik dovoljuje uporabo različnih komunikacijskih kanalov kot npr.: telefon, osebna pošta, elektronska pošta in drugo. Navedene podatke lahko A1 Slovenija obdeluje za lastne potrebe do časa, ko podatki več ne bodo služili svojemu namenu. A1 Slovenija za izvedbo storitev lahko uporablja zunanje pogodbene obdelovalce. A1 Slovenija podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen v kolikor je to dolžan v skladu z veljavnimi predpisi. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi. Sodelujoči in/ali registrirani uporabniki lahko od A1 Slovenija kadarkoli zahteva prenehanje obveščanja, in sicer pisno na naslov A1 Slovenija, telekomunikacijske storitve, d.d.
Uspešno oddano