Uporabnikom, ki bodo prejeli sredstva na podlagi storitve POLNI, se bo veljavnost predplačniškega računa podaljšala za 90 dni, vendar le v primeru polnitve za 1 € ali več.
Storitev POLNI ne vpliva na seštevek mesečnih polnitev, ki so osnova za katere koli ugodnosti iz naslova nagrajevanja obstoječih uporabnikov.
A1 Slovenija, d. d., ne odgovarja za zlorabo storitve POLNI s strani tretjih oseb. Če storitve ne želite uporabljati, uporabnikom in naročnikom A1 svetujemo, da si jo s klicem na številko 040 40 40 40 blokirate. Uporabo storitve POLNI bomo blokirali najkasneje v 10 delovnih dneh od dneva, ko bomo prejeli zahtevo za blokado.
Vse obremenitve storitve POLNI in njene morebitne zlorabe s strani tretjih oseb od trenutka, ko je bila sprejeta zahteva za blokado storitve, do trenutka, ko je bila storitev POLNI blokirana, je uporabnik dolžan poravnati v celoti.
Uporaba storitve POLNI je omejena na tri polnitve dnevno z iste številke.
Poslani znesek bomo odšteli z vašega predplačniškega računa oziroma obračunali na vašem naslednjem mesečnem naročniškem računu.
Več o storitvi POLNI lahko preberete na
strani Pomoč in informacije.