Z neprecenljivo podporo smo se povzpeli na 1. mesto med mobilnimi operaterji* z lastnim omrežjem v Sloveniji.
Vse zasluge za to pa gredo vam, cenjene stranke, ki bi nas z veseljem priporočile bližnjim, prijateljem in znancem.
Vse zasluge za to pa gredo vam, cenjene stranke, ki bi nas z veseljem priporočile bližnjim, prijateljem in znancem.
*Na podlagi Brand Track raziskave (Aragon, januar 2023, N=4075)
Kaj je pokazala raziskava?
Raziskavo priporočanja uporabnikov izvajamo vsak mesec, in sicer tako, da merimo razliko med deležem uporabnikov, ki bi priporočili svojega ponudnika mobilnih storitev z lastnim omrežjem, in deležem tistih, ki bi ga odsvetovali. Skupni rezultati za leto 2022 so pokazali, da bi uporabniki v največji meri priporočili A1.
O raziskavi
Raziskovalna agencija Aragon d.o.o. meri NPS za A1 Slovenija v okviru kontinuirane Brand Track raziskave, ki je izvedena v skladu s standardi evropskega strokovnega združenja tržno raziskovalnih agencij in agencij za raziskovanje javnega mnenja Esomar (www.esomar.org), katere član je tudi podjetje Aragon d.o.o.Raziskava se izvaja kontinuirano vsak mesec s pomočjo CAWI (računalniško podprto spletno anketiranje) metodologije med populacijo z dostopom do interneta. Velikost vzorca za leto 2022 je znašala 4075 posameznikov in glede na demografske kazalce (spol, starost, statistična regija) odraža splošno populacijo prebivalcev Slovenije z dostopom do interneta v starosti 15 let in več. V primeru večjih reprezentativnih vzorcev, kakršnega uporabljamo v izvedeni raziskavi, lahko podatke posplošimo na celotno populacijo.
NPS je mera, ki odraža priporočila lastnih uporabnikov o nakupu storitev pri lastnem mobilnem operaterju omrežja. Uporabniki najpogosteje navajajo zadovoljstvo s ponudbo, ceno in delovanjem omrežja kot razlog tako za kot proti priporočilu mobilnega operaterja.