Pomagaj nam ohranjati naravo in si olajšaj plačevanje in preglednost računov. 
Vklopi eRačun, ki ga prejmeš:

•    na izbran elektronski naslov, prek SMS-a ali v spletno banko, kjer je vedno pri roki in
•    enostavno opravi plačilo.

Ob sklenitvi naročniškega razmerja preko spleta se ti eRačun vklopi avtomatično.

Preveri več

Zakaj vklopiti eRačun?

Hitro plačilo brez provizije

Klikni na gumb »Hitro plačilo« v elektronskem sporočilu in poravnaj račun brez provizije.

Brezplačen razčlenjen račun

Z eRačunom imaš boljši pregled nad porabo, saj je na eRačunu prikazan seznam opravljenih in zaračunanih storitev.

Pregleden arhiv in dostop kadarkoli

Vsi eRačuni so shranjeni v Moj A1 ali na tvojem elektronskem naslovu, zato do njih enostavno dostopaš kadarkoli.

Trajnostni račun

S trajnostnim računom lahko skupaj prispevamo k zmanjšanju porabe papirja, varčevanju z naravnimi viri in zmanjšanju ogljičnega odtisa.

Dodatne prednosti, zakaj izbrati eRačun:

  • Je prijazen do okolja, saj vsak eRačun zmanjša porabo papirja, črnila in prevoza,
  • je brezplačen,
  • prejmeš ga hitreje kot tiskan račun,
  • bolj enostavno plačilo,
  • večja preglednost nad izdanimi računi in
  • možno obvestilo o izdaji in zapadlosti računa, v izogib zamudam pri plačilu.
     

Želiš eRačun prejemati po SMSu?

eRačun ti lahko pošljemo tudi po SMSu. Vseboval bo znesek, ki ga je potrebno poravnati ter povezavo do eRačuna v PDF formatu. 

Poglej podrobnosti

SMS obvestilo o izdaji in zapadlosti računa

Vključiš si lahko brezplačen SMS opomnik o izdaji in zapadlosti računa. Vse, kar moraš narediti je, da pošlješ SMS s ključno besedo OPOMNIK na 4040.
Tako ti bomo poslali SMS obvestilo, če na dan zapadlosti tvoj račun še ne bo poravnan. 

Kako vklopim eRačun?

Vklop eRačuna v aplikaciji Moj A1 (priporočamo!):

Aplikacijo Moj A1 je izbralo že več kot 300.000 uporabnikov. Če si med njimi, za vklop eRačuna sledi spodnjim korakom:

Če imaš trenutno na enem računu več storitev, lahko spremembo tipa računa urejaš le na nosilni številki.
SMS račun je na voljo le za fizične osebe, za poslovne stranke vklop ni možen.

  1. Na domačem zaslonu poišči kartico "eRačun"

  2. Pri "Vrsta računa" izberi "eRačun" ali "le v Moj A1".

  3. Vnesi svoj elektronski naslov in telefonsko številko za obveščanje.

  4. Brezplačno vključi SMS opomnik o poslanem in/ali zapadlem računu.

  5. Ko shraniš spremembe, se prikaže potrdilo o uspešnem vklopu.

Vklop eRačuna s SMS-om:

Če si uporabnik mobilnih storitev in nosilec naročniškega razmerja, lahko eRačun vklopiš kar z SMS-om.

  1. Naslovi SMS na številko 4040.

  2. Uporabi ključno besedo "ERACUN", presledek in svoj elektronski naslov [npr. ERACUN moj.mail@operater.si].

  3. Ko pošlješ SMS boš prejel povratno sporočilo o uspešnem vklopu eRačuna.

  4. Vključi SMS opomnik s ključno besedo "OPOMNIK" na 4040 in nikoli ne pozabi plačati računa

  5. Hvala, ker z nami ohranjaš naravo.

Vklopi plačila s trajnikom

Brezplačno si vklopi trajnik in si zagotovi samodejno in varno plačevanje računov. Izogni se čakanju in plačevanju računov na pošti ali banki. Preveri le strošek izvajanja trajnika pri svoji banki.

  1. V glavnem spodnjem meniju izberi "Plačila" in nato "Nastavitve plačil"

  2. Na zaslonu z nastavitvami plačevanja izberi "SEPA trajni nalog". 

  3. Izberi "Vklop" in izpolni vse podatke.

  4. Preglej soglasje in še enkrat preveri vpisane podatke.

  5. Vnesi varnostno geslo, smo ti ga poslali v SMS sporočilu.

  6. SEPA trajni nalog je vklopljen.

Nisem še uporabnik Moj A1. Kako se registriram?

Registracija v Moj A1 je popolnoma enostavna. Prenesi aplikacijo in sledi  navodilom v videu.
  • Koliko stane eRačun?

    eRačun za opravljene storitve A1 je brezplačen.
  • Ali lahko prejemam eRačun in tiskani račun hkrati?

    Ne. Odločiš se lahko le za eno možnost.

    Če se odločiš za eRačun, ga lahko prejemaš na izbrani elektronski naslov, neposredno v svojo spletno banko ali do njega dostopaš v Moj A1.
  • Kako vem, kdaj je eRačun izdan?

    Kot uporabnik eRačuna se lahko odločiš za vklop SMS opomnika ob izdaji računa. Na želeno telefonsko številko te z SMS-om obvestimo, da je bil eRačun posredovan na tvoj elektronski naslov ali v spletno banko.
    Vklopiš si lahko tudi SMS opomnik o zapadlosti računa. Tako ti bomo v primeru, da na dan zapadlosti tvoj račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko poslali SMS obvestilo.
    Vklop obeh opomnikov SMS lahko urediš:
    • z SMS-om na številko 4040 s ključno besedo OPOMNIK,
    • Moj A1 Računi/Nastavitve plačevanja/Vrsta računa,
    • na prodajnih mestih A1,
    • prek spletnega obrazca.
  • Ali lahko eRačun prejemam neposredno v spletno banko?

    eRačun lahko v spletno banko prejemate zasebni in poslovni uporabniki A1, ki hkrati uporabljate tudi storitve spletne banke. Banke, ki omogočajo prejemanje eRačuna v spletno banko, so:
    • Addiko Bank d.d.,
    • Banka Sparkasse, d. d.,
    • BKS BANK AG, Bančna podružnica,
    • Delavska hranilnica, d. d.,
    • Deželna banka Slovenije, d. d.,
    • Gorenjska banka, d. d.,
    • Hranilnica LON d. d.,
    • NLB, d. d.,
    • Nova KBM, d. d.,
    • Intesa Sanpaolo Bank, d.d.,
    • SKB banka, d. d.,
    • UniCredit Banka Slovenije, d. d.

    Prejemanje eRačuna si urediš v svoji spletni banki, z obiskom našega prodajnega mesta, s sporočilom prek obrazca na naši spletni strani, v spletnem klepetu ali na številki za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

    Če na seznamu ni tvoje banke, te prosimo, da se neposredno pri banki pozanimaš ali ponujajo to storitev.
  • Ali lahko uredim pošiljanje eRačuna v spletno banko druge osebe (partnerja, družinskega člana itd.) ?

    Da. Če ne uporabljaš spletne banke, lahko urediš pošiljanje svojega eRačuna v spletno banko druge osebe.

    Oddaja tovrstnega naročila prek spletne banke ni podprta. Skupaj z uporabnikom spletne banke se oglasita na prodajnem mestu A1 ali pokličita na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.

Pomoč 

Korak 1

Klepet

Preveri več
Korak 1

Telefonski pogovor s svetovalcem

040 40 40 42