Obstaja razlog, da se je za Moj A1 odločilo že več kot 150.000 uporabnikov.

Moj A1 je aplikacija, namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije o svojem naročniškem razmerju ter z njim upravljati na daljavo, brez obiskov prodajnega mesta ali klicev v kontaktni center. Prihranite čas in si izboljšajte uporabniško izkušnjo z uporabo aplikacije Moj A1. (O prenosu aplikacije in registraciji si podrobneje preberite spodaj).

Z Moj A1 enostavno:
  • spremljate in urejate svoje naročniško razmerje,
  • vklapljate dodatne storitve,
  • pregledujete ter plačujete račune,
  • … in še mnogo več.
V Moj A1 vam je na voljo tudi odlično orodje za samopomoč - Tehnični asistent,  s katerim lahko:
  • uredite osnovne nastavitve vaših storitev, npr. spremenite ime in geslo vašega WiFi omrežja, 
  • odpravite morebitne motnje pri internetu in televiziji brez klicev in čakanja na prostega operaterja, saj za vas preveri delovanje in zazna vzrok morebitnih motenj.

Kako začnem z uporabo Moj A1?

Vse, kar potrebujete, da začnete uporabljati Moj A1, že imate v pismu dobrodošlice, ki ste ga prejeli v paketu z vašo Ultro:
  • številka vašega Ultra paketa,
  • vaša PUK koda ali
  • vaš e-poštni naslov.

Kako se registriram v Moj A1?

V brezplačno aplikacijo Moj A1 se registrirate kot uporabnik mobilnih storitev. Če aplikacijo Moj A1 že uporabljate za ostale storitve, ponovna registracija ni potrebna, saj bo paket Ultra dodan vašemu obstoječemu profilu.

 

Registracija v aplikacijo Moj A1:


  1. V polje »Telefonska številka« vnesite številko paketa Ultra net ali Ultra Xplore TV.

  2. V polje »PUK« vnesite PUK kodo, ki jo najdete na zadnji strani nosilca SIM kartice. Namesto registracije s PUK kodo lahko izberete tudi možnost »enkratno geslo na email«. V tem primeru v polje »Email« vpišite vaš e-mail. E-mail naslov mora biti prej potrjen..
     

  3. Po uspešni registraciji vpišite poljubno uporabniško ime in geslo.
     

Pogosta vprašanja o registraciji v Moj A1

  • Kaj naredim, če sem v Moj A1 že registriran?

    Če že uporabljate Moj A1 in ste nosilec razmerja, na katerem imate več naročenih storitev, se vam bodo podatki za Ultro po prijavi v Moj A1 prikazali na seznamu naročenih storitev. Če podatkov za Ultro po prijavi v Moj A1 ne vidite na seznamu, nas kontaktirajte.
  • Kaj naredim, če nimam več podatkov za prijavo?

    V primeru, da ste že registrirani v Moj A1 in ste pozabili geslo, ob prijavi izberite možnost »Pozabljeno geslo« in sledite navodilom.

    V primeru, da ste izgubili podatke za registracijo oziroma prijavo, nas kontaktirajte in podatke vam bomo ponovno posredovali.
     

Kaj je Tehnični asistent in kako mi lahko pomaga?

Tehnični asistent je napredno orodje znotraj Moj A1, s katerim lahko sami ugotovite in odpravite določene motnje interneta ali televizije.
Tehnični asistent vam omogoča naslednje:

  • spremembo imena in gesla vašega WiFi omrežja
  • diagonistiko ali prijavo napake na:
    • internetu,
    • brezžičnem omrežju,
    • televiziji.
Napake, prijavljene preko Tehničnega asistenta, bodo obravnavane prioritetno! 

Preberite več na A1.si/a1-tehnicni-asistent.

Primer uporabe Tehničnega asistenta:

Kako spremenim geslo in ime brezžičnega omrežja?

  • Vpišite se v aplikacijo Moj A1 in izberite možnost »Tehnični asistent«.
  • Na seznamu izberite »Brezžično omrežje«, nato še »Urejanje Wi-Fi nastavitev«.
  • Nadaljujete s »Spremeni nastavitve.«  in v primeru, da vam Tehnični asistent ponudi več možnosti, priporočamo izbiro »Spremeni na obeh sočasno« in nato »Nastavi iste nastavitve na obeh omrežjih«.
  • Vnesite poljubno ime omrežja ter želeno geslo in potrdite izbiro z gumbom »Naprej«.
  • Tehnični asistent bo takoj prikazal, če je bila sprememba uspešna.

Kaj vse lahko uredim s tehničnim asistentom v aplikaciji Moj A1?

  • Odkrijem in prijavim napako

    Tehnični asistent vas bo vodil po korakih in vam prikazal navodila s slikami, kako odkrito motnjo odpravite. Če motnje kljub temu ne bi uspeli odpraviti, vam Tehnični asistent ponudi možnost, da zadevo posredujete našim tehnikom, ki jo prioritetno obravnavajo.

  • Preverim delovanje interneta

    Enostavno preverite delovanje vaše internetne povezave in odpravite morebitne napake.
  • Uredim nastavitve brezžičnega omrežja

    Preverite delovanje vašega brezžičnega omrežja, odpravite morebitne napake in uredite nastavitve:

    • Vklop/izklop WiFi omrežja
    • Sprememba imena omrežja (SSID)
    • Sprememba gesla omrežja
    • Skrij omrežje
    • Izklop gesla/odprto omrežje
  • Preverim delovanje TV storitev in uredim nastavitve

    Preverite delovanje vaših TV storitev, odpravite morebitne napake in urejajte nastavitve vašega digitalnega TV sprejemnika Kaon ali Albis:

    • Jezik vmesnika (Kaon)
    • Primarni jezik podnapisov (Kaon)
    • Primarni jezik zvoka (Kaon)
    • Prilagoditve slike (Kaon)
    • Nastavitev ločljivosti slike (Kaon)
    • Časovna omejitev do načina mirovanja (Kaon)
    • Prilagajanje glasnosti (Kaon)
    • Prikaz ure na zaslonu (Kaon)
    • Ponovni zagon TV sprejemnika (Kaon in Albis)
    • Ponastavitev TV sprejemnika (Kaon in Albis)
    • Preverba dosegljivosti vmesnika (Kaon in Albis)
    • Prikaz kode PIN (Albis)

Želite nadgraditi svoj Ultra paket?

Ste vedeli, da lahko vašo Ultra izkušnjo tudi izboljšate? Dodatne nadgradnje, med katerimi lahko izbirate pri Ultra Xplore TV paketih in samostojnem Ultra paketu

Ultra Xplore TV paket

  • Aplikacija za vaš pametni TV - A1 Xplore Smart TV aplikacija,
  • Netflix, HBO Premium, NBA League Pass, VOYO, RTV 365, Arena Sports Premium, Filmbox, Balkan, Pink, Rus 5+, Happy dog, Red point premium, Pickbox NOW, Minimax
  • Povečanje hitrosti interneta do 1000/100 Mb/s** in
  • statični IP naslov

Ultra Net paket

 

*Menjava sheme prvih 30 dni ni možna. 
**Nadgradnja hitrosti do 1000/100 Mb/s je možna samo na lokacijah, kjer omrežje to dopušča. 

Kako vklopim VOYO, HBO Premium ali NBA League Pass?

  • Uporabniki paketov A1 Ultra Xplore TV imate VOYO že vključen v okviru paketa. 
  • Za vklop ostalih storitev sledite navodilom na: a1.si/voyo, a1.si/hbo, a1.si/nba-pass. Vklop VOYO, HBO Max in NBA League Pass lahko opravite tudi na prodajnem mestu A1, prek A1 Live Shop, Klepeta na A1.si ali na 040 40 40 40. 

Kako vklopim statični IP

Paket A1 Ultra vam omogoča, da za dostop do interneta uporabljate statični (nespremenljiv) IP.

Storitev si lahko za 1,99 €/mesec vklopite v razdelku »Opcije« v Moj A1 ali pa obiščite prodajno mesto A1, A1 Live Shop, izberite Klepet oz. pokličite na 040 40 40 40

Potrebujem več informacij. Kako vas lahko kontaktiram?

Če se pojavijo težave pri delovanju ali pa zgolj potrebujete informacije, brez skrbi!
Če odgovora ne najdete med pogostimi vprašanji, ki smo jih pripravili za vas, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali prek spodnjih kanalov:

Pomoč in podpora

Korak 1

Posvetuj se z našo asistentom Lumijem. Če ti sam ne zna pomagati, te preusmeri na svetovalca.

Korak 1

Posvetovanja prek video streama -   A1 Live Shop.

Obišči A1 Live Shop
Korak 1

Telefonski pogovor s svetovalcem.

Pokličite 040 40 40 42