Obstaja razlog, da se je za Moj A1 odločilo že več kot 150.000 uporabnikov.
Moj A1 je aplikacija, namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije o svojem naročniškem razmerju ter z njim upravljati na daljavo, brez obiskov prodajnega mesta ali klicev v kontaktni center. Prihranite čas in si izboljšajte uporabniško izkušnjo z uporabo aplikacije Moj A1. (O prenosu aplikacije in registraciji si podrobneje preberite spodaj).
Z Moj A1 enostavno:- spremljate in urejate svoje naročniško razmerje,
- vklapljate dodatne storitve,
- pregledujete ter plačujete račune,
- … in še mnogo več.
- uredite osnovne nastavitve vaših storitev, npr. spremenite ime in geslo vašega WiFi omrežja,
- odpravite morebitne motnje pri internetu in televiziji brez klicev in čakanja na prostega operaterja, saj za vas preveri delovanje in zazna vzrok morebitnih motenj.
Kako začnem z uporabo Moj A1?
- številka vašega Ultra paketa,
- vaša PUK koda ali
- vaš e-poštni naslov.
Kako se registriram v Moj A1?
Registracija v aplikacijo Moj A1:
Pogosta vprašanja o registraciji v Moj A1
Kaj je Tehnični asistent in kako mi lahko pomaga?
Tehnični asistent je napredno orodje znotraj Moj A1, s katerim lahko sami ugotovite in odpravite določene motnje interneta ali televizije.
Tehnični asistent vam omogoča naslednje:
- spremembo imena in gesla vašega WiFi omrežja
- diagonistiko ali prijavo napake na:
- internetu,
- brezžičnem omrežju,
- televiziji.
Preberite več na A1.si/a1-tehnicni-asistent.
Primer uporabe Tehničnega asistenta:
Kako spremenim geslo in ime brezžičnega omrežja?
- Vpišite se v aplikacijo Moj A1 in izberite možnost »Tehnični asistent«.
- Na seznamu izberite »Brezžično omrežje«, nato še »Urejanje Wi-Fi nastavitev«.
- Nadaljujete s »Spremeni nastavitve.« in v primeru, da vam Tehnični asistent ponudi več možnosti, priporočamo izbiro »Spremeni na obeh sočasno« in nato »Nastavi iste nastavitve na obeh omrežjih«.
- Vnesite poljubno ime omrežja ter želeno geslo in potrdite izbiro z gumbom »Naprej«.
- Tehnični asistent bo takoj prikazal, če je bila sprememba uspešna.
Kaj vse lahko uredim s tehničnim asistentom v aplikaciji Moj A1?
Želite nadgraditi svoj Ultra paket?
*Menjava sheme prvih 30 dni ni možna.
**Nadgradnja hitrosti do 1000/100 Mb/s je možna samo na lokacijah, kjer omrežje to dopušča.
Potrebujem več informacij. Kako vas lahko kontaktiram?
Če se pojavijo težave pri delovanju ali pa zgolj potrebujete informacije, brez skrbi!Če odgovora ne najdete med pogostimi vprašanji, ki smo jih pripravili za vas, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali prek spodnjih kanalov:
Pomoč in podpora
Posvetuj se z našo asistentom Lumijem. Če ti sam ne zna pomagati, te preusmeri na svetovalca.
Posvetovanja prek video streama - A1 Live Shop.
Obišči A1 Live ShopTelefonski pogovor s svetovalcem.
Pokličite 040 40 40 42