Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
V katerih primerih je možno vračilo neporabljenega dobroimetja na predplačniškem računu?
1. Pri prehodu iz A1 predplačniškega sistema na A1 naročniško razmerje se dobroimetje prenese in upošteva na tej številki kot dobropis na naslednjem računu oz. računih. Račun se zmanjša samo za opravljene storitve v Sloveniji in tujini (klici, sporočila SMS/MMS in prenos podatkov).
2. V primeru prenosa predplačniške telefonske številke k drugemu operaterju lahko zahtevo za vračilo neporabljenega dobroimetja oddate prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
3. Če od dneva zadnje polnitve predplačniškega računa poteče 270 dni ali več, računa ni več možno napolniti, številka pa ne obstaja več. V primeru dobroimetja lahko oddate zahtevo za vračilo prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
-
Sem uporabnik predplačniškega paketa in bi želel postati naročnik. Kaj moram storiti?
-
Kaj se ob prehodu na naročniško razmerje zgodi z neporabljenim dobroimetjem, ki ga imam še vedno na predplačniškem računu?
-
Ali sem upravičen do katere koli posebne ugodnosti, če preidem s predplačniškega na naročniški paket?
-
Ali pri prehodu iz predplačniškega na naročniško razmerje prejmem novo kartico SIM?
-
Ali ob prehodu s predplačniškega na naročniški paket obstajajo omejitve pri izbiri naročniškega paketa?
-
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
V katerih primerih je možno vračilo neporabljenega dobroimetja na predplačniškem računu?
1. Pri prehodu iz A1 predplačniškega sistema na A1 naročniško razmerje se dobroimetje prenese in upošteva na tej številki kot dobropis na naslednjem računu oz. računih. Račun se zmanjša samo za opravljene storitve v Sloveniji in tujini (klici, sporočila SMS/MMS in prenos podatkov).
2. V primeru prenosa predplačniške telefonske številke k drugemu operaterju lahko zahtevo za vračilo neporabljenega dobroimetja oddate prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
3. Če od dneva zadnje polnitve predplačniškega računa poteče 270 dni ali več, računa ni več možno napolniti, številka pa ne obstaja več. V primeru dobroimetja lahko oddate zahtevo za vračilo prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
-
Sem uporabnik predplačniškega paketa in bi želel postati naročnik. Kaj moram storiti?
-
Kaj se ob prehodu na naročniško razmerje zgodi z neporabljenim dobroimetjem, ki ga imam še vedno na predplačniškem računu?
-
Ali sem upravičen do katere koli posebne ugodnosti, če preidem s predplačniškega na naročniški paket?
-
Ali pri prehodu iz predplačniškega na naročniško razmerje prejmem novo kartico SIM?
-
Ali ob prehodu s predplačniškega na naročniški paket obstajajo omejitve pri izbiri naročniškega paketa?
-
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete