Pogosta vprašanja
-
Blokada klicev
-
Čakajoči klic
-
Video klic
-
Skrita številka
-
Preusmeritve
-
Pokliči nazaj
-
Odzivnik
-
Kaj je odzivnik?
-
Kako nastavim odzivnik?
-
Kako se obračuna klic v odzivnik?
-
Kako vem, kdaj imam v odzivniku novo sporočilo in kako lahko poslušam sporočila na odzivniku?
-
Koliko časa se hrani sporočilo v odzivniku in kako dolg je lahko posnetek?
-
Kakšno pozdravno sporočilo si lahko nastavim na odzivniku?
-
Odzivnika ne želim uporabljati. Kako ga lahko izklopim?
-
Kako lahko nastavim preusmeritve klicev na odzivnik?
Preusmeritve v odzivnik si nastavite tako, da klice preusmerite na telefonsko številko +38640110000. To lahko uredite:
1. na svojem telefonskem aparatu (v meniju nastavitve in klici),
2. na portalu Moj A1 v meniju Telefon in nastavitve/Preusmeritve klicev,
3. z vnosom ukaznega niza v telefonski aparat:• če ne morete odgovoriti na klic, vpišite **61*+38640110000*11*30# in izberite tipko za klic,
• če ste nedosegljivi, vpišite **62*+38640110000*11# in izberite tipko za klic,
• če ste zasedeni, vpišite **67*+38640110000*11# in izberite tipko za klic,
• če želite preusmeritev vseh klicev, vpišite **21*+38640110000*11# in izberite tipko za klic.Pojasnilo: pri ukaznem nizu **61*+386XXXXXXXX*11*30# številka 30 pomeni čas (v sekundah), po katerem se klic preusmeri in ga lahko določite sami (5, 10, 15, 20, 25, 30).
-
Ali lahko še kdo dostopa do mojih sporočil na odzivniku?
-
Bil sem nedosegljiv. Ali lahko vem, če me je kdo klical?
-
Ali lahko hkrati uporabljam storitev odzivnik in SMS zgrešeni klic?
-
-
Konferenčna zveza
-
HD zvok
-
Klici v sili
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
Blokada klicev
-
Čakajoči klic
-
Video klic
-
Skrita številka
-
Preusmeritve
-
Pokliči nazaj
-
Odzivnik
-
Kaj je odzivnik?
-
Kako nastavim odzivnik?
-
Kako se obračuna klic v odzivnik?
-
Kako vem, kdaj imam v odzivniku novo sporočilo in kako lahko poslušam sporočila na odzivniku?
-
Koliko časa se hrani sporočilo v odzivniku in kako dolg je lahko posnetek?
-
Kakšno pozdravno sporočilo si lahko nastavim na odzivniku?
-
Odzivnika ne želim uporabljati. Kako ga lahko izklopim?
-
Kako lahko nastavim preusmeritve klicev na odzivnik?
Preusmeritve v odzivnik si nastavite tako, da klice preusmerite na telefonsko številko +38640110000. To lahko uredite:
1. na svojem telefonskem aparatu (v meniju nastavitve in klici),
2. na portalu Moj A1 v meniju Telefon in nastavitve/Preusmeritve klicev,
3. z vnosom ukaznega niza v telefonski aparat:• če ne morete odgovoriti na klic, vpišite **61*+38640110000*11*30# in izberite tipko za klic,
• če ste nedosegljivi, vpišite **62*+38640110000*11# in izberite tipko za klic,
• če ste zasedeni, vpišite **67*+38640110000*11# in izberite tipko za klic,
• če želite preusmeritev vseh klicev, vpišite **21*+38640110000*11# in izberite tipko za klic.Pojasnilo: pri ukaznem nizu **61*+386XXXXXXXX*11*30# številka 30 pomeni čas (v sekundah), po katerem se klic preusmeri in ga lahko določite sami (5, 10, 15, 20, 25, 30).
-
Ali lahko še kdo dostopa do mojih sporočil na odzivniku?
-
Bil sem nedosegljiv. Ali lahko vem, če me je kdo klical?
-
Ali lahko hkrati uporabljam storitev odzivnik in SMS zgrešeni klic?
-
-
Konferenčna zveza
-
HD zvok
-
Klici v sili