Obveščamo vas, da prehajamo na digitalni način poslovanja, kar pomeni, da postopoma spreminjamo tip računa, ki ga prejemate. Ta ne bo več posredovan po pošti, pač pa bo na voljo v aplikaciji ali na portalu Moj A1. Račune sicer lahko prejemate tudi na vaš e-naslov.
Kako se naročim na eRačun?
- na portalu ali v aplikaciji Moj A1:
- na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
- prek SMSa: uporabniki mobilne telefonije na številko 4040 pošljite vsebino "ERACUN, presledek in vaš elektronski naslov2 [npr.: eracun moj.mail@operater.si],
- prek spletnega klepeta,
- prek spletnega obrazca,
- na prodajnih mestih A1.
Kako se registriram v Moj A1?
Uporabniki mobilnih storitev
Uporabniki Brezžičnega interneta
Registracijo opravite kot uporabnik mobilnih storitev:
- V vnosno polje "Telefonska številka" vnesite mobilno številko vašega paketa (npr. 040404040).
- Vnesite PUK kodo ali vaš e-mail naslov.
- Vpišite poljubno uporabniško ime, geslo in elektronski naslov.
Uporabniki fiksnih storitev (internet + TV)
Če bi se radi registrirali v aplikacijo Moj A1 kot uporabnik fiksnih storitev, prosimo sledite tem navodilom v aplikaciji:
1. Izberite gumb REGISTRACIJA.
2. Registrirate se kot uporabnik fiksnih storitev.
3. Izberete enega od dveh načinov registracije:
1. Izberite gumb REGISTRACIJA.
2. Registrirate se kot uporabnik fiksnih storitev.
3. Izberete enega od dveh načinov registracije:
- s podatki, ki ste jih prejeli v pismu dobrodošlice ali
- z enkratnim geslom, ki ga dobite na e-naslov, naveden v vaši pogodbi.
Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljeno spremembo lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 ali se obrnete na zaposlene na prodajnih mestih A1. Več si preberite tukaj.