Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Za kakšen namen se uporablja storitev NUJNO?
-
Stanje na računu imam prenizko. Ali lahko vseeno uporabim kakšno storitev?
-
Na katere telefonske številke lahko pošljem NUJNO sporočilo SMS?
-
Kdo lahko uporablja storitev NUJNO?
Storitev NUJNO lahko uporabljajte vsi uporabniki predplačniških paketov z aktivnim razmerjem. Storitev ne deluje, ko so onemogočene izhodne storitve (tj. po 90 ali več dneh od zadnje polnitve).
-
Kako uporabljam storitev NUJNO?
-
Ali je število poslanih sporočil SMS za uporabo storitve NUJNO omejeno?
-
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Za kakšen namen se uporablja storitev NUJNO?
-
Stanje na računu imam prenizko. Ali lahko vseeno uporabim kakšno storitev?
-
Na katere telefonske številke lahko pošljem NUJNO sporočilo SMS?
-
Kdo lahko uporablja storitev NUJNO?
Storitev NUJNO lahko uporabljajte vsi uporabniki predplačniških paketov z aktivnim razmerjem. Storitev ne deluje, ko so onemogočene izhodne storitve (tj. po 90 ali več dneh od zadnje polnitve).
-
Kako uporabljam storitev NUJNO?
-
Ali je število poslanih sporočil SMS za uporabo storitve NUJNO omejeno?
-
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete