Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Za kakšen namen se uporablja storitev NUJNO?
-
Stanje na računu imam prenizko. Ali lahko vseeno uporabim kakšno storitev?
-
Na katere telefonske številke lahko pošljem NUJNO sporočilo SMS?
Sporočilo SMS lahko pošljete na katero koli slovensko mobilno številko. Če prejemnik ni uporabnik A1, vas lahko pokliče, vendar pa ne more napolniti vašega računa.
-
Kdo lahko uporablja storitev NUJNO?
-
Kako uporabljam storitev NUJNO?
-
Ali je število poslanih sporočil SMS za uporabo storitve NUJNO omejeno?
-
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Za kakšen namen se uporablja storitev NUJNO?
-
Stanje na računu imam prenizko. Ali lahko vseeno uporabim kakšno storitev?
-
Na katere telefonske številke lahko pošljem NUJNO sporočilo SMS?
Sporočilo SMS lahko pošljete na katero koli slovensko mobilno številko. Če prejemnik ni uporabnik A1, vas lahko pokliče, vendar pa ne more napolniti vašega računa.
-
Kdo lahko uporablja storitev NUJNO?
-
Kako uporabljam storitev NUJNO?
-
Ali je število poslanih sporočil SMS za uporabo storitve NUJNO omejeno?
-
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete