Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
Kako lahko uredim zbirni račun in koliko to stane?
-
Kako lahko spremenim naslov uporabnika?
- na portalu Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca,
- z lastnoročno podpisanim dopisom naročnika, poslanim na naslov: A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana.
Če želite določiti drugo osebo kot uporabnika na svoji telefonski številki, lahko spremembo uredite tako, da se vsak s svojim veljavnim osebnim dokumentom sočasno oglasita (naročnik in uporabnik) na prodajnem mestu A1.
-
Ali se lahko v primeru, da imam zbirni račun, razčlenjeni račun pošlje na drug naslov?
-
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
Kako lahko uredim zbirni račun in koliko to stane?
-
Kako lahko spremenim naslov uporabnika?
- na portalu Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca,
- z lastnoročno podpisanim dopisom naročnika, poslanim na naslov: A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana.
Če želite določiti drugo osebo kot uporabnika na svoji telefonski številki, lahko spremembo uredite tako, da se vsak s svojim veljavnim osebnim dokumentom sočasno oglasita (naročnik in uporabnik) na prodajnem mestu A1.
-
Ali se lahko v primeru, da imam zbirni račun, razčlenjeni račun pošlje na drug naslov?
-
-
SMS račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko