Pogosta vprašanja
-
Blokada klicev
-
Čakajoči klic
-
Video klic
-
Skrita številka
-
Preusmeritve
-
Kaj pomeni preusmeritev klica?
-
Kako lahko preusmerim klice na drugo številko?
Preusmeritev klicev lahko uredite:
1. Na svojem telefonskem aparatu (v meniju Nastavitve in Klicanje),
2. Z vnosom ukaznega niza v telefonski aparat:• če ne morete odgovoriti na klic, vpišite **61*+386XXXXXXXX*11*30# in izberite tipko za klic (številka 30 pomeni čas v sekundah, po katerem se klic preusmeri in ga lahko določite sami: 5, 10, 15, 20, 25, 30),
• če ste nedosegljivi, vpišite **62*+386XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic,
• če ste zasedeni, vpišite **67 *+386 XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic,
• če želite preusmeritev vseh klicev, vpišite **21*+386XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic.3. Če svojega telefonskega aparata nimate pri sebi, lahko preusmeritev klicev urejate prek portala Moj A1 Nastavitve/Klicne nastavitve), prek spletnega klepeta oz. se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
Če želite preusmeritev na tujo številko, se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40. -
Kako se obračuna preusmeritev klica?
-
Kako lahko izklopim preusmeritev klicev?
-
Ali lahko preusmerim SMS ali MMS sporočila?
-
-
Pokliči nazaj
-
Odzivnik
-
Konferenčna zveza
-
HD zvok
-
Klici v sili
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
Blokada klicev
-
Čakajoči klic
-
Video klic
-
Skrita številka
-
Preusmeritve
-
Kaj pomeni preusmeritev klica?
-
Kako lahko preusmerim klice na drugo številko?
Preusmeritev klicev lahko uredite:
1. Na svojem telefonskem aparatu (v meniju Nastavitve in Klicanje),
2. Z vnosom ukaznega niza v telefonski aparat:• če ne morete odgovoriti na klic, vpišite **61*+386XXXXXXXX*11*30# in izberite tipko za klic (številka 30 pomeni čas v sekundah, po katerem se klic preusmeri in ga lahko določite sami: 5, 10, 15, 20, 25, 30),
• če ste nedosegljivi, vpišite **62*+386XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic,
• če ste zasedeni, vpišite **67 *+386 XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic,
• če želite preusmeritev vseh klicev, vpišite **21*+386XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic.3. Če svojega telefonskega aparata nimate pri sebi, lahko preusmeritev klicev urejate prek portala Moj A1 Nastavitve/Klicne nastavitve), prek spletnega klepeta oz. se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
Če želite preusmeritev na tujo številko, se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40. -
Kako se obračuna preusmeritev klica?
-
Kako lahko izklopim preusmeritev klicev?
-
Ali lahko preusmerim SMS ali MMS sporočila?
-
-
Pokliči nazaj
-
Odzivnik
-
Konferenčna zveza
-
HD zvok
-
Klici v sili