Pogosta vprašanja
-
Ali imam lahko dve kartici SIM z isto številko?
-
Imam Dve kartici - ena številka in sem izgubil eno kartico SIM. Kaj naj storim?
Če eno od kartic SIM izgubite, lahko še vedno uporabljate drugo kartico SIM. Kljub temu vam svetujemo, da poškodbo ali izgubo kartice čim prej sporočite na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, da bomo kartico SIM začasno blokirali in preprečili morebitne zlorabe. -
Koliko stane storitev Dve kartici - ena številka?
-
Kako deluje storitev Dve kartici - ena številka?
-
Ali je storitev Dve kartici - ena številka na voljo v kombinaciji s kartico mikroSIM ali nanoSIM?
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Ali imam lahko dve kartici SIM z isto številko?
-
Imam Dve kartici - ena številka in sem izgubil eno kartico SIM. Kaj naj storim?
Če eno od kartic SIM izgubite, lahko še vedno uporabljate drugo kartico SIM. Kljub temu vam svetujemo, da poškodbo ali izgubo kartice čim prej sporočite na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, da bomo kartico SIM začasno blokirali in preprečili morebitne zlorabe. -
Koliko stane storitev Dve kartici - ena številka?
-
Kako deluje storitev Dve kartici - ena številka?
-
Ali je storitev Dve kartici - ena številka na voljo v kombinaciji s kartico mikroSIM ali nanoSIM?