Pogosta vprašanja
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Seznam pooblaščenih servisov
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene po 26. 1. 2023?
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis za naprave, ki so bile kupljene do 26. 1. 2023?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?