VOYO - vedno na tekočem, kjerkoli in kadarkoli.

15.000 ur programa

15.000 ur najbolj priljubljenih šovov, originalnih serij, predpremier POP TV produkcije, ekskluzivnih športnih prenosov v živo, filmskih uspešnic in spletne učilnice 5ka.

Ogled za nazaj

TV-vsebine POP TV, KANAL A, KINO, BRIO in OTO si poglej v živo ali za 7 dni nazaj.

Do 5 naprav hkrati

Z eno naročnino se lahko registrirate na 5 različnih naprav – na televiziji, tablici ali telefonu.

Slovenski podnapisi

Vse oddaje so bodisi s slovenskimi podnapisi ali sinhronizirane.

Kdo lahko aktivira VOYO?

VOYO lahko aktivirate vsi obstoječi in novi naročniki mobilnih paketov MIO, mobilnega paketa za mlade A1 Vajb in naročniki internet paketov (Net in Ultra Net). 
Vsi naročniki TV paketov (Xplore TV in Ultra Xplore TV) pa imate VOYO že vključen.

Mobilni uporabniki

SkyShowtime  VOYO
aplikacija

do 12 mesecev brez doplačila*
nato 7,99 €/mesec

Aktiviraj na mobilnem paketu >

Internet uporabniki

SkyShowtime  VOYO
aplikacija

brez doplačila**


Aktiviraj na internet paketu >

TV uporabniki

SkyShowtime  VOYO
aplikacija

brez doplačila**


Aktiviraj na TV paketu >

*Paket miniMIO vključuje 1 mesec, midiMIO 6 mesecev, maksiMIO in A1 Vajb pa kar 12 mesecev opcijo VOYO brez doplačila. Nato je cena samo 7,99 €/mesec. 
** Uporabniki TV paketov imate VOYO vključen brez doplačila. Če bi pa radi spremljali VOYO tudi na drugih napravah, potem le povežite svoj uporabniški račun in glejte VOYO tudi na tablici, računalniku ali telefonu, prav tako brez doplačila. 

Kako vklopite opcijo VOYO?

VOYO vsebine spremljate prek mobilne aplikacije ali na spletu.

  1. V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Paketi in opcije / TV programska shema izberite VOYO. Ali obiščite prodajno mesto A1, A1 Live Shop, izberite Klepet.
    VOYO. V izbranih A1 paketih brez doplačila.-12

  2. Kodo ste prejeli v SMS-u. Najdete jo tudi pri opciji v aplikaciji Moj A1. 
    VOYO. V izbranih A1 paketih brez doplačila.-12

  3. Kliknite na povezavo VOYO, ki ste jo prejeli v SMS-u. Izberite »Registracija« / ustvarite svoje uporabniško ime in geslo ali »Prijavi se« / vpišete obstoječe.
    VOYO. V izbranih A1 paketih brez doplačila.-13

  4. Vpišite kodo.
    VOYO. V izbranih A1 paketih brez doplačila.-14

  5. Prenesite mobilno aplikacijo VOYO iz trgovin za aplikacije in pričnite z ogledom. VOYO lahko gledate tudi na spletu.
    VOYO. V izbranih A1 paketih brez doplačila.-15

Prenesite mobilno aplikacijo VOYO:

Glejte VOYO tudi na drugih napravah

Za ogled VOYO se je potrebno najprej registrirati.
Z ustvarjenim uporabniškim računom in geslom pa se za ogled potem prijavite tudi na računalniku, tablici ali telefonu
Za povezavo naprav sledite podrobnim navodilom spodaj.

1. Kako uredite dostop, če nimate uporabniškega računa?

S pametnim telefonom:

Brez pametnega telefona:

2. Kako uredite dostop, če že imate uporabniški račun?

S pametnim telefonom:

Brez pametnega telefona:

Uživaj z VOYO!

Pogosta vprašanja

  • Naročilo na opcijo VOYO za mobilne uporabnike

    Vsi naročniki mobilnih paketov A1 lahko spremljate vsebine VOYO v mobilni aplikaciji VOYO ali na spletni strani.

    • Vklop: Na opcijo VOYO se lahko naročite v zadnji različici aplikacije Moj A1. V meniju izberite in razprite zavihek Paketi in opcije. Izberite Opcije in nato Druge opcije. Med njimi poiščite VOYO in ga vklopite tako, da označite opcijo ter izbiro potrdite s pritiskom na gumb. Ali pa obiščite prodajno mesto A1, A1 Live Shop, izberite Klepet.

    • Aktivacijska koda: Kodo ste prejeli v SMS-u. Najdete jo tudi pri opciji v aplikaciji Moj A1.

    • Registracija: Na spletni strani Več vsebine. Vedno.  si ustvarite VOYO uporabniški račun (uporabniško ime in geslo), če ga še nimate, in nato vnesite svojo aktivacijsko kodo.

    • Prenos mobilne aplikacije VOYO: Iz trgovine Google Play ali App Store prenesite mobilno aplikacijo VOYO na pametni telefon ali tablico.

    • VOYO vedno in povsod: Kjer koli in kadar koli glejte, kar si zaželite – na svoji najljubši napravi.

  • Preklic naročila na opcijo VOYO za mobilne uporabnike

    V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Opcije / Druge opcije kliknete na VOYO, tako da ta ni več označen, in potrdite svojo izbiro.
     
    1. V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju izberite Paketi in opcije / TV programska shema.
    2. V svoji programski shemi poiščite programski sklop VOYO in ga odstranite z izbiro ikone za koš.
    3. Svojo izbiro potrdite s pritiskom na gumb Potrdi na dnu strani.
  • Posebna ponudba vsebin VOYO

    Posebna ponudba Programskega sklopa VOYO velja za nove naročnike A1 Slovenija, ki pri A1 naročijo storitev A1 Net+TV. Za ponudbo veljajo Posebni pogoji A1 fiksnih paketov ter drugi posebni in splošni pogoji, ki so skupaj s cenami ostalih storitev ter pogoji ponovne vezave na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na A1 prodajnih mestih. Vse cene vključujejo DDV. A1 Slovenija, d. d.
  • VOYO znotraj A1 Net + TV paketov

    Vsebine VOYO lahko gledate v videoteki na zahtevo VOYO.
    VOYO na A1 Xplore TV: Na A1 Xplore TV na domačem zaslonu izberite aplikacijo VOYO in se vpišite z uporabniškim imenom in geslom VOYO.
  • Pogosta vprašanja in odgovori

    VOYO plačujemo s kreditno kartice prek VOYO spletne strani. Kako naj sedaj tam prekinem?
    Na voyo.si spletni strani, v okviru svojega uporabniškega računa prekinete svojo naročnino, ki jo plačujete s kreditno kartico. Nato za ogled VOYO prek brskalnika oz. pametnih naprav povežete svoj uporabniški račun z A1, kar storite tako, da sledite spodnjim korakom:
     
    • 1. korak – Prek spletnega brskalnika se odpravite na voyo.si/operater, kjer se prijavite v svoj VOYO uporabniški račun oz. si ga kreirate v kolikor ga še nimate
    • 2. korak – Nato v naslednjem koraku izberete A1 Slovenija kot operaterja in vpišete svoje podatke za Moj A1 uporabniški račun (ki ga uporabljate za upravljanje naročniške razmerja za paket s TV)
    • 3. korak – Za ogled VOYO vsebin na pametnih oz. mobilnih napravah (telefon, tablica) si iz trgovin za aplikacije (Apple App Store, Google Play ali drugo) prenesete VOYO aplikacijo in se vpišete s svojim uporabniškim računom za VOYO.
    • 4. korak – Izberete željen profil in vsebino, ki jo želite spremljati.
    • 5. korak – uživate v VOYO vsebinah

    Za ogled VOYO vsebin na A1 Xplore TV vmesniku pa samo v glavnem meniju poiščete in izberete VOYO, kamor ste avtomatsko vpisani. Nato samo še izberete vsebino, ki jo želite spremljati in uživate.

    Kako dolgo bom imel VOYO brezplačen?
    Do nadaljnjega je VOYO vključen v vse A1 pakete, ki vključujejo storitev digitalne televizije A1 Xplore TV. To so paketi A1 Net+TV

    Sem VOYO uporabnik v okviru fiksnih storitev s TV, kaj moram storiti, da zanj ne bom več plačeval?
    Če ste VOYO uporabnik in imate enega izmed paketov A1 Net+TV, vam ni potrebno storiti nič. VOYO bo samodejno vključen in povezan z vašo naročnino. Do vsebin pa brez registracije dostopate preko glavnega menija, v katerem poiščete VOYO. V kolikor ste naročnik katerega izmed starih internetnih paketov, pa je potrebno urediti menjavo paketa na enega izmed A1 Net+TV in VOYO boste imeli vključen brez doplačila.
     
    Sem VOYO uporabnik v okviru mobilnih paketov, kaj moram storiti, da zanj ne bom več plačeval, ker ga imam sedaj preko fiksnih storitev?
    Če imate naročen VOYO kot mobilni uporabnik, predlagamo, da prekinete VOYO opcijo, saj je ne potrebujete več, ker imate VOYO vključen, kot fiksni uporabnik paketov A1 Net+TV. Zakaj bi plačevali dvojno, kajne? :)

    Ne želim VOYO, kako si ga lahko izklopim?
    VOYO ne morete izklopiti, ker je postal del TV paketa. Storitev se ne obračunava in je dosegljiva vsakomur, ki ima TV vmesnik A1 Xplore TV, ne glede na to, ali jo uporablja ali ne. Več kot je izbire, boljše je, mar ne?

    Kaj moram storiti, da dostopam do VOYO vsebin?
    Če ste naročnik enega izmed paketov A1 Net+TV vam ni potrebno storiti nič drugega, kot to, da poiščete VOYO v glavnem meniju in kliknete nanjo. Če pa ste naročnik katerega izmed starejših paketov, pa je potrebna menjava na paket, ki vključuje VOYO. V kolikor bi VOYO želeli vseeno spremljati v okviru starejšega paketa, ga k svoji programski shemi dodate kot programski sklop, ki je na voljo z doplačilom 7,99 € mesečno.

    Kako lahko povežem svoj uporabniški račun za VOYO za spremljanje vsebin še na drugih pametnih napravah?
    Za ogled VOYO vsebin na drugih pametnih napravah sledite spodnjih korakom.
    • 1. korak – Prek spletnega brskalnika se odpravite na voyo.si/operater, kjer se prijavite v svoj VOYO uporabniški račun oz. si ga kreirate v kolikor ga še nimate
    • 2. korak – Nato v naslednjem koraku izberete A1 Slovenija kot operaterja in vpišete svoje podatke za Moj A1 uporabniški račun (ki ga uporabljate za upravljanje naročniške razmerja za paket s TV)
    • 3. korak – Za ogled VOYO vsebin na pametnih oz. mobilnih napravah (telefon, tablica) si iz trgovin za aplikacije (Apple App Store, Google Play ali drugo) prenesete VOYO aplikacijo in se vpišete s svojim uporabniškim računom za VOYO.
    • 4. korak – Izberete željen profil in vsebino, ki jo želite spremljati.
    • 5. korak – uživate v VOYO vsebinah
     
    Na koliko napravah imam brezplačno?
    Z enim uporabniškim računom naročnik lahko dostopa do VOYO na največ 5 napravah znotraj enega gospodinjstva, sočasno pa lahko spremlja vsebine na največ 2 napravah.

    Ali lahko za teh 8 TV točk, ki mi jih ostane od VOYO izkoristim za kateri drugi programski sklop?
    Tako je! Za 8 TV točk, ki vam jih ostane od VOYO, ki je sedaj vključen v A1 Net+TV paket brez doplačila, lahko izbirate med preostalimi programskimi sklopi. Pa obilo zabave.
    Programske sklope, ki so na voljo najdete tukaj www.a1.si/televizija/tv-programi/programski-sklopi

    Na katerem programskem mestu najdem VOYO?
    VOYO vsebine lahko spremljate prek VOYO aplikacije, ki jo najdete v glavnem meniju A1 Xplore TV vmesnika.
  • Kako si vklopim VOYO na mobilnih paketih?

    1. V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Paketi in opcije / TV programska shema izberi VOYO. Ali izberi Klepet na a1.si ali a1.si/liveshop oz. obišči prodajno mesto A1.
    2. Kodo si prejel v SMS-u. Najdeš jo tudi pri opciji VOYO v aplikaciji Moj A1.
    3. Klikni na povezavo VOYO, ki si jo prejel v SMS-u ter izberi »Registracija« / ustvari si svoje uporabniško ime in geslo ali »Prijavi se« / vpiši obstoječe.
    4. Vpiši kodo.
    5. Prenesi mobilno aplikacijo VOYO iz trgovin za aplikacije in prični z ogledom.

    VOYO lahko gledaš tudi na spletu.
  • Pravno obvestilo VOYO

    Uporaba Splošnih pogojev dobavitelja
    Za uporabo aplikacije VOYO se vključno v zvezi z interoperabilnostjo, funkcionalnostjo in združljivostjo uporabljajo vsakokrat veljavni Splošni pogoji uporabe storitve VOYO družbe Pro Plus d.o.o. (v nadaljevanju „Splošni pogoji dobavitelja“), ki se lahko od časa do časa spremenijo, skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja. S slednjimi se lahko seznanite na spletni strani https://voyo.si.

    Trenutek dobave
    V trenutku vpisa podatkov za Moj A1 uporabniški račun in z aktiviranjem računa na VOYO, bo v vašem A1 profilu aktiviran dostop do vsebin.

    Zagotavljanje posodobitev, razpoložljivost vsebine, izpadi in motnje
    Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo vas obveščamo o posodobitvah in spremembah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve. A1 potrošnikom zagotavlja zgolj dostop do aplikacije VOYO, medtem ko posodobitve in spremembe zagotavlja neposredno proizvajalec oz. razvijalec. A1 ne prevzema nobene dodatne obveznosti iz naslova zagotavljanja posodobitev in dodatnih sprememb, kot jih prevzemajo proizvajalci ali razvijalci. A1 kot prodajalec ne razpolaga z informacijami in znanjem, niti s tehničnimi zmožnostmi da bi vam neposredno zagotavljal posodobitve potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve in se zato mora zanesti na to, da aplikacijo VOYO ustrezno posodablja proizvajalec oz. razvijalec. Proizvajalec oz. razvijalec tudi v celoti skrbi za spremembe digitalne vsebine ali storitve, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah in dodatnih spremembah proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1  ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje, se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev in dodatnih sprememb ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in drugih sprememb ter o posledicah opustitve posodobite podano, in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se smatra, da je obvestilo prejel. A1 vsekakor priporoča, da potrošniki aplikacijo VOYO posodabljajo ter sprejemajo druge spremembe skladno s priporočili proizvajalca oz. razvijalca.
    Določbe v zvezi s spremembo digitalne vsebine ali digitalne storitve, kot jo ureja veljavna potrošniška zakonodaja, se ne uporabljajo za pakete storitev, ki jih nudi A1, saj ti vključujejo elemente storitve dostopa do interneta in/ali medosebne komunikacijske storitve na podlagi številke.
    Glede same razpoložljivosti vsebine, morebitnih izpadov in motenj v celoti veljajo določila Splošnih pogojev dobavitelja, dostopni na https://voyo.si.

    Pritožbeni postopek
    V primeru nedelovanja aplikacije Voyo, zahtevka ali spora, se potrošnik lahko obrne neposredno na proizvajalca Pro Plus d.o.o., Kranjčeva 26, 1521 Ljubljana, in sicer skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja dostopnih na https://voyo.si, neposredno preko telefonske številke 030 77 77 70 ali elektronskega naslova podpora@voyo.si.

    Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1  ali preko kontaktnega obrazca na https://www.a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@a1.si ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam,  podano reklamacijo posredoval naprej na Pro Plus d.o.o.

    Odstop od pogodbe
    V primeru ko je potrošnik sklenil paketno pogodbo, ki poleg dostopa do aplikacije VOYO vsebuje še drugo blago ali storitve, lahko potrošnik v primeru neskladnosti pri dobavi digitalne vsebine ali storitve, odstopi pod pogoji iz veljavne potrošniške zakonodaje, zgolj in samo izključno od pogodbe za dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve - to je od pogodbe za aktivacijo VOYO aplikacije.
    Potrošnik lahko prekliče naročilo na opcijo VOYO skladno z navodili pod zavihkom “Preklic naročila na opcijo VOYO za mobilne uporabnike“.

    Pravno obvestilo lahko prenesete tukaj.