Uporaba Splošnih pogojev dobavitelja Za uporabo aplikacije VOYO se vključno v zvezi z interoperabilnostjo, funkcionalnostjo in združljivostjo uporabljajo vsakokrat veljavni Splošni pogoji uporabe storitve VOYO družbe Pro Plus d.o.o. (v nadaljevanju „Splošni pogoji dobavitelja“), ki se lahko od časa do časa spremenijo, skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja. S slednjimi se lahko seznanite na spletni strani
https://voyo.si.
Trenutek dobave V trenutku vpisa podatkov za Moj A1 uporabniški račun in z aktiviranjem računa na VOYO, bo v vašem A1 profilu aktiviran dostop do vsebin.
Zagotavljanje posodobitev, razpoložljivost vsebine, izpadi in motnje Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo vas obveščamo o posodobitvah in spremembah, vključno z varnostnimi posodobitvami, ki so potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve. A1 potrošnikom zagotavlja zgolj dostop do aplikacije VOYO, medtem ko posodobitve in spremembe zagotavlja neposredno proizvajalec oz. razvijalec. A1 ne prevzema nobene dodatne obveznosti iz naslova zagotavljanja posodobitev in dodatnih sprememb, kot jih prevzemajo proizvajalci ali razvijalci. A1 kot prodajalec ne razpolaga z informacijami in znanjem, niti s tehničnimi zmožnostmi da bi vam neposredno zagotavljal posodobitve potrebne za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitve in se zato mora zanesti na to, da aplikacijo VOYO ustrezno posodablja proizvajalec oz. razvijalec. Proizvajalec oz. razvijalec tudi v celoti skrbi za spremembe digitalne vsebine ali storitve, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah in dodatnih spremembah proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1 ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje, se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev in dodatnih sprememb ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in drugih sprememb ter o posledicah opustitve posodobite podano, in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se smatra, da je obvestilo prejel. A1 vsekakor priporoča, da potrošniki aplikacijo VOYO posodabljajo ter sprejemajo druge spremembe skladno s priporočili proizvajalca oz. razvijalca.
Določbe v zvezi s spremembo digitalne vsebine ali digitalne storitve, kot jo ureja veljavna potrošniška zakonodaja, se ne uporabljajo za pakete storitev, ki jih nudi A1, saj ti vključujejo elemente storitve dostopa do interneta in/ali medosebne komunikacijske storitve na podlagi številke.
Glede same razpoložljivosti vsebine, morebitnih izpadov in motenj v celoti veljajo določila Splošnih pogojev dobavitelja, dostopni na
https://voyo.si.
Pritožbeni postopek V primeru nedelovanja aplikacije Voyo, zahtevka ali spora, se potrošnik lahko obrne neposredno na proizvajalca Pro Plus d.o.o., Kranjčeva 26, 1521 Ljubljana, in sicer skladno z določili Splošnih pogojev dobavitelja dostopnih na https://voyo.si, neposredno preko telefonske številke 030 77 77 70 ali elektronskega naslova
podpora@voyo.si.
Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1 ali preko kontaktnega obrazca na https://www.a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@a1.si ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam, podano reklamacijo posredoval naprej na Pro Plus d.o.o.
Odstop od pogodbe V primeru ko je potrošnik sklenil paketno pogodbo, ki poleg dostopa do aplikacije VOYO vsebuje še drugo blago ali storitve, lahko potrošnik v primeru neskladnosti pri dobavi digitalne vsebine ali storitve, odstopi pod pogoji iz veljavne potrošniške zakonodaje, zgolj in samo izključno od pogodbe za dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve - to je od pogodbe za aktivacijo VOYO aplikacije.
Potrošnik lahko prekliče naročilo na opcijo VOYO skladno z navodili pod zavihkom “Preklic naročila na opcijo VOYO za mobilne uporabnike“.
Pravno obvestilo lahko prenesete
tukaj.