Pogosta vprašanja
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
Dvofaktorsko avtentikacijo (2FA) lahko izklopite že tekom registracijskega postopka. Če ste uporabniški račun že ustvarili, pa se po vpisu v aplikacijo v spodnjem meniju premaknite na postavko »Profil«. Med možnostmi izberite »Nastavitve« in nato »Nastavitve profila«. Med opcijami boste imeli možnost vklopa ali izklopa 2FA in bioidentifikacije (prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza).
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
Dvofaktorsko avtentikacijo (2FA) lahko izklopite že tekom registracijskega postopka. Če ste uporabniški račun že ustvarili, pa se po vpisu v aplikacijo v spodnjem meniju premaknite na postavko »Profil«. Med možnostmi izberite »Nastavitve« in nato »Nastavitve profila«. Med opcijami boste imeli možnost vklopa ali izklopa 2FA in bioidentifikacije (prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza).
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-