Pogosta vprašanja
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
Če imate na vašem računu združenih več storitev, lahko po prijavi z nosilno številko brez težav preklapljate med njimi. Izbirnik med storitvami je na voljo čisto na vrhu vstopne strani. V kolikor niste prepričani, katera je vaša nosilna številka ali če bi jo želeli zamenjati, se za pomoč obrnite na naše svetovalce ali nas obiščite na katerem od prodajnih mest.
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
Če imate na vašem računu združenih več storitev, lahko po prijavi z nosilno številko brez težav preklapljate med njimi. Izbirnik med storitvami je na voljo čisto na vrhu vstopne strani. V kolikor niste prepričani, katera je vaša nosilna številka ali če bi jo želeli zamenjati, se za pomoč obrnite na naše svetovalce ali nas obiščite na katerem od prodajnih mest.
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-