Pogosta vprašanja
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
Aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije in spreminjati nastavitve na svojem naročniškem razmerju.
V aplikacijo se lahko registrirate uporabniki mobilnih in fiksnih storitev A1. Za dodatno varnost vašega računa lahko vklopite tudi bioidentifikacijo ali dvofaktorsko avtentikacijo (2FA).
Po registraciji in prijavi v aplikaciji lahko:
- pregledujete svojo porabo,
- pregledujete aktualno ponudbo in akcije,
- nastavite periodično obveščanje o trenutni porabi prek sporočila SMS,
- zamenjate naročniški paket,
- poiščete podatke o vaši SIM kartici (tudi PUK kodo),
- spremenite obračunsko obdobje,
- vklopite oz. izklopite opcije na svojem paketu,
- uredite preusmeritve in blokade klicev in porabe podatkov,
- plačujete račune in preverjate zgodovino,
- napolnite predplačniški račun,
- nastavite vrsto računa,
- si uredite plačevanje računov prek SEPA direktne obremenitve,
- uredite GDPR preference,
- pregledujete fiksne storitve,
- prek tehničnega asistenta nastavite fiksne storitve ali sami odpravite morebitne težave v delovanju (velja za bakreno omrežje xDSL),
- preverite cene mobilnih storitev v tujini,
- poiščete najbližje prodajno mesto A1,
- vstopite v kontakt prek ostalih kanalov za dodatno pomoč in informacije.
Za varnost je poskrbljeno, saj potrebujete za dostop do aplikacije uporabniško ime in geslo oz. se prijavite s prstnim odtisom. Če uporabniškega imena in gesla še nimate, se registrirate preprosto, kar prek aplikacije same.
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Moj A1
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
Aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije in spreminjati nastavitve na svojem naročniškem razmerju.
V aplikacijo se lahko registrirate uporabniki mobilnih in fiksnih storitev A1. Za dodatno varnost vašega računa lahko vklopite tudi bioidentifikacijo ali dvofaktorsko avtentikacijo (2FA).
Po registraciji in prijavi v aplikaciji lahko:
- pregledujete svojo porabo,
- pregledujete aktualno ponudbo in akcije,
- nastavite periodično obveščanje o trenutni porabi prek sporočila SMS,
- zamenjate naročniški paket,
- poiščete podatke o vaši SIM kartici (tudi PUK kodo),
- spremenite obračunsko obdobje,
- vklopite oz. izklopite opcije na svojem paketu,
- uredite preusmeritve in blokade klicev in porabe podatkov,
- plačujete račune in preverjate zgodovino,
- napolnite predplačniški račun,
- nastavite vrsto računa,
- si uredite plačevanje računov prek SEPA direktne obremenitve,
- uredite GDPR preference,
- pregledujete fiksne storitve,
- prek tehničnega asistenta nastavite fiksne storitve ali sami odpravite morebitne težave v delovanju (velja za bakreno omrežje xDSL),
- preverite cene mobilnih storitev v tujini,
- poiščete najbližje prodajno mesto A1,
- vstopite v kontakt prek ostalih kanalov za dodatno pomoč in informacije.
Za varnost je poskrbljeno, saj potrebujete za dostop do aplikacije uporabniško ime in geslo oz. se prijavite s prstnim odtisom. Če uporabniškega imena in gesla še nimate, se registrirate preprosto, kar prek aplikacije same.
-