Pogosta vprašanja
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Kakšno je najvišje stanje dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim stanje na predplačniškem računu?
-
Ali prejmem opozorilo, ko porabim vse dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?
-
Kako lahko naročniki preverimo stanje s sporočilom SMS?
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
SMS Račun je storitev, s katero lahko naročniki preverite neporavnane obveznosti in pridobite tudi osnovne podatke o teh računih, tj. znesek računa, datum zapadlosti, številko TRR in sklic.
Odprte postavke lahko preverite tako, da pošljete sporočilo SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443.
Poslano sporočilo SMS za preverjanje odprtih računov se obračuna kot običajno poslano sporočilo SMS v skladu z veljavnim cenikom v okviru izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem boste prejeli želene informacije, je brezplačno.
Če imate aktivnih več telefonskih številk, bo povratno sporočilo SMS vsebovalo informacije, ki se nanašajo le na telefonsko številko, s katere je bilo sporočilo SMS poslano. Če imate več telefonskih številk, uporabite storitev SMS račun ločeno za vsako številko, razen kadar prejemate zbirni račun.
Storitev SMS račun lahko uporabljajo le naročniki, ki so fizične osebe in ki jim zaradi katerega koli razloga ni (delno ali v celoti) onemogočena uporaba mobilnih storitev A1. Uporabniki predplačniškega paketa A1 Simpl in poslovni uporabniki ne morejo uporabljati te storitve.
Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti tiskanega računa ali eRačuna. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.Vklop lahko uredite:
- s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
- na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
-
-
Moj A1
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Kakšno je najvišje stanje dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim stanje na predplačniškem računu?
-
Ali prejmem opozorilo, ko porabim vse dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?
-
Kako lahko naročniki preverimo stanje s sporočilom SMS?
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
SMS Račun je storitev, s katero lahko naročniki preverite neporavnane obveznosti in pridobite tudi osnovne podatke o teh računih, tj. znesek računa, datum zapadlosti, številko TRR in sklic.
Odprte postavke lahko preverite tako, da pošljete sporočilo SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443.
Poslano sporočilo SMS za preverjanje odprtih računov se obračuna kot običajno poslano sporočilo SMS v skladu z veljavnim cenikom v okviru izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem boste prejeli želene informacije, je brezplačno.
Če imate aktivnih več telefonskih številk, bo povratno sporočilo SMS vsebovalo informacije, ki se nanašajo le na telefonsko številko, s katere je bilo sporočilo SMS poslano. Če imate več telefonskih številk, uporabite storitev SMS račun ločeno za vsako številko, razen kadar prejemate zbirni račun.
Storitev SMS račun lahko uporabljajo le naročniki, ki so fizične osebe in ki jim zaradi katerega koli razloga ni (delno ali v celoti) onemogočena uporaba mobilnih storitev A1. Uporabniki predplačniškega paketa A1 Simpl in poslovni uporabniki ne morejo uporabljati te storitve.
Vklopite si lahko tudi opomnik SMS o zapadlosti tiskanega računa ali eRačuna. Tako boste v primeru, da na dan zapadlosti vaš račun še ne bo poravnan, na želeno telefonsko številko prejeli obvestilo SMS.Vklop lahko uredite:
- s sporočilom SMS na številko 4040 z besedo opomnik,
- na portalu Moj A1 Računi/Nastavitve računa/Način prejemanja računa/Vrsta računa,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega obrazca.
-
-
Moj A1