Pogosta vprašanja
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Kakšno je najvišje stanje dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim stanje na predplačniškem računu?
-
Ali prejmem opozorilo, ko porabim vse dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?
-
Kako lahko naročniki preverimo stanje s sporočilom SMS?
Stanje lahko naročniki preverite tako, da pošljete SMS s ključno besedo STANJE na številko 9443. Če si boste uredili periodično obveščanje o trenutni porabi, boste prek povratnega sporočila SMS obveščeni o trenutnem stanju na dan in ob uri, ki ste ju določili sami. Periodično obveščanje lahko nastavite:
- na portalu Moj A1 (Meni/Računi in poraba/Obveščanje o porabi),
- v aplikaciji Moj A1 (Pregled/Obveščanje o porabi).
Povratno sporočilo SMS vsebuje informativni znesek opravljenih pogovorov in storitev v Sloveniji v zadnjem obračunskem obdobju. Prikazani znesek trenutne porabe že vključuje DDV.Prikazani znesek ne vključuje:
- mesečne naročnine,
- priključnine,
- nekaterih pogovorov in storitev, ki ste jih opravili v tujini (računi iz tujine lahko prispejo z zamudo in so zato obračunani naknadno).
Poslano sporočilo SMS za preverjanje stanja se obračuna kot poslano sporočilo SMS, v skladu z veljavnim cenikom v okviru vašega izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem prejmete želene informacije, je brezplačno.
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
-
Moj A1
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Kakšno je najvišje stanje dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim stanje na predplačniškem računu?
-
Ali prejmem opozorilo, ko porabim vse dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?
-
Kako lahko naročniki preverimo stanje s sporočilom SMS?
Stanje lahko naročniki preverite tako, da pošljete SMS s ključno besedo STANJE na številko 9443. Če si boste uredili periodično obveščanje o trenutni porabi, boste prek povratnega sporočila SMS obveščeni o trenutnem stanju na dan in ob uri, ki ste ju določili sami. Periodično obveščanje lahko nastavite:
- na portalu Moj A1 (Meni/Računi in poraba/Obveščanje o porabi),
- v aplikaciji Moj A1 (Pregled/Obveščanje o porabi).
Povratno sporočilo SMS vsebuje informativni znesek opravljenih pogovorov in storitev v Sloveniji v zadnjem obračunskem obdobju. Prikazani znesek trenutne porabe že vključuje DDV.Prikazani znesek ne vključuje:
- mesečne naročnine,
- priključnine,
- nekaterih pogovorov in storitev, ki ste jih opravili v tujini (računi iz tujine lahko prispejo z zamudo in so zato obračunani naknadno).
Poslano sporočilo SMS za preverjanje stanja se obračuna kot poslano sporočilo SMS, v skladu z veljavnim cenikom v okviru vašega izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem prejmete želene informacije, je brezplačno.
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
-
Moj A1