Pogosta vprašanja
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Kakšno je najvišje stanje dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim stanje na predplačniškem računu?
Uporabniki A1 Simpl in A1 SImpl net lahko stanje preverite na več načinov:
- v telefonski aparat vtipkate kodo *448# in izberete tipko za klic,
- s klicem na številko 448 in potem izbiro številke 1 za preverjanje stanja,
- na portalu Moj A1 v meniju Domov.
Če imate izbran predplačniški paket z zakupom enot, lahko stanje zakupljenih enot preverite tako, da:
- v telefonski aparat vtipkate kodo *448# in izberete tipko za klic, prejmete sporočilo SMS s podatki o dobroimetju, prostih enotah in veljavnosti računa,
- pokličete na številko 448 in potem izberite številko 1 za preverjanje stanja. Odzivnik glasovno sporoči število preostalih enot zakupa.
Če se nahajate v tujini, lahko preverite stanje na več načinov:
- v telefonski aparat vtipkate *448# in izberete tipko za klic,
- s klicem na številko 448 in nato izberete številko 1 za preveritev stanja,
- na portalu ali aplikaciji Moj A1.
-
Ali prejmem opozorilo, ko porabim vse dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?
-
Kako lahko naročniki preverimo stanje s sporočilom SMS?
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
-
Moj A1
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
BREZ SKRBI - prenos podatkov pod nadzorom
-
Preverjanje stanja ali odprtih računov
-
Kakšno je najvišje stanje dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim stanje na predplačniškem računu?
Uporabniki A1 Simpl in A1 SImpl net lahko stanje preverite na več načinov:
- v telefonski aparat vtipkate kodo *448# in izberete tipko za klic,
- s klicem na številko 448 in potem izbiro številke 1 za preverjanje stanja,
- na portalu Moj A1 v meniju Domov.
Če imate izbran predplačniški paket z zakupom enot, lahko stanje zakupljenih enot preverite tako, da:
- v telefonski aparat vtipkate kodo *448# in izberete tipko za klic, prejmete sporočilo SMS s podatki o dobroimetju, prostih enotah in veljavnosti računa,
- pokličete na številko 448 in potem izberite številko 1 za preverjanje stanja. Odzivnik glasovno sporoči število preostalih enot zakupa.
Če se nahajate v tujini, lahko preverite stanje na več načinov:
- v telefonski aparat vtipkate *448# in izberete tipko za klic,
- s klicem na številko 448 in nato izberete številko 1 za preveritev stanja,
- na portalu ali aplikaciji Moj A1.
-
Ali prejmem opozorilo, ko porabim vse dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?
-
Kako lahko naročniki preverimo stanje s sporočilom SMS?
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
-
Moj A1