Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Koliko stane menjava obračunskega obdobja in kdaj se izvrši?
-
Kakšen bo naslednji izdani račun po menjavi obračunskega obdobja?
-
Kaj je obračunsko obdobje in katero velja za moje naročniško razmerje?
Obračunsko obdobje lahko izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja ali v primeru prenosa lastništva. Če ga ne izberete, bo samodejno dodeljeno tisto, ki je najbližje dnevu sklenitve naročniškega razmerja oziroma dnevu prenosa lastništva.
Za zasebne uporabnike so možna obračunska obdobja:
- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu,
- od 14. v tekočem mesecu do 13. v naslednjem mesecu,
- od 21. v tekočem mesecu do 20. v naslednjem mesecu,
- od 28. v tekočem mesecu do 27. v naslednjem mesecu.
Poslovnim uporabnikom je na voljo še dodatno obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.
Preverbo obračunskega obdobja lahko uredite:
- na portalu Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Poslovni uporabniki lahko spremembo izvedete na portalu Moj A1, preko svojega skrbnika ali s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Obstoječi zasebni in poslovni uporabniki starejših fiksnih paketov (Optika/DSL Flex, Kabel paketi), imate obračunsko obdobje od 1. do zadnjega v mesecu. -
Ali lahko sam izberem obračunsko obdobje?
-
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Koliko stane menjava obračunskega obdobja in kdaj se izvrši?
-
Kakšen bo naslednji izdani račun po menjavi obračunskega obdobja?
-
Kaj je obračunsko obdobje in katero velja za moje naročniško razmerje?
Obračunsko obdobje lahko izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja ali v primeru prenosa lastništva. Če ga ne izberete, bo samodejno dodeljeno tisto, ki je najbližje dnevu sklenitve naročniškega razmerja oziroma dnevu prenosa lastništva.
Za zasebne uporabnike so možna obračunska obdobja:
- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu,
- od 14. v tekočem mesecu do 13. v naslednjem mesecu,
- od 21. v tekočem mesecu do 20. v naslednjem mesecu,
- od 28. v tekočem mesecu do 27. v naslednjem mesecu.
Poslovnim uporabnikom je na voljo še dodatno obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.
Preverbo obračunskega obdobja lahko uredite:
- na portalu Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Poslovni uporabniki lahko spremembo izvedete na portalu Moj A1, preko svojega skrbnika ali s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Obstoječi zasebni in poslovni uporabniki starejših fiksnih paketov (Optika/DSL Flex, Kabel paketi), imate obračunsko obdobje od 1. do zadnjega v mesecu. -
Ali lahko sam izberem obračunsko obdobje?
-
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke