Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
-
Koliko stane ponovni priklop telefonske številke, ki je bila trajno izključena?
-
Kaj moram storiti, da bo moja trajno izključena telefonska številka ponovno aktivna?
-
Ali lahko ponovno aktiviram telefonsko številko, ki je trajno izključena?
-
Izklopili ste mi številko oz. storitev, račun sem poravnal, a še vedno ni vključena. Kaj naj storim?
-
Moja številka je izklopljena zaradi neplačanih računov. Ali so s tem nastali kakšni stroški?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
-
Koliko stane ponovni priklop telefonske številke, ki je bila trajno izključena?
-
Kaj moram storiti, da bo moja trajno izključena telefonska številka ponovno aktivna?
-
Ali lahko ponovno aktiviram telefonsko številko, ki je trajno izključena?
-
Izklopili ste mi številko oz. storitev, račun sem poravnal, a še vedno ni vključena. Kaj naj storim?
-
Moja številka je izklopljena zaradi neplačanih računov. Ali so s tem nastali kakšni stroški?
-