Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
-
Koliko stane ponovni priklop telefonske številke, ki je bila trajno izključena?
-
Kaj moram storiti, da bo moja trajno izključena telefonska številka ponovno aktivna?
Čim prej nam posredujte lastnoročno podpisano vlogo za odobritev ponovnega priklopa svoje mobilne telefonske številke:
- s pisnim zahtevkom na naslov A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- prek spletnega obrazca,
- na vseh prodajnih mestih A1.
V lastnoročno podpisani vlogi navedite:
- svoje osebne podatke (ime in priimek),
- svojo telefonsko številko, ki jo želite ponovno aktivirati,
- pripis, da ste seznanjeni z zneskom ponovnega priklopa v višini 7,99 €.
Pred posredovanjem vloge za odobritev ponovnega priklopa telefonske številke morate imeti poravnane vse zapadle račune, z izjemo morebitnega vračila prejete ugodnosti.
Vašo vlogo bomo preučili in vas o rešitvi pisno obvestili.
Po trajnem izklopu stacionarne številke ponovni vklop ni možen. Uporabnik lahko sklene novo naročniško razmerje.
-
Ali lahko ponovno aktiviram telefonsko številko, ki je trajno izključena?
-
Izklopili ste mi številko oz. storitev, račun sem poravnal, a še vedno ni vključena. Kaj naj storim?
-
Moja številka je izklopljena zaradi neplačanih računov. Ali so s tem nastali kakšni stroški?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
-
Koliko stane ponovni priklop telefonske številke, ki je bila trajno izključena?
-
Kaj moram storiti, da bo moja trajno izključena telefonska številka ponovno aktivna?
Čim prej nam posredujte lastnoročno podpisano vlogo za odobritev ponovnega priklopa svoje mobilne telefonske številke:
- s pisnim zahtevkom na naslov A1 Slovenija d.d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- prek spletnega obrazca,
- na vseh prodajnih mestih A1.
V lastnoročno podpisani vlogi navedite:
- svoje osebne podatke (ime in priimek),
- svojo telefonsko številko, ki jo želite ponovno aktivirati,
- pripis, da ste seznanjeni z zneskom ponovnega priklopa v višini 7,99 €.
Pred posredovanjem vloge za odobritev ponovnega priklopa telefonske številke morate imeti poravnane vse zapadle račune, z izjemo morebitnega vračila prejete ugodnosti.
Vašo vlogo bomo preučili in vas o rešitvi pisno obvestili.
Po trajnem izklopu stacionarne številke ponovni vklop ni možen. Uporabnik lahko sklene novo naročniško razmerje.
-
Ali lahko ponovno aktiviram telefonsko številko, ki je trajno izključena?
-
Izklopili ste mi številko oz. storitev, račun sem poravnal, a še vedno ni vključena. Kaj naj storim?
-
Moja številka je izklopljena zaradi neplačanih računov. Ali so s tem nastali kakšni stroški?
-