Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
-
Koliko stane ponovni priklop telefonske številke, ki je bila trajno izključena?
-
Kaj moram storiti, da bo moja trajno izključena telefonska številka ponovno aktivna?
-
Ali lahko ponovno aktiviram telefonsko številko, ki je trajno izključena?
-
Izklopili ste mi številko oz. storitev, račun sem poravnal, a še vedno ni vključena. Kaj naj storim?
Za ponovni vklop mobilne številke (tudi Kombo) morajo biti poravnani vsi zapadli računi. V primeru, da zapadle račune poravnate na plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v prodajnih centrih A1 bo mobilna telefonska številka takoj aktivna.
Če zapadle račune poravnate na drug način, prosimo, pošljite potrdila o plačilu prek spletnega obrazca. Če to storite ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro, bo telefonska številka ponovno aktivna še isti dan.
Za ponovni vklop starejših fiksnih storitev morajo biti poravnani vsi zapadli računi. Če zapadle račune poravnate na plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v prodajnih centrih A1 bodo storitve aktivne naslednji delovni dan. Če želite vklop storitev isti dan, prosimo, pošljite ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro potrdila o plačilu prek spletnega obrazca.
-
Moja številka je izklopljena zaradi neplačanih računov. Ali so s tem nastali kakšni stroški?
-
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
-
Koliko stane ponovni priklop telefonske številke, ki je bila trajno izključena?
-
Kaj moram storiti, da bo moja trajno izključena telefonska številka ponovno aktivna?
-
Ali lahko ponovno aktiviram telefonsko številko, ki je trajno izključena?
-
Izklopili ste mi številko oz. storitev, račun sem poravnal, a še vedno ni vključena. Kaj naj storim?
Za ponovni vklop mobilne številke (tudi Kombo) morajo biti poravnani vsi zapadli računi. V primeru, da zapadle račune poravnate na plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v prodajnih centrih A1 bo mobilna telefonska številka takoj aktivna.
Če zapadle račune poravnate na drug način, prosimo, pošljite potrdila o plačilu prek spletnega obrazca. Če to storite ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro, bo telefonska številka ponovno aktivna še isti dan.
Za ponovni vklop starejših fiksnih storitev morajo biti poravnani vsi zapadli računi. Če zapadle račune poravnate na plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v prodajnih centrih A1 bodo storitve aktivne naslednji delovni dan. Če želite vklop storitev isti dan, prosimo, pošljite ob delovnikih med 8.00 in 16.00 uro potrdila o plačilu prek spletnega obrazca.
-
Moja številka je izklopljena zaradi neplačanih računov. Ali so s tem nastali kakšni stroški?
-