Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Pomotoma sem s storitvijo POLNI polnil račun napačni številki. Kaj lahko storim?
V tem primeru nas pokličite na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.
-
Kdo krije stroške, če je zlorabo storitve POLNI pred izvedbo njene blokade povzročila tretja oseba?
-
Katere številke lahko polnim s storitvijo POLNI?
-
Kako napolnim predplačniški račun s storitvijo POLNI?
-
Kako lahko blokiram storitev POLNI?
-
Ali s storitvijo POLNI podaljšam veljavnost predplačniškega računa?
-
Ali obstajajo omejitve pri višini polnjenja za storitev POLNI?
-
Ali lahko storitev POLNI uporabljam tudi v tujini?
-
Ali lahko napolnim predplačniški račun prek svoje naročniške ali predplačniške številke?
-
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Pomotoma sem s storitvijo POLNI polnil račun napačni številki. Kaj lahko storim?
V tem primeru nas pokličite na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.
-
Kdo krije stroške, če je zlorabo storitve POLNI pred izvedbo njene blokade povzročila tretja oseba?
-
Katere številke lahko polnim s storitvijo POLNI?
-
Kako napolnim predplačniški račun s storitvijo POLNI?
-
Kako lahko blokiram storitev POLNI?
-
Ali s storitvijo POLNI podaljšam veljavnost predplačniškega računa?
-
Ali obstajajo omejitve pri višini polnjenja za storitev POLNI?
-
Ali lahko storitev POLNI uporabljam tudi v tujini?
-
Ali lahko napolnim predplačniški račun prek svoje naročniške ali predplačniške številke?
-
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete