Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
V katerih primerih je možno vračilo neporabljenega dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Koliko časa lahko porabljam dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kaj se zgodi, če predplačniškega računa ne napolnim v 90-dnevnem roku?
Skupni čas, v katerem lahko polnite predplačniški račun, je 270 dni od dneva zadnje polnitve za 1 € ali več.
Če za 1 € polnite račun v obdobju od 91. do 270. dneva od dneva zadnje polnitve, lahko morebitno preteklo dobroimetje še naprej uporabljate.
Če od dneva zadnje polnitve predplačniškega računa poteče 270 dni ali več, računa ni več možno napolniti. Dobroimetje se izniči, številka pa ne obstaja več.
-
Kaj se zgodi, če dlje časa ne napolnim predplačniškega računa?
-
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
V katerih primerih je možno vračilo neporabljenega dobroimetja na predplačniškem računu?
-
Koliko časa lahko porabljam dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kaj se zgodi, če predplačniškega računa ne napolnim v 90-dnevnem roku?
Skupni čas, v katerem lahko polnite predplačniški račun, je 270 dni od dneva zadnje polnitve za 1 € ali več.
Če za 1 € polnite račun v obdobju od 91. do 270. dneva od dneva zadnje polnitve, lahko morebitno preteklo dobroimetje še naprej uporabljate.
Če od dneva zadnje polnitve predplačniškega računa poteče 270 dni ali več, računa ni več možno napolniti. Dobroimetje se izniči, številka pa ne obstaja več.
-
Kaj se zgodi, če dlje časa ne napolnim predplačniškega računa?
-
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete