Pogosta vprašanja
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
V katerih primerih je možno vračilo neporabljenega dobroimetja na predplačniškem računu?
1. Pri prehodu iz A1 predplačniškega sistema na A1 naročniško razmerje se dobroimetje prenese in upošteva na tej številki kot dobropis na naslednjem računu oz. računih. Račun se zmanjša samo za opravljene storitve v Sloveniji in tujini (klici, sporočila SMS/MMS in prenos podatkov).
2. V primeru prenosa predplačniške telefonske številke k drugemu operaterju lahko zahtevo za vračilo neporabljenega dobroimetja oddate prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
3. Če od dneva zadnje polnitve predplačniškega računa poteče 270 dni ali več, računa ni več možno napolniti, številka pa ne obstaja več. V primeru dobroimetja lahko oddate zahtevo za vračilo prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
-
Koliko časa lahko porabljam dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kaj se zgodi, če predplačniškega računa ne napolnim v 90-dnevnem roku?
-
Kaj se zgodi, če dlje časa ne napolnim predplačniškega računa?
-
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Veljavnost predplačniškega računa
-
V katerih primerih je možno vračilo neporabljenega dobroimetja na predplačniškem računu?
1. Pri prehodu iz A1 predplačniškega sistema na A1 naročniško razmerje se dobroimetje prenese in upošteva na tej številki kot dobropis na naslednjem računu oz. računih. Račun se zmanjša samo za opravljene storitve v Sloveniji in tujini (klici, sporočila SMS/MMS in prenos podatkov).
2. V primeru prenosa predplačniške telefonske številke k drugemu operaterju lahko zahtevo za vračilo neporabljenega dobroimetja oddate prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
3. Če od dneva zadnje polnitve predplačniškega računa poteče 270 dni ali več, računa ni več možno napolniti, številka pa ne obstaja več. V primeru dobroimetja lahko oddate zahtevo za vračilo prek spletnega obrazca (Ponudba/Mobilne storitve/Predplačniški paketi), kjer dopišete ime in priimek, telefonsko številko, kodo PUK ter številko svojega bančnega računa.
-
Koliko časa lahko porabljam dobroimetje na predplačniškem računu?
-
Kaj se zgodi, če predplačniškega računa ne napolnim v 90-dnevnem roku?
-
Kaj se zgodi, če dlje časa ne napolnim predplačniškega računa?
-
-
Preverjanja stanja na predplačniškem računu
-
Storitev POLNI
-
Storitev NUJNO
-
Polnjenje predplačniškega računa
-
Izguba A1 Simpl kartice SIM
-
Prehod s predplačniškega paketa na naročniško razmerje
-
Uporaba komercialne številke 090 za predplačniške pakete