Pogosta vprašanja
-
Nova uvedba reguliranih pogojev za EU gostovanje
-
Limit za prenos podatkov v tujini
-
Skrbijo me stroški prenosa podatkov v tujini. Ali prejmem obvestilo v primeru visoke porabe?
-
Kdaj prejmem obvestilo o porabi prenosa podatkov v tujini?
-
Kako lahko zmanjšam stroške prenosa podatkov v tujini?
-
Kako lahko preverim porabo prenosa podatkov v tujini?
-
Ali lahko vklopim in izklopim opozorila o porabljeni količini podatkov v tujini?
-
Ali lahko spremenim višino limita za prenos podatkov v tujini?
Privzeti limit za prenos podatkov v tujini je 60 €. Naročniki lahko svoj limit enostavno povišate oz. spremenite. Če ste povišanje v preteklosti že opravili in želite limit znižati, je potrebno upoštevati, da je najnižji možni znesek limita 60 €.
Zasebni uporabniki lahko spremembo opravite na naslednje načine:- s sporočilom SMS s ključnima besedama DATA LIMIT in želenim zneskom limita (npr. DATA LIMIT 70), ki ga pošljete na številko 4040. Znesek mora biti višji od 60 € (za povišanje limita) oz. vsaj 60 € (za znižanje limita);
- na posebni strani Tujinabrezskrbi.A1.net (ko dosežete 80 % ali 100 % zneska limita). Poleg spremembe višine limita je mogoč tudi izklop limita za tekoče obračunsko obdobje;
- s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
Poslovni uporabniki lahko spremembo uredite s pomočjo svojega skrbnika.
Nova višina limita velja tudi v naslednjih obračunskih obdobjih.
Poslana sporočila za spremembo višine limita na številko 4040 in prejeta sporočila SMS z obvestilom o doseženem limitu so brezplačna. -
Ali lahko izklopim limit za prenos podatkov v tujini?
-
-
Tarifa SVET
-
Tarifa Tujina
-
Opcije Tujina
-
Pred odhodom v tujino (cene, nasveti...)
-
Posebna gostovanja
-
Storitev Pokliči nazaj
-
Težave s klicanjem ali pošiljanjem sporočil SMS, MMS
-
Video klic v tujini
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Nova uvedba reguliranih pogojev za EU gostovanje
-
Limit za prenos podatkov v tujini
-
Skrbijo me stroški prenosa podatkov v tujini. Ali prejmem obvestilo v primeru visoke porabe?
-
Kdaj prejmem obvestilo o porabi prenosa podatkov v tujini?
-
Kako lahko zmanjšam stroške prenosa podatkov v tujini?
-
Kako lahko preverim porabo prenosa podatkov v tujini?
-
Ali lahko vklopim in izklopim opozorila o porabljeni količini podatkov v tujini?
-
Ali lahko spremenim višino limita za prenos podatkov v tujini?
Privzeti limit za prenos podatkov v tujini je 60 €. Naročniki lahko svoj limit enostavno povišate oz. spremenite. Če ste povišanje v preteklosti že opravili in želite limit znižati, je potrebno upoštevati, da je najnižji možni znesek limita 60 €.
Zasebni uporabniki lahko spremembo opravite na naslednje načine:- s sporočilom SMS s ključnima besedama DATA LIMIT in želenim zneskom limita (npr. DATA LIMIT 70), ki ga pošljete na številko 4040. Znesek mora biti višji od 60 € (za povišanje limita) oz. vsaj 60 € (za znižanje limita);
- na posebni strani Tujinabrezskrbi.A1.net (ko dosežete 80 % ali 100 % zneska limita). Poleg spremembe višine limita je mogoč tudi izklop limita za tekoče obračunsko obdobje;
- s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.
Poslovni uporabniki lahko spremembo uredite s pomočjo svojega skrbnika.
Nova višina limita velja tudi v naslednjih obračunskih obdobjih.
Poslana sporočila za spremembo višine limita na številko 4040 in prejeta sporočila SMS z obvestilom o doseženem limitu so brezplačna. -
Ali lahko izklopim limit za prenos podatkov v tujini?
-
-
Tarifa SVET
-
Tarifa Tujina
-
Opcije Tujina
-
Pred odhodom v tujino (cene, nasveti...)
-
Posebna gostovanja
-
Storitev Pokliči nazaj
-
Težave s klicanjem ali pošiljanjem sporočil SMS, MMS
-
Video klic v tujini