Pogosta vprašanja
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
V aplikaciji Moj A1 v spodnjem meniju aplikacije izberite postavko »Profil«. Na zaslonu, ki se odpre, izberite »Nastavitve« in nato »Nastavitve profila«. Čisto na dnu seznama nastavitev se bo nato prikazala tudi opcija »Izbris profila«. Za potrditev boste morali ponovno vnesti svoje geslo. Za ponovno prijavo po izbrisu profila bo potrebna vnovična registracija.
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
V aplikaciji Moj A1 v spodnjem meniju aplikacije izberite postavko »Profil«. Na zaslonu, ki se odpre, izberite »Nastavitve« in nato »Nastavitve profila«. Čisto na dnu seznama nastavitev se bo nato prikazala tudi opcija »Izbris profila«. Za potrditev boste morali ponovno vnesti svoje geslo. Za ponovno prijavo po izbrisu profila bo potrebna vnovična registracija.
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-