Pogosta vprašanja
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
Dvofaktorsko avtentikacijo (2FA) lahko izklopite že tekom registracijskega postopka. Če ste uporabniški račun že ustvarili, pa se po vpisu v aplikacijo v spodnjem meniju premaknite na postavko »Profil«. Med možnostmi izberite »Nastavitve« in nato »Nastavitve profila«. Med opcijami boste imeli možnost vklopa ali izklopa 2FA in bioidentifikacije (prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza).
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
Dvofaktorsko avtentikacijo (2FA) lahko izklopite že tekom registracijskega postopka. Če ste uporabniški račun že ustvarili, pa se po vpisu v aplikacijo v spodnjem meniju premaknite na postavko »Profil«. Med možnostmi izberite »Nastavitve« in nato »Nastavitve profila«. Med opcijami boste imeli možnost vklopa ali izklopa 2FA in bioidentifikacije (prijava s prstnim odtisom ali prepoznavo obraza).
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
-