Pogosta vprašanja
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
Če imate na vašem računu združenih več storitev, lahko po prijavi z nosilno številko brez težav preklapljate med njimi. Izbirnik med storitvami je na voljo čisto na vrhu vstopne strani. V kolikor niste prepričani, katera je vaša nosilna številka ali če bi jo želeli zamenjati, se za pomoč obrnite na naše svetovalce ali nas obiščite na katerem od prodajnih mest.
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako izklopim dvofaktorsko avtentikacijo (2FA)?
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
-
Kako lahko v aplikaciji vidim svoje ostale storitve?
Če imate na vašem računu združenih več storitev, lahko po prijavi z nosilno številko brez težav preklapljate med njimi. Izbirnik med storitvami je na voljo čisto na vrhu vstopne strani. V kolikor niste prepričani, katera je vaša nosilna številka ali če bi jo želeli zamenjati, se za pomoč obrnite na naše svetovalce ali nas obiščite na katerem od prodajnih mest.
-