Pogosta vprašanja
-
Nastavitve prenosa podatkov
-
Kako nastavim prenos podatkov na telefonu?
-
Kako odpravim težave povezane s prenosom podatkov oz. pošiljanjem sporočil MMS?
-
Zakaj mi ne dela prenos podatkov, čeprav sem plačal zapadle obveznosti in je moja številka ponovno aktivna?
Poskusite s kombinacijo izklop-vklop vašega telefona, da se aparat ponovno prijavi v omrežje. V kolikor ne bo pomagalo, obiščite spletni klepet, obrnete se lahko tudi na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.
-
Kaj naj naredim, če mi prenos podatkov v tujini ne dela, v Sloveniji pa podatke nemoteno prenašam?
-
-
Nastavitve sporočil MMS
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Nastavitve prenosa podatkov
-
Kako nastavim prenos podatkov na telefonu?
-
Kako odpravim težave povezane s prenosom podatkov oz. pošiljanjem sporočil MMS?
-
Zakaj mi ne dela prenos podatkov, čeprav sem plačal zapadle obveznosti in je moja številka ponovno aktivna?
Poskusite s kombinacijo izklop-vklop vašega telefona, da se aparat ponovno prijavi v omrežje. V kolikor ne bo pomagalo, obiščite spletni klepet, obrnete se lahko tudi na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.
-
Kaj naj naredim, če mi prenos podatkov v tujini ne dela, v Sloveniji pa podatke nemoteno prenašam?
-
-
Nastavitve sporočil MMS