Pogosta vprašanja
-
Nastavitve prenosa podatkov
-
Kako nastavim prenos podatkov na telefonu?
-
Kako odpravim težave povezane s prenosom podatkov oz. pošiljanjem sporočil MMS?
Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam kljub novim nastavitvam ne deluje prenos podatkov ali MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite svoj telefon. Za dodatno pomoč obiščite spletni klepet, obrnete se lahko tudi na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.
-
Zakaj mi ne dela prenos podatkov, čeprav sem plačal zapadle obveznosti in je moja številka ponovno aktivna?
-
Kaj naj naredim, če mi prenos podatkov v tujini ne dela, v Sloveniji pa podatke nemoteno prenašam?
-
-
Nastavitve sporočil MMS
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Nastavitve prenosa podatkov
-
Kako nastavim prenos podatkov na telefonu?
-
Kako odpravim težave povezane s prenosom podatkov oz. pošiljanjem sporočil MMS?
Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam kljub novim nastavitvam ne deluje prenos podatkov ali MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite svoj telefon. Za dodatno pomoč obiščite spletni klepet, obrnete se lahko tudi na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.
-
Zakaj mi ne dela prenos podatkov, čeprav sem plačal zapadle obveznosti in je moja številka ponovno aktivna?
-
Kaj naj naredim, če mi prenos podatkov v tujini ne dela, v Sloveniji pa podatke nemoteno prenašam?
-
-
Nastavitve sporočil MMS