1. Kako delujejo paketi Ultra Net in Ultra Xplore TV? Ultra tehnologija deluje prek mobilnega omrežja 5G in v vaš doma prinaša ultra visoke internetne hitrosti.
2. Kakšni paketi so na voljo? Izbirate lahko med paketi, ki vključujejo:
internet
internet in vsebino po izbiri
internet in televizijo
internet, televizijo in vsebino na po izbiri
3. Kaj je vsebina po izbiri? Vsebina po izbiri je storitev videa na zahtevo ali dodatni programski TV sklop, ki je že vključen v ceno paketa Ultra Net maxi+ in Ultra Xplore TV maxi+. Uporabniki omenjenih paketov si lahko ob sklenitvi izberejo želeno storitev iz nabora, ki je opisan v nadaljevanju.
V primeru izbire dveh ali več storitev hkratni, kot vključena v paket velja storitev z najnižjo redno ceno. Ostale storitve se zaračunajo v skladu s takrat veljavnim cenikom.
4. Med katerimi vsebinami lahko izbiram? V okviru paketa Ultra net maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo:
- Netflix Basic
- HBO premium S
- VOYO
- NBA League Pass
V okviru paketa Ultra Xplore TV maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo in dodatnimi programskimi TV sklopi:
- Netflix Basic
- NBA League Pass
- HBO Premium
- Balkan
- Pink
- Arena Sport Premium
- Pickbox Now
- Minimax
- FilmBox
- Happy Dog
- Red Point Premium
- RUS 5+
Uporabnik lahko izbere tudi storitev Netflix Standard ali Netflix Premium, ampak v tem primeru doplača razliko v redni mesečni ceni od storitve Netflix Basic.
5. Kako pogosto lahko zamenjam vsebino po izbiri? Vsebino po izbiri lahko zamenjate 30 dni po vklopu prve vsebine oz. vsakih naslednjih 30 dni po zamenjavi.
6. Kako dolgo lahko uporabljam izbrano vsebino v okviru svojega paketa? Vsebino po izbiri lahko brez doplačila uporabljate celoten čas uporabe paketa Ultra net maxi+ ali Ultra Xplore TV maxi+
7. Ali lahko dodatne vsebine vklopim tudi na ostalih paketih, ki ne vključujejo vsebine po izbiri? Da, tudi v okviru ostalih paketov (Ultra Net maxi, Ultra Xplore TV mini in Ultra Xplore TV Maxi) lahko vklopite dodatne vsebine, ki se v tem primeru zaračunajo skladno s takrat veljavnim cenikom.
8. Koliko digitalnih TV sprejemnikov lahko naročim? V okviru paketov Ultra Xplore TV lahko naročite do skupno 4 digitalne sprejemnike. Prvi je v paket vključen brezplačno, vsak nadaljnji pa se obračuna po veljavnem ceniku.
Izbirate lahko med klasičnim TV vmesnikom in aplikacijo za pametni TV. Možne so različne kombinacije. Pogoj za naročilo dodatnih TV vmesnikov so proste kapacitete.
9. Kdaj lahko pričnem z uporabo storitev? Če naročilo opravite na enem od prodajnih mest A1 s spodnjega seznama, lahko opremo prejmete takoj! Opremo preprosto prevzamete na izbranem prodajnem mestu in jo s pomočjo enostavnih navodil priklopite sami ter še isti dan pričnete z uporabo.
Na voljo je tudi možnost, da vam opremo pošljemo po pošti ali pa vam storitve priklopi A1 terenski tehnik. Izbira je vaša.
Seznam A1 prodajnih mest, kjer lahko prejmem opremo takoj:
Center A1 Izola
Center A1 Koper
Center A1 Koper Supernova
Center A1 Kranj
Center A1 Ljubljana BTC
Center A1 Ljubljana Center
Center A1 Ljubljana Interspar Vič
Center A1 Ljubljana Aleja Šiška
Center A1 Lucija
Center A1 Maribor Europark
Center A1 Murska Sobota BTC
Center A1 Trbovlje
A1 Domžale Twin trade
A1 Domžale M&T
oA1 Radovljica
A1 Ljubljana Črnuče
A1 Jesenice
A1 Velenje
A1 Lenart
A1 Nova Gorica center
A1 Ptuj
A1 Kočevje
A1 Novo mesto
A1 Ljutomer
A1 Murska Sobota
A1 Škofja Loka
A1 Grosuplje
A1 Ljubljana Bežigrad
A1 Žalec
A1 Brežice
A1 Kamnik
A1 Postojna
A1 Šentjernej
A1 Mozirje
A1 Vrhnika
A1 Celje Planet Tuš
A1 Maribor Tabor
A1 Maribor Center
A1 Slovenske Konjice
A1 Gornja Radgona
10. Kako si namestim opremo? Navodila za namestitev ste prejeli poleg Ultra opreme. So pa na voljo tudi na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic. Navodila so na voljo v video in pisni obliki.
11. Kam v stanovanju namestim opremo, da bom dosegal najvišje možne hitrosti? V formo na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic vpišite naslov uporabe storitev in prikaže se vam predlog za priporočeno postavitev Ultra opreme.
12. Opreme sam ne znam namestiti. Kam se lahko obrnem za pomoč? V primeru težav z namestitvijo nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.
13. Storitve po namestitvi opreme ne delujejo kot sem pričakoval. Kam se lahko obrnem za pomoč? Ob napačni namestitvi opreme lahko prihaja do slabšega delovanja storitev. V tem primeru nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.
14. Opreme ne želim namestiti sam. Moram za namestitev s strani terenskih tehnikov plačati? Ne. Namestitev opreme lahko na vašo željo opravi terenski tehnik. V tem primeru vso potrebno opremo na dogovorjen termin s seboj prinese tehnik. Namestitev opreme je brezplačna.
15. Rad bi naročil paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ampak se želim o delovanju storitev najprej prepričati sam? Je to možno brez prekinitve obstoječih storitev? Za uporabo paketov Ultra Net in Ultra Xplore TV ni potrebna prekinitev obstoječega naročniškega razmerja, kar pomeni, da z uporabo lahko pričnete kadarkoli, obstoječe storitve pa prekinete kasneje, ko se sami prepričate o Ultra izkušnji, ki jo paketi prinašajo.
16. Kako dolgo bo časovni zamik brezplačen? Storitev časovni zamik je vključena:
- 1 mesec brezplačno v paketu Ultra Xplore TV mini
- 3 mesece brezplačno v paketu Ultra Xplore TV maxi
- Brezplačno za celoten čas uporabe v paketu Xplore TV maxi+
17. Je prenos podatkov omejen? Ne. V pakete Ultra Net in Ultra Xplore TV je vključen neomejen prenos podatkov, veljajo pa načelo normalne in običajne uporabe.
18. Ali oprema, ki sem jo prejel, preide v mojo last? Ne, oprema ostaja v lasti A1, vam pa je dodeljena v uporabo za obdobje uporabe storitev. V primeru prekinitve paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV opremo vrnete podjetju A1.
19. Za priklop storitev sem prejel tudi zunanjo anteno. Je antena vodoodporna? Ob pravilni namestitvi zunanje antene, je le ta vodoodporna in je v primeru slabega vremena ne potrebujete prestavljati z mesta, kjer jo imate nameščeno.
20. Ali lahko opremo prenašam na druge lokacije? Ne. Opremo lahko uporabljate samo na lokaciji, ki je v pogodbi zavedena kot lokacija uporabe storitev. Delovanje opreme je zagotovljeno samo tej lokaciji. V primeru kršitve vam storitve lahko izklopimo.
21. Sem uporabnik mobilnih storitev A1. Ali ob sklenitvi paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV prejmem kakšno ugodnost? Da. Za vsak paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ki ga imate na istem računu kot mobilni paket, prejmete 1 € popusta na vsak mobilni paket, ki je kompatibilen z MultiMIO popusti (do skupno maksimalno 12 €). Več o MultiMIO popustih si lahko preberete tukaj.
22. Lahko na paketu Ultra Net ali Ultra Xplore TV uporabljam fiksno telefonijo? Ne. Fiksna telefonija na paketih Ultra Net in Ultra Xplore TV žal ni mogoča. Če jo nujno potrebujete, vam svetujemo naročilo fiksnih paketov.
23. Ali lahko na paketih Ultra Xplore TV uporabljam Teletext? Prek TV vmesnika žal uporaba Teletexta ni možna, lahko pa do njega dostopate na
https://teletext.rtvslo.si/.